Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888869 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2820 : 29.04.12 - klo:23:46 »
Käytetty menneellä viikolla myyjän laittamasta linkistä ongelmitta.

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2821 : 29.04.12 - klo:23:48 »
Onko kukaan käyttänyt paypalia viimeaikoina? Itsellä ei ole noin viikkoon toiminut. Voisi kuvitella, että tuon kokoinen firma saisi ongelmansa haltuun lyhyemmässäkin ajassa.

Eilen toimi.

Simo Vaatehuoneelta hei!

  • Kisälli
  • Viestejä: 35
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2822 : 30.04.12 - klo:00:20 »
Olen ihmetellyt Mr. Porterin hinnoittelua jo pidemmän aikaa. Olen lähinnä ajatellut, että kyseessä on joku sairas vitsi. Joulualessakin oli paljon kamaa -70%, jolloin hinta oli hädintuskin muiden kauppojen normaalihintojen tasolla.
Tässä pari esimerkkiä saatteeksi: Givenchyn ruma t-paita 464€, puuvillashortsit 659€, RL punottu vyö 429€. Kaupassa on paljon kivan näköistä kamaa, mutta miten joku RL tai muu vastaava perusmerkki voi maksaa noin paljon?
"Siamo sarti, basta." -Ciro Palermo

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2823 : 30.04.12 - klo:00:37 »
Olen ihmetellyt Mr. Porterin hinnoittelua jo pidemmän aikaa. Olen lähinnä ajatellut, että kyseessä on joku sairas vitsi. Joulualessakin oli paljon kamaa -70%, jolloin hinta oli hädintuskin muiden kauppojen normaalihintojen tasolla.
Tässä pari esimerkkiä saatteeksi: Givenchyn ruma t-paita 464€, puuvillashortsit 659€, RL punottu vyö 429€. Kaupassa on paljon kivan näköistä kamaa, mutta miten joku RL tai muu vastaava perusmerkki voi maksaa noin paljon?

Ihan kivaa kamaahan tuolla on saatavilla,mutta ylihintaan.Ehkä kannattaisi kauppiaan tarkistella hinnoittelua.
" how`s it for stains?"

mvs

  • Kisälli
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2824 : 30.04.12 - klo:04:25 »
Näin vappuna heräsi kysymys. Selvennyksenä todettakoon etten ole hukannut kalenteriani vaan olen opiskelija.

Eräs vapun tapahtuma oli Prom-tanssiaiset, joissa pidin tietysti omaa smokkiani keräten ihastelua. Tanssiaiset alkoivat seitsemältä, joten smokki oli oikea valintakin. Kuitenkin tanssiaiset, tanssiaisten jatkot ja jatkojen jatkot kestivät hieman pidempään, ja mietin syyllistyinkö etikettivirheeseen. Lähdin kotiin 15.40, päälläni yhä samainen smokki, sillä en ollut varautunut lounaspuvulla jonka olisin voinut vaihtaa päälleni.

Mitä arvovaltaiset herrasmiehet toteavat?

Jos lähdit kotiin naisen vierestä, ei etikettivirhettä. Jos sen sijaan heräsit pöydän alta yksin, niin pitäisin virhettä anteeksiantamattoman.

 
Näin vappuna heräsi kysymys. Selvennyksenä todettakoon etten ole hukannut kalenteriani vaan olen opiskelija.

Eräs vapun tapahtuma oli Prom-tanssiaiset, joissa pidin tietysti omaa smokkiani keräten ihastelua. Tanssiaiset alkoivat seitsemältä, joten smokki oli oikea valintakin. Kuitenkin tanssiaiset, tanssiaisten jatkot ja jatkojen jatkot kestivät hieman pidempään, ja mietin syyllistyinkö etikettivirheeseen. Lähdin kotiin 15.40, päälläni yhä samainen smokki, sillä en ollut varautunut lounaspuvulla jonka olisin voinut vaihtaa päälleni.

Mitä arvovaltaiset herrasmiehet toteavat?
Toivottavasti lähdit kotiin naisen vierestä, solmuke auki ja pari nappia auki paidasta. Hiukset tietenkin sekaisin.

Olisit syyllistynyt aika pahaan virheeseen jos olisit pitänyt strolleria mukana ja pukeutunut siihen välttääksesi etikettivirheen kotimatkalla..

Lähdin kyllä kotiin naisen vierestä, mutta sanottakoon, että em. vierusnainen oli seurustelukumppanini jo paria viikkoa vajaan neljän vuoden ajalta (ja avovaimoni kolmen), joten ei ollut varsinainen yllätys päätyä hänen viereensä, vaikka kaverin kämpille sammuimmekin. Lopputulemana oli 4 henkeä 120cm leveässä sängyssä jossa oli vain yksi tyyny. Nainen myös lähti kanssani kotiin ruokakaupan kautta, sängyssä oli tosin myös yksi toinen nainen.

