Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888352 kertaa)

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1029
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8880 : 27.07.17 - klo:10:04 »
Tarpeettoman isot kädentiet ovat käytännössä kaikkien valmisvaatteiden piirre (ja ongelma myös osalla MTM-valmistajista) ja niiden kanssa pitää tosiaan vain elää tai siirtyä sellaiseen mittatilaukseen jossa asian saa speksattua.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8881 : 27.07.17 - klo:12:20 »
Sagaari: jos haluat oikeasti korkean kädentien (se aukko miehustassa, johon hiha liitetään) valmistakissa, ainoa keino on ostaa niitä hintavia, aidosti käsintehtyjä takkeja. Hyvin monia takkeja olen sovittanut, vain hintavissa on yleensä laaja liikkuvuus käsille. Mittatilaus on varmin keino.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

sagaari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8882 : 27.07.17 - klo:12:39 »
Sagaari: jos haluat oikeasti korkean kädentien (se aukko miehustassa, johon hiha liitetään) valmistakissa, ainoa keino on ostaa niitä hintavia, aidosti käsintehtyjä takkeja. Hyvin monia takkeja olen sovittanut, vain hintavissa on yleensä laaja liikkuvuus käsille. Mittatilaus on varmin keino.

Matka vie siis Herrainpukimoon samantein. Kiitos vastauksista!

KimErik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8883 : 31.07.17 - klo:16:35 »
https://herrstil.com

Mikäs tämä verkkokauppa on? Goodyearia mainostetaan ja huokeita hintoja näyttää olevan.

Leba

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8884 : 31.07.17 - klo:16:49 »
Itse tilaillut tuolta vasta lepolestejä ja muita kengänhoitotarvikkeita, mutta mitä lueskellut, niin oikein hyvä vaihtoehto hintaluokassaan myös kenkien osalta. Manolossa ollut ainakin juttua noista.

Valtsu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 137
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8885 : 04.08.17 - klo:22:00 »
Valkoinen pikeepaita olisi hakusessa, mutta en tahdo oikein mistään löytää mieleistä. Vaatimuksina olisi hieman pidempi nappilista ja kohtuu särmä kaulus. Ainaki berg&berg tarjosi pikeetä näillä spekseillä mutta nyt näyttää olevan out of stock. Mistä siis kannattaisi pikeetä etsiä?

sagaari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8886 : 06.08.17 - klo:15:42 »
Valkoinen pikeepaita olisi hakusessa, mutta en tahdo oikein mistään löytää mieleistä. Vaatimuksina olisi hieman pidempi nappilista ja kohtuu särmä kaulus. Ainaki berg&berg tarjosi pikeetä näillä spekseillä mutta nyt näyttää olevan out of stock. Mistä siis kannattaisi pikeetä etsiä?

Etsitkö lyhyt- vai pitkähihaista pikeepaitaa? Bexleyn verkkokaupassa taitaa olla vieläkin pikeepaitoja myynnissä. Leikkauksista en osaa sanoa mitään. Ostin keväällä Massimo Duttin lyhythihaisen valkoisen pikeepaidan Tallinnan matkalla ja ainakin omaan slimmiin vartaloon sopi paremmin kuin hyvin.

Valtsu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 137
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8887 : 06.08.17 - klo:16:52 »
Valkoinen pikeepaita olisi hakusessa, mutta en tahdo oikein mistään löytää mieleistä. Vaatimuksina olisi hieman pidempi nappilista ja kohtuu särmä kaulus. Ainaki berg&berg tarjosi pikeetä näillä spekseillä mutta nyt näyttää olevan out of stock. Mistä siis kannattaisi pikeetä etsiä?

Etsitkö lyhyt- vai pitkähihaista pikeepaitaa? Bexleyn verkkokaupassa taitaa olla vieläkin pikeepaitoja myynnissä. Leikkauksista en osaa sanoa mitään. Ostin keväällä Massimo Duttin lyhythihaisen valkoisen pikeepaidan Tallinnan matkalla ja ainakin omaan slimmiin vartaloon sopi paremmin kuin hyvin.

Lyhythihaista etsin, mutta itse asiassa löysinkin Boggilta juuri sellaisen mallin, mitä etsin. http://www.boggi.com/en_IT/apparel/polo/BO17P059202.html?dwvar_BO17P059202_color=BCO&cgid=#q=Pique%2Bpolo&lang=en_IT&start=1

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8888 : 10.08.17 - klo:16:11 »
Mistä ohuehkoja poolokaulusneuleita pikkutakin alle syksyä ja talvea varten? (roll neck/ turtleneck) Hakusessa hyvä hintalaatu..
VASTATUULEEN!

KimErik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8889 : 10.08.17 - klo:16:16 »
Mistä ohuehkoja poolokaulusneuleita pikkutakin alle syksyä ja talvea varten? (roll neck/ turtleneck) Hakusessa hyvä hintalaatu..
Itse olen tykännyt Uniqlon tarjonnasta. Merinovilla toiminut hyvin

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8890 : 10.08.17 - klo:16:21 »
Itse olen tykännyt Uniqlon tarjonnasta. Merinovilla toiminut hyvin

Pikaisella vilkaisulla heidän omassa verkkokaupassa ei näyttänyt olevan ainuttakaan poolokauluksellista.. Harmi, sillä hinnathan vaikuttivat suorastaan edullisilta.
VASTATUULEEN!

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1029
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8891 : 10.08.17 - klo:16:23 »
Mistä ohuehkoja poolokaulusneuleita pikkutakin alle syksyä ja talvea varten? (roll neck/ turtleneck) Hakusessa hyvä hintalaatu..

Tällä brittipuljulla on aika hyvä tarjonta ja hinta/laatusuhde, alennukset vaan loppuivat suurelta osin juuri. https://www.woolovers.com/mens/jumpers/?f=t&neck=88&show=16&category=0 Cashmere/merinosta on omakohtaista kokemusta ja se toimii hyvin joko päällimmäisenä kerroksena tai pikkutakin alla, merino taitaa olla pykälän ohuempi. "Normaalit" brittien neulekoot eli istuvampaa haluavan kannattaa ottaa kokoa pienempi (itse aika lailla 48/50 eurokoossa ja tuolla S).

Uniqlolle todennäköisesti tulee poolokauluksellisia lähempänä talvea, on ollut jokaisessa syysmallistossa viime vuosina. Uniqlon poolokaulus on suht ohut ja omaan makuun vähän turhan löysä pysyäkseen ryhdikkäästi ylhäällä.
« Viimeksi muokattu: 10.08.17 - klo:16:53 kirjoittanut Alhazen »

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8892 : 10.08.17 - klo:16:28 »
^ Kiitoksia. Eiköhän tuolla alkuun päästä. Hyvä että mainitsit löysähköstä kauluksesta.
VASTATUULEEN!

sagaari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8893 : 11.08.17 - klo:08:50 »
Berg&Bergin syysmallistoissa pitäisi kanssa olla merinovillaisia turtleneckejä. Pitäisi parin viikon sisällä taitaa tulla mallisto myyntiin.

-Mars-

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 518
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8894 : 11.08.17 - klo:14:21 »
Onko raadilla mielipiteitä Smedleyn hinta-laatu -suhteesta? https://www.johnsmedley.com/uk/mens/shop-by-style/pullovers?material=1218&neckline=1504
--
-Mars-