Satunnaisia kysymyksiä

Aloittaja Ville, 04.08.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Vastauksia:

Kysymys 1:
Niissä on varret.

Kysymys 2:
Ei minkään kanssa jollei ole a) Al Capone, b) Plantaasinomistaja USA:n etelävaltioista c) 50-luvun rock'n'rollin fani ja siihen littyvien alakulttuurien jäsen.
get your kicks on route six six six

konda

Legenda
Kirjattu
Hah B menee tarpeeksi lähelle.

Uunottaja

Legenda
Sijainti: Tampere
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: ivyman - 02.05.12 - klo:22:12
Vastauksia:

Kysymys 1:
Niissä on varret.

Kysymys 2:
Ei minkään kanssa jollei ole a) Al Capone, b) Plantaasinomistaja USA:n etelävaltioista c) 50-luvun rock'n'rollin fani ja siihen littyvien alakulttuurien jäsen.

Lainaus käyttäjältä: konda - 02.05.12 - klo:22:16
Hah B menee tarpeeksi lähelle.

Meikä pistää puljun kiinni päivän päätteeksi:

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: konda - 02.05.12 - klo:20:46
Minkä kanssa käyttää ja minkä kanssa ei Spectatoreja?

Mustavalkoinen on vähän jyrkkä ja sopinee lähinnä jazzyhtyeen jäsenelle mutta erilaiset rusken, valkoisen ja miksei sinisenkin yhdistelmät menisi kesällä helposti sopivien chinojen tai jopa pellavahousujen kanssa.

Tauno

Vieras
Kirjattu
Onko väki käyttänyt reweaving-palveluita? Nyt olisi tarvetta, sillä onnistuin nirhaisemaan siivotessa yhden paremman puvun lahkeeseen reijän...

mikmu

Eleganssin esitaistelija
Sijainti: Lontoo
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Tauno - 03.05.12 - klo:10:31
Onko väki käyttänyt reweaving-palveluita? Nyt olisi tarvetta, sillä onnistuin nirhaisemaan siivotessa yhden paremman puvun lahkeeseen reijän...

Mä oon käyttänyt tän firman palveluita http://www.invisible-mending.co.uk/ voi tietty olla vähän kaukana sun näkövinkkelistä mutta ihan yleisesti puhuttuna pienet reiät ja nirhaisut saa kyllä pätevä kaveri korjattua niin ettei mitään vahinkoa huomaa tapahtuneen.

konda

Legenda
Kirjattu
Olis dark brown+ivory white AS:t Mellyt saatu hevoskaupalla - tää chinohomma voisi toimiakin.

Tauno

Vieras
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: mikmu - 03.05.12 - klo:10:37
Mä oon käyttänyt tän firman palveluita http://www.invisible-mending.co.uk/ voi tietty olla vähän kaukana sun näkövinkkelistä mutta ihan yleisesti puhuttuna pienet reiät ja nirhaisut saa kyllä pätevä kaveri korjattua niin ettei mitään vahinkoa huomaa tapahtuneen.

Tämän paikan puoleen ajattelin kääntyäkin. Oli kuin olikin mun näkövinkkelistä lähimpänä..

Pchan

Legenda
Kirjattu

Olen käyttänyt ja pistänyt tänne kuvankin lopputuloksesta, mutta en nyt löydä postaustani mistään. Olin lopputulokseen tyytyväinen, vaikka kyse oli tuommoisesta sentin kanttiinsa olevasta palkeenkielestä olkapäässä. Käytännössä pitää tietää mitä etsiä, jotta korjatun kohdan löytää. Tämä huolimatta siitä, että uudelleenkudonta on ihan erilaista kuin puvun normaalikangas.

Tauno

Vieras
Kirjattu
^Käytitkö tuota jo mainittua puljua?

Ah, juu käytit Soloa...

Pchan

Legenda
Kirjattu
^ En. Ja kuvien perusteella jälki ei ollut yhtä priimaa, mutta olin siis huipputyytyväinen 40�,� hinnalla saamaani lopputulokseen. Varsinkin lahkeen kohdalla miettisin hieman englantiin lähettämisen kustannustehokkuutta.

Tauno

Vieras
Kirjattu
^ Olet oikeassa. Täytyy sanoa, ettei kyllä käynyt mielessäkään, että suomessa onnistuisi...

Juha R

Vieras
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: konda - 02.05.12 - klo:20:46
Minkä kanssa käyttää ja minkä kanssa ei Spectatoreja?

Viitaten kengän lontoonenglantilaiseen nimen taustoihin, niitä käytetään avionrikkomusaikeissa.

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu

Uunottaja

Legenda
Sijainti: Tampere
Kirjattu