Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655053 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Suitsupply
« Vastaus #510 : 11.10.12 - klo:16:21 »
Jep.

Pikkumake

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #511 : 11.10.12 - klo:17:08 »
En muista onko aikaisemmin mainittu, mutta itse en tilauksen yhteydessä oikein tajunnut että lähetykset tulevat UPS:n kuriiripalvelulla: paketin vastaanottaminen kerrostalossa, jossa alaovi on aina lukittuna on mahdotonta ilman erikoisjärjestelyjä. Oli muuten paketti myöhässä muutenkin luvatusta ajasta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #512 : 11.10.12 - klo:18:05 »
^mikäköhän olisi itsellesi parempi? Huomattavasti riskialttiimpi posti? Kyllä oikeassa liiketoiminnassa (huom ei ämpärifirmat) tällaiset paketit liikkuvat kuriirilla ja UPS:n kanssa voi sopia jos tietää mitä pitää sanoa, minne ja milloin. Ei ongelmia kerrostalonkaan kanssa.
« Viimeksi muokattu: 11.10.12 - klo:18:07 kirjoittanut konda »

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #513 : 24.10.12 - klo:05:10 »
Onko kukaan kokeillut tilata pukua kahdessa (tai useammassa) koossa ja palauttaa niin, että takaisin lähtee esim. koon 48 housut ja koon 50 takki? Itselle jäisi siis 50 housut ja 48 takki. Mahtaisikohan onnistua..? Tietysti jos koot ovat yhden päässä toisistaan niin luulisi vaatturin pystyvän muokkaamaan niin, että ei tarvitse orpouttaa kokoja.

Pikkumake

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #514 : 25.10.12 - klo:09:41 »
^mikäköhän olisi itsellesi parempi? Huomattavasti riskialttiimpi posti? Kyllä oikeassa liiketoiminnassa (huom ei ämpärifirmat) tällaiset paketit liikkuvat kuriirilla ja UPS:n kanssa voi sopia jos tietää mitä pitää sanoa, minne ja milloin. Ei ongelmia kerrostalonkaan kanssa.

Ilmeisesti tuo oikea liiketoiminta on minun osaltani sitten jäänyt väliin. Suomen posti toimii hälyttävän hyvin, ja etäkaupassa vastuu on lähettäjällä. UPS:llä ei ole edes mahdollisuutta soittoon: toimitukselle voidaan vain antaa toimitusväli 9-18. Tuo on haastavaa päivystää kotiovella, tulee kylmä, sillä kuskihan ei edes pääse rappukäytävään sisään.

HSK

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 59
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #515 : 25.10.12 - klo:10:21 »
^Minulle on tullut viesti tai soitto UPS:n kuriirilta, että olisi toimitusta tulossa. Jos en ole ollut kotona, niin olen pyytänyt toimittamaan työpaikalle. Paljon helpompaa ja mukavampaa kuin postin kanssa säätäminen.

tjt

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #516 : 25.10.12 - klo:20:58 »
Onko kukaan kokeillut tilata pukua kahdessa (tai useammassa) koossa ja palauttaa niin, että takaisin lähtee esim. koon 48 housut ja koon 50 takki? Itselle jäisi siis 50 housut ja 48 takki. Mahtaisikohan onnistua..? Tietysti jos koot ovat yhden päässä toisistaan niin luulisi vaatturin pystyvän muokkaamaan niin, että ei tarvitse orpouttaa kokoja.

En ole kokeillut, mutta epäilenpä, että tuskin riemastuisivat. Yritin alkusyksyllä lypsää tätä vaihtoehtoa asiakaspalvelusta, kertoivat että ko. mahdollisuus on tulossa lähitulevaisuudessa myös verkkokauppaan Blueline-mallistoon (kaupassahan sen saa jo nyt), mutta ei ole vielä. Pienemmästä isompaan kokoon noissa ei ilmeisesti ole kauhean suuria muokkausvaroja.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #517 : 25.10.12 - klo:21:43 »
^mikäköhän olisi itsellesi parempi? Huomattavasti riskialttiimpi posti? Kyllä oikeassa liiketoiminnassa (huom ei ämpärifirmat) tällaiset paketit liikkuvat kuriirilla ja UPS:n kanssa voi sopia jos tietää mitä pitää sanoa, minne ja milloin. Ei ongelmia kerrostalonkaan kanssa.

Ilmeisesti tuo oikea liiketoiminta on minun osaltani sitten jäänyt väliin. Suomen posti toimii hälyttävän hyvin, ja etäkaupassa vastuu on lähettäjällä. UPS:llä ei ole edes mahdollisuutta soittoon: toimitukselle voidaan vain antaa toimitusväli 9-18. Tuo on haastavaa päivystää kotiovella, tulee kylmä, sillä kuskihan ei edes pääse rappukäytävään sisään.

UPS:lle voi soittaa ja itselleni kuski soittaa aina ennen toimitusta kotiosoitteeseen. Soittavat vielä Niittytieltä sille kuskille jos tarvis. Epäonnistuu vain silloin kun puhelu menee Ruotsiin Niittytien ruuhkan vuoksi. Silloin soitetaan uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 25.10.12 - klo:21:45 kirjoittanut konda »

sonswan

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 178
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #518 : 26.10.12 - klo:08:17 »
Ilmeisesti toiminta riippuu kenelle sattuu soittamaan. Kerran yritin saada UPS:ää vaihtamaan toimitusosoitetta ennen toimitusta, eli tuomaan töihin kodin sijaan, kuulemma ei onnistunut koska rikkoo sopimuksia (YOOXin tilaus). Tämän jälkeen olen tilannut kamat suoraan töihin.
Give me all the bacon and eggs you have.

Pikkumake

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #519 : 26.10.12 - klo:08:52 »
Kaksi eri asiakaspalvelijaa kertoivat minulle etteivät kuskit kanna firman matkapuhelinta autoissaan. Myöskään mikään poikkeusjärjestely ei kelvannut, paitsi paketin jättäminen oven taakse.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #520 : 26.10.12 - klo:08:55 »
Outoa... Minulle on aina soitettu etukäteen, kysytty koska olen kotona ja pyydetty ovikoodi.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Suitsupply
« Vastaus #521 : 26.10.12 - klo:08:58 »
Kaksi eri asiakaspalvelijaa kertoivat minulle etteivät kuskit kanna firman matkapuhelinta autoissaan. Myöskään mikään poikkeusjärjestely ei kelvannut, paitsi paketin jättäminen oven taakse.
Tämän sain myös kuulla toissapäivänä.

Kuski soitti kuitenkin, liekö sitten omalla puhelimellaan...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #522 : 26.10.12 - klo:10:12 »
Tottakai niin sanotaan... Is bullshit.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #523 : 31.10.12 - klo:17:42 »


Myös kiinnostavaa uutta paitaa tullut hyllyyn.

Kirahvi No. 89

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #524 : 31.10.12 - klo:20:30 »
Kellään kokemuksia noista Suittarin villakangastakeista?