Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888771 kertaa)

Mrml

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5595 : 26.04.13 - klo:21:30 »
Kiitos kuuluu ihan Alexille. Siltä kyselin ja se sitten pisteli vähän vaihtoehtoja mistä valita.

Ruskeat kengät kävi itselläkin mielessä, mutta miten ne sitten toimii valkoisen paidan/hopeisen solmion kanssa? Lakkikin on kuitenkin musta/valkoinen, niin luulisi, että mustat kengät sopisi paremmin? Pitää tilata ja kokeilla. Jos ei toimi niin palauttaa.

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5596 : 26.04.13 - klo:21:41 »
Meermin voi olla hasardi valinta firman joustavien toimitusaikojen vuoksi, joten suosiolla jokin muu vaihtoehto.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5597 : 26.04.13 - klo:21:44 »
^ehkä Rikulta Loaket toimisi tähän paremmin. Toi Meermin ei tosiaan välttämättä ole ihan instant delivery. Riku saa Loaket kuin Loaket 2 viikossa, jos tehtaalla varastossa. Toisena hyvänä vaihtoehtona Sandersit pukimosta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5598 : 26.04.13 - klo:21:49 »

Mrml

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5599 : 26.04.13 - klo:21:50 »
En noihin kenkämerkkeihin sen enempää ole tutustunut kuin katsonut valikoimaa. Se voipi olla, että taivun johonkin muuhun kuin Meerminiin, jos toimitusaika on pitkä.

Kokeilin tuota suitsupplyn size advisoria ja se antoi kooksi 44. Kuulostaa pelottavan pieneltä. Mitä olen perus kivijalkaliikkeissä kokeillut, niin 44 on joskus vähän turhankin pieni. Harmi vaan, että tuossa mattapintaisessa ei oo 46 tarjolla..

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5600 : 27.04.13 - klo:03:19 »
Olen eri outletteja ja alennussivuja tässä selaillut mielessä ihan perus tummanruskea nahkainen pukuvyö (eli ei kovin leveä), mutta eipä ole osunut silmiin. Onko jollain mielessä jotain vinkkiä? Myös navy merinoneule (crewneck tai v-aukko) vihjeet otetaan vastaan.

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5601 : 27.04.13 - klo:08:57 »
Kokeilin tuota suitsupplyn size advisoria ja se antoi kooksi 44. Kuulostaa pelottavan pieneltä. Mitä olen perus kivijalkaliikkeissä kokeillut, niin 44 on joskus vähän turhankin pieni. Harmi vaan, että tuossa mattapintaisessa ei oo 46 tarjolla..

SS:llä ilmainen toimitus ja palautus, joten tilaa 44 ja 46. Varastosaldo vaihtelee päivittäin, joten toi 46 saattaa vielä ilmestyä. Kannattaa meilata aspaan ja kysyä josko löytäisivät koon jostain, itse olen monta kertaa tehnyt näin ja aina onnistunut. SS:n kuvat on vähän mitä sattuu, joten niiden perusteella ei voi juurikaan päätellä onko kangas kiiltävää vai mattaa, tai mikä värisävy on. Varminta tilata ne himaan.

Tilaisin samalla nämä kengät, ja tsekkaisin laadun (ei omaa kokemusta). Mustat oxfordit käy tietysti aina, mutta ylppärit ei ole niin virallinen pönötysjuhla etteikö tuplatkin menis.

Kuvailemasi settihän on ainakin paperilla puhdas 5/5.

Mrml

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5602 : 27.04.13 - klo:09:30 »
Kiitos vinkeistä. Eiköhän noilla pääse jo aika hyvin alkuun.

Toimiino toi palautus muuten millä tavalla? Onko ne tehny sopimuksen postin kans, että saa ilmaseks palauttaa vai joudunko mä maksamaan postimaksun ja ne sitten hyvittää sen mun tilille?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5603 : 27.04.13 - klo:10:42 »
Olen eri outletteja ja alennussivuja tässä selaillut mielessä ihan perus tummanruskea nahkainen pukuvyö (eli ei kovin leveä), mutta eipä ole osunut silmiin. Onko jollain mielessä jotain vinkkiä? Myös navy merinoneule (crewneck tai v-aukko) vihjeet otetaan vastaan.

Mä otin Bexleyltä juuri lepolestien mukana pari tuollaista kapeahkoa vyötä. Laatu näyttää ihan ok:lta joskin värit oli molemmissa aika paljon tummemmat kuin mitä sivujen kuvien perusteella olisi voinut kuvitella. Hintaa 29e per vyö tai 49e kaksi vyötä.

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5604 : 27.04.13 - klo:10:45 »
Toimiino toi palautus muuten millä tavalla?

Soitto UPS:lle ja ne hakee ilmaseks.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5605 : 27.04.13 - klo:13:06 »
Olen eri outletteja ja alennussivuja tässä selaillut mielessä ihan perus tummanruskea nahkainen pukuvyö (eli ei kovin leveä), mutta eipä ole osunut silmiin. Onko jollain mielessä jotain vinkkiä? Myös navy merinoneule (crewneck tai v-aukko) vihjeet otetaan vastaan.

Mä otin Bexleyltä juuri lepolestien mukana pari tuollaista kapeahkoa vyötä. Laatu näyttää ihan ok:lta joskin värit oli molemmissa aika paljon tummemmat kuin mitