Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa  (Luettu 1452990 kertaa)

barcelona

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2355 : 09.04.12 - klo:22:26 »
Omat pakinat ja terävä sanan säilä tosivat varmasti lisää tähän loputtomaan tumblerisfääriin mutta uusien "muoti" blogien pystyttäjät pitäisi mielestäni miettiä joku kärki toiminnalleen eikä linkata samoja juttuja kuin kaikki muutkin. Tämä siis pienenä kritiikkinä näihin tumblereihin joita olen olen vilkaissut.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2356 : 09.04.12 - klo:22:31 »
^ Hyvä pointti.

Olen oman Tumblerini kanssa kuutioinut mikä on pointti ja miten saan sisältöä luotua kiinnostavasti. Mulle se on tosin päiväkirja omasta evoluutiosta, mutta silti. Kunhan vähän tsemppaan, niin kyllä sitä sisältöäkin tulee. Järkkäkameran ostolla pääsen parempiin kuviin käsiksi.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2357 : 09.04.12 - klo:22:39 »
^Kuka kuvaa? Tämä näissä tyyliblogeissa itseäni tapaa ihmetyttää. Toki aina joku löytyisi mutta jos kuvan haluaa oikeasti olevan edustava ja hyvässä valossa otettu, että se järkkärikamera kannattaa edes mukaan raahata, saa kuvauspaikkaa ja aikaa vähän miettiä. Satunnaisen kuvan nappaa varmaan vaikka työkaverit jos vaan kehtaa kysyä.

Ja tarkennuksena lisään, että oletin tietenkin kyseessä olevan MTOP-kuvat, ei kuvat satunnaisista tuotteista, jotka toki on itsekin helppo ottaa.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2358 : 09.04.12 - klo:22:41 »
Monia tumblereita voisi kärjistäen verrata teinityttöjen pitämiin lifestyleblogeihin. Erona tosin se, että suurimpaan osaan #menswear-tumblereista ei tuoteta sitäkään omaa tavara mitä noihin edellä mainittuihin.. Pistetään oma tumbleri pystyyn, koska se on muodikasta ja kaikilla muillakin on.

Ja tuo kuvaaminen itseänikin mietityttää.. Harvemmin on sidekickiä mukana ja kuvat joutuu ottamaan sitten kotona takapihalla. Valokuvausta harrastava nainen on ilmeisesti jokaisen #menswear-bloggarin hankintalistalla.
« Viimeksi muokattu: 09.04.12 - klo:22:45 kirjoittanut Alex Entwistle »
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2359 : 09.04.12 - klo:22:45 »
Mä nakitan vaimoni tarvittaessa. :-) Hän kun osallistuu vaatteiden muokkaamiseenkin kun hän sen osaa. Oma lähestymiseni täytyy olla jotain omaani, koska Alexit, antonit ja chuckbassit tekevät erilaisten pittikuvien valinnan ja postauksen paremmin kuin minä.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2360 : 09.04.12 - klo:22:47 »
En taas ymmärrä, että mitä vikaa rebloggauksessa on. Monella tumblr toimii samalla tietopankkina ja kuvaelmana siitä mikä itseä nappaa. Ei niitä tarvitse selata, jos ärsyttävät.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2361 : 09.04.12 - klo:22:51 »
En mä rebloggausta arvostelekaan, se ei vaan mua kiinnosta sisällöllisesti omana työnä. Juuri siksi, että toiset tekevät sitänpolestani tarpeisiini riittävän hyvin. :-) Oma kiinnostus asiaan on löytää fiksu konsepti oman kehityksen ja siihen vaikuttavien asioiden dokumentointiin. Eikä tämä rajoitu vain pukeutumiseen, vaan muutenkin elämästä nauttimiseen mm. ruoan osalta.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2362 : 09.04.12 - klo:23:00 »
Rebloggaamisessa ei ole mitään vikaa ja jotkut hoitavat sen hyvin ja osaavat valkata todella upeita kuvia. Esim. tässä on loistava tumbleri, joka vain rebloggaa:

http://thisandthatstyle.tumblr.com/

Itse rebloggaan kuvia niille lukijoille, jotka eivät seuraa kolmeakymmentä #menswear-aiheista Tumbleria. Heille nuo kuvat ovat luultavasti täysin uusia ja toimivat loistavana inspiraation lähteenä. Muille tumblaajille on sitten mtop-kuvia ja inspis-kollaaseja.