Kyllä, olin aivan jäätävän krapulaisen näköinen! Kyseessä oli kuitenkin toinen päivä putkeen. Nyt onkin sitten nappailtu jo kuusi päivää, joten ulkonäkö vain laskee päivä päivältä!

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2825 : 30.04.12 - klo:10:48 »
Hmm..tällekin kysymykselle varmaan löytyy jostain foorumin uumenista jo valmis vastaus mutta pikainen etsintä ei auttanut.

Siispä: posti toi netistä tilaamani käytetyt kengät. Olen muuten oikein happy ostokseeni, mutta kengän pituus on aaaaaavistuksen liikaa minulle ja kävellessä kantapää tuppaa liikkumaan hieman. Kengillä pystyy kävelemään mutta mukavuuden kannalta saisi olla aavistuksen naftimpi.

Hyväksitodetut kotikonstit kunniaan - miten herrasmiehet ovat vastaavia ongelmia ratkoneet? Nahkapala ja liimaa, ja jos, niin millainen nahkapala ja mitä liimaa? Vai onko varmempaa viedä suutarille joka osannee jonkinlaisen lisäpalan sinne sovittaa?

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2826 : 30.04.12 - klo:10:55 »
^Helppo kotikonsti on laittaa huonekalujen alle tarkoitettua huopaa kantapäähän. Huopaa saa kaupoista levyinä ja siinä on liimapinta valmiina. Toinen vaihtoehto on laittaa lisämateriaalia nauhoituksen alle ja tähän on olemassa myös valmisratkaisujakin.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2827 : 30.04.12 - klo:10:57 »
^^ http://www.keikari.com/blogi/heel-grip/

Näitä kantapään sovituspaloja saa pikasuutareilta muistaakseni scholl:in valmistamina, hinta jossain vitosen tienoissa per pari.

"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2828 : 30.04.12 - klo:12:10 »
Kiitoksia ylläolevista vastauksista. Kävelin suutarille, ja hän lähes närkästyi ajatuksestani liimata kantapäähän jotain. Kenkiini laitettiinkin pohjallisen alle päkiän kohdalle lisäpalat, olisiko ollut nimeltään päkiätuki tms. Maksoi yhteensä 12€ ja toimii hyvin!

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2829 : 30.04.12 - klo:15:13 »
Onko kukaan käyttänyt paypalia viimeaikoina? Itsellä ei ole noin viikkoon toiminut. Voisi kuvitella, että tuon kokoinen firma saisi ongelmansa haltuun lyhyemmässäkin ajassa.

Tänään toimi.

Justus

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2830 : 30.04.12 - klo:15:24 »
Kiitoksia ylläolevista vastauksista. Kävelin suutarille, ja hän lähes närkästyi ajatuksestani liimata kantapäähän jotain. Kenkiini laitettiinkin pohjallisen alle päkiän kohdalle lisäpalat, olisiko ollut nimeltään päkiätuki tms. Maksoi yhteensä 12€ ja toimii hyvin!

Heh, kävitkö tuossa Lauttasaaren suutarissa? Aika persoonallinen kaveri ja kummalliset aukioloajat. Itse olen muutaman kerran käyttänyt, eikä tosin palvelussa ei töiden tuloksissa ole mitään valittamista.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2831 : 30.04.12 - klo:16:22 »
Heh, kävitkö tuossa Lauttasaaren suutarissa? Aika persoonallinen kaveri ja kummalliset aukioloajat. Itse olen muutaman kerran käyttänyt, eikä tosin palvelussa ei töiden tuloksissa ole mitään valittamista.

Siinäpä juuri. Kyseinen herra ei todellakaan koe tarvetta mielistelyyn ja tiedän joidenkin asiakkaiden siitä ottaneen enemmänkin nokkiinsa ja boikotoivan liikettä, mutta kyllä häneltä suutarintyöt hoituvat...

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2832 : 02.05.12 - klo:16:40 »
Oliko ennen vanhaan rain maceissä lyhyemmät hihat kuin nykyään? Ainakin eBayssä kaikissa vanhoissa Burberryn maceissä, jotka pituuden, leveyden ja kokomerkinnän mukaan olisivat sopivia tai jopa liian suuria, tuntuu olevan aivan liian lyhyet hihat.
Suositellaan täysraittiutta.

opiskelija

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2833 : 02.05.12 - klo:18:01 »
Ostin kuvien kaltaiset blake-rakenteiset brogue-saappaat. Käyttötarkoitus on sama kuin ruskeilla brogueilla yleensä, eli suorien housujen ja chinojen kanssa käytettäväksi. Onko syytä tietää, millä tavalla brogue-saapas eroaa muista brogueista?




konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #2834 : 02.05.12 - klo:20:46 »
Minkä kanssa käyttää ja minkä kanssa ei Spectatoreja?