Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888362 kertaa)

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7590 : 05.10.14 - klo:16:47 »
 "M65 Standart jacket-Olive" Hinta on sama 59€ kuin Lekassa,mutta laadusta en osaa sanoa mitään.

http://www.streetbeat.fi/product_details.php?p=1011
« Viimeksi muokattu: 05.10.14 - klo:16:52 kirjoittanut C o r l e o n e »

Jarmo

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7591 : 05.10.14 - klo:16:53 »
"M65 Standart jacket-Olive" Hinta on sama 59€ kuin Lekassa,mutta laadusta en osaa sanoa mitään.

http://www.streetbeat.fi/product_details.php?p=1011

Tää on käsittääkseni sama kuin tuo Varustelekan takki. Lisäksi: "HUOM! mitoitus melko suurta,joten suosittelemme tilaamaan yhtä kokoa pienemmän,kuin mitä normaalisti käytät!". Olen S-kokoinen, joten ei oikeen toi pienempään kokoon siirtyminen onnistu.. :D

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7592 : 05.10.14 - klo:19:38 »
Olen melko tarkasti M-kokoinen.
Minulla on tuo Varustelekan M-kokoinen takki koska S:ää ei ollut silloin saatavana kun ostin.
Kyllähän se on sopiva, sen irrotettavan sisävuoren kanssa, mutta mahtuisi sinne
vaikka pikkutakki alle jos pitäisi. Siis se yhtä kokoa pienempi pitää kyllä paikkansa.

Ricardo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7593 : 07.10.14 - klo:14:00 »
Pieni, mutta tärkeä kysymys. Perus metalliranneke-Seiko puvun kanssa kohtuu rentoihin cocktail-juhliin, kyllä vai ei?

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7594 : 07.10.14 - klo:14:18 »
^ kaikki kelloihin liittyvä on tärkeää, pienetkin kysymykset.

Itse kysymykseesi - miksi ei? Tottakai voi. Mitä formaalimpi puku ja/tai tilaisuus niin sitä selkeämmin mennään kohti yksinkertainen-on-kaunista -kelloa ja nahkaranneketta. Toki nahkaranneke ylipäänsä sopii paremmin puvun kanssa kuin metalliranneke, mutta jollei sellaista ole niin sitten ei ole. Jos haluat pitää kelloa ranteessasi, mutta epäröit koska se on metallirannekkeinen -> kello käteen ja menoksi.
« Viimeksi muokattu: 07.10.14 - klo:14:20 kirjoittanut Laurentius »

jra72

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7595 : 08.10.14 - klo:08:05 »
Mistä saumasta pikkutakkia kuuluu leventää? Omaa takkia levennettiin takasaumasta ja (mielestäni) vain liepeen yläpuolelta.

jra72

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7596 : 09.10.14 - klo:19:24 »
^ Nobody? Anybody? Somebody?

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7597 : 09.10.14 - klo:19:55 »
Sitä kannattaa kaventaa sivusaumoista eikä takaa, joten luulisi saman pätevän leventämiseen.
Suositellaan täysraittiutta.

jra72

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7598 : 09.10.14 - klo:20:28 »
Voi pärse. Tais tulla rotsille hintaa...

Kannattaako tästä nyt lähteä kursimaan takasaumaa takaisin alkuperäisiin mittoihin ja uutta yritystä sivusaumoista? Mikä paikka helsingissä tekisi sen oikeasti hyvin? Galliamo?
« Viimeksi muokattu: 09.10.14 - klo:20:59 kirjoittanut jra72 »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7599 : 09.10.14 - klo:21:28 »
^ sekä omakohtaisesti että vaimon ja tämän ystävän - molemmat aika pikkutarkkoja ja laatukriittisiä (siis en minä, vaan nuo naiset) - puolesta voisin ehdottaa Ompelimo 18 Ruoholahdessa. Palvelussa toteutuu siellä laatu ja nopeus. Edullisin se ei ole. Vanhempi venäläistaustainen rouva tutkii vaatettasi suu mutrussa ja otsa rypyssä ja pitkään ja osaa asiansa.

spjarv

  • Kisälli
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7600 : 09.10.14 - klo:22:33 »
^ sekä omakohtaisesti että vaimon ja tämän ystävän - molemmat aika pikkutarkkoja ja laatukriittisiä (siis en minä, vaan nuo naiset) - puolesta voisin ehdottaa Ompelimo 18 Ruoholahdessa. Palvelussa toteutuu siellä laatu ja nopeus. Edullisin se ei ole. Vanhempi venäläistaustainen rouva tutkii vaatettasi suu mutrussa ja otsa rypyssä ja pitkään ja osaa asiansa.

Käytän itse tuota, ei ole ollut valittamista. Mitat otetaan tosiaan niin monta kertaa, että ne on varmasti oikeat. Kerran ompelija otti itse korjausten jälkeisessä sovituksessa housut takaisin ja kysyi voiko korjata vielä pituutta kun hänen mielestään ei ollut nyt ihan täysin mikä piti. Itselleni olisi kelvannut. Sain myös kerran haukut kun olin ostanut surgeon's cuffeilla bleiserin - tulee kuulemma turhan kalliiksi säätää hihat yläpäästä. Teki toki korjaukset silti. Eli tylyä ja toimivaa.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7601 : 10.10.14 - klo:09:27 »
Pienen rasvatahran (salaatinkastike) poisto kotikonstein villaisista irtohousuista? Aina ei viitsisi pesulaan viedä pienten tahrojen vuoksi.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7602 : 10.10.14 - klo:17:20 »
^ kostea mikroliina on yllättävän tehokas monissa pienissä vaatepuhdistuksissa. Kostuttaa voi vedessä tai miedossa fairy-liuoksessa. En tiedä auttaako juuri tuohon, mutta kokeilu voi kannattaa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7603 : 10.10.14 - klo:10:40 »
Jos muut eivät toimi, sappisaippua on luonnon mahtikeino tahrain tuhoamiseen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #7604 : 10.10.14 - klo:10:47 »
Kiitos, kokeillaan näitä.