Satunnaisia kysymyksiä

Aloittaja Ville, 04.08.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: voetto - 04.02.14 - klo:21:56
Pitäisi ostaa nappihenkselit enkä itse löydä moisia kuin Ebay:sta sekä Suitsupply:lta joitakin, mistähän muualta voisi löytyä sopuhintaisina?

Kaiken muun seasta täältä löytyi nappihenkseleitäkin, ainakin vielä jokin aikaa sitten: http://www.britishbraces.co.uk/shop/dress-braces/. Sopuhinnasta en tiedä, mutta muistaakseni n. 15 puntaa + postit Suomeen n. 10 puntaa.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Pitäisi ostaa nappihenkselit enkä itse löydä moisia kuin Ebay:sta sekä Suitsupply:lta joitakin, mistähän muualta voisi löytyä sopuhintaisina?

Thurstonin verkkokaupassa on aina joitain malleja poistohinnoilla, kaikkiin hintoihin sisältyy jo postitus.

http://albertthurston.com/categoryfast2.cfm?catid=7
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

vililikku

Auktoriteetti
Kirjattu

Arion

Kisälli
Kirjattu
Millä nimellä (jos millään) tunnetaan housuissa nivusten vahvike/vuori? Eli tuossa nivussauman päällä housujen sisäpuolella noin 15x10cm vuorikankaasta (mahdollisesti ehkä myös housujen kankaasta) tehty vahvike/suoja joka estää housujen kulumisen loppuun nivusista. Jossain olen lukenut satulasta (trouser saddle, crotch saddle tms.), mutten ole täysin varma viittaako termi tuohon.

Onko tästä yleensäkin tietoa? Miten yleinen/harvinainen? Onko tästä jotain haittaa? Mielestäni todella hieno keksintö, ei vain vaikuta kovinkaan yleiseltä käytännöltä enkä tietoakaan löydä tästä.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
^Hyvä kysymys, minäkin olen välillä tuota nivusta pohtinut. En tiedä nimikettä, mutta taatusti sille löytyy ammattitermi. Löytynee kaikista housuista, joiden suunnittelijalla on enemmän kuin kaksi aivosolua, joita toisiinsa hieroa.
/

Don Pedro

Vieras
Kirjattu

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Välilihavuori.
/

Don Pedro

Vieras
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 08.02.14 - klo:18:59
Välilihavuori.
Pöh!   Alasilkki sattuu olemaan oikea nimitys tuolle kysytylle vuorikankaan palalle.  Aivan kuten polvisilkki.  Välilihavuori taas, tuskin kuuluu tähän asiaan.

Jape

**
Flanööri
Kirjattu

Itse olen tykännyt Helsingin Olkaimen nappiolkaimista enemmän kuin kalliimmista Thurstonin vastaavista. Tai Thurstoneissa on ehkä vähän paremmat ne säätölukot, mutta vastaavasti vähän epäergonomisempi se risteyskohta siellä lapaluiden välissä. Ihan hyviä molemmat, mutta suosittelisin tuota kotimaista kokeilemaan. Ostin paikallisesta (Jkl) myymälästä, eikä maksaneet kuin parikymppiä.

Arion

Kisälli
Kirjattu
-

voetto

Kisälli
Sijainti: Nykäskylä
Kirjattu
Mahtavaa, nyt kyllä löytyy jopa minulle sopivat. Luulen että käytän Japen vinkin hyödyksi ja käyn itsekkin täältä Jyväskylästä noita Helsingin Olkaimen -henkseleitä hivelemässä. Kiitos!
mies, olut

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Tartuin myös tilaisuuteen ja näistä suomalaisista nappiolkaimista on tulossa arviointi Keikariin parin viikon sisällä. En edes tiennyt sellaisia Suomessa valmistettavan.
/

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jape - 08.02.14 - klo:20:55

Itse olen tykännyt Helsingin Olkaimen nappiolkaimista enemmän kuin kalliimmista Thurstonin vastaavista. Tai Thurstoneissa on ehkä vähän paremmat ne säätölukot, mutta vastaavasti vähän epäergonomisempi se risteyskohta siellä lapaluiden välissä. Ihan hyviä molemmat, mutta suosittelisin tuota kotimaista kokeilemaan. Ostin paikallisesta (Jkl) myymälästä, eikä maksaneet kuin parikymppiä.
Kukas noita @jkl myy?

Jape

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Lh - 11.02.14 - klo:01:38
Kukas noita @jkl myy?

Urheva. Eihän niillä tietenkään koko mallistoa ole, mutta muutamia erilaisia kuitenkin.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Aa, pelkäsinkin. Ahdistava kauppa.