Ja jos mairaksinen haluaa jotain tumblerillaan muille ihmisille välittää, niin ideaksi voisi ottaa vaikka pukeutumisesta kirjoittamisen niin, että perttiperusinsinöörikin voisi siitä kiinnostua. Kirjoitat ihan perusasioista, mutta otat eron Keikariin sillä, ettet kirjoita tietosanakirjamaisesti. Yhtenä esimerkkinä voisi pitää tätä.. (ei niinkään pukeutumistyylin ja iän puolesta)

http://keskimuoti.blogspot.com/
« Viimeksi muokattu: 09.04.12 - klo:23:02 kirjoittanut Alex Entwistle »
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2363 : 09.04.12 - klo:23:12 »
Alexilla hyvä ajatus, jonka suuntaista olen pohtinut. Eräällä tavalla voisin pitää itseäni potentiaalisen keikarin arkkityyppinä; ajatus kiinnostaa ja on jo hautunut, ympäristö on otollinen, perhe kannustaa ja on aikaa uudelle harrastukselle. Oma mausteeni on suuri elämänmuutos, eli perheellistyminen ja miten se vaikuttaa keikarin alkuun. :-) Plus jos tuntee olonsa kotoisaksi keittiössä, niin hedonismin ituhan sieltä versoo.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2364 : 10.04.12 - klo:00:29 »
[spoiler][/spoiler]

Ko. kenkäparia hiljattain kopeloidessa ja ihaillessa tuli fiilis että grain Pembroket on pakko-ostos ensi talveksi. Vaikka olen ollut pitkään varma, etten niitä osta. Jos jotakuta kiinnostaa sama kenkä burgundynä cavalry calfina niin minulta saa poistaa käytetyt edullisesti, koossa 8.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2365 : 10.04.12 - klo:06:26 »
Ivymanin pitäisi oikeasti pistää tumbleri pystyyn. Tälläisillä inspiskuvilla, omilla seteillä ja osuvilla pakinoilla lopputuloksena olisi varmasti hyvä loistava lisä blogosfääriin.

Oli joskus ajatuksena mutta jäi.. ei 'aika' tahdo 'riittää'. Ja olen lyhytpinnainen mies - mielenkiinto voisi kuitenkin mennä aika nopeasti. Kun en kuitenkaan tekisi tuota sponsoroinnin tms. toivossa. Joetnkin vierastan sellaista 'career blogger' -ajattelua.

Onhan mulla pieni blogintapainen, jota en ole - hm - ihan vähän aikaan päivittänyt.

http://www.asophisticatedhooligan.blogspot.com/

Siinä on vaina ja ainoastaan itse väsättyä kuvallis-graafista sisältöä. Jotenkaan en lämpene pelkästään muiden ottamien kuvien kierrätykselle - siis siten että itse tekisin. Vaikka joitakin sellaisia tumblereita seuraankin. Ja jollain Ivy-tyyliaslueella en koe että mulla olisi yhtä tasokasta annettavaa kuin vaikka The Weejun, The Ivy League Look tai Gibsons' Syllabus -blogeilla.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2366 : 10.04.12 - klo:06:28 »
John Simonsin kaupalta tuo kuvien perusteella näyttää (sen mitä kuvia olen nähnyt) ja takit lienevät J.Keydgen John Simonsille tekemiä. Arvaan, ei varmaa tietoa.

Yeah - you (+  alex + rusina) got it.

Simons ja J. Keydge, todellakin. Kai sinne Londresiin pitäisi sitten raahautua.
get your kicks on route six six six

Jal

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 226
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2367 : 10.04.12 - klo:09:10 »


Taylor Supply

Gant






Noita "ivy-kuvia" on alkanut näkyä melkoisen paljon #menswear-tumblereissa..
« Viimeksi muokattu: 10.04.12 - klo:09:12 kirjoittanut Jal »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #2368 : 10.04.12 - klo:09:14 »



Noita "ivy-kuvia" on alkanut näkyä melkoisen paljon #menswear-tumblereissa..


Ja ihan yllättäen on pojat kuvattu tuollaisissa ergonomisissa opiskeluasennoissa. Näissä "muoti"kuvissa monesti häiritsee se, että tilanteet on niin lavastettuja. Viimeistään sen näkee siitä, että taustalla olevat janarit ovat yhtälailla niin sprezzaa, niin sprezzaa. Ei Milanon kaduillakaan tule tuollaisia määriä vain viimeisen päälle pukeutuneita vastaan.

Mutta anyway, kiva niitä kuvia on katsella. :-)

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
There ain't no rest for the wicked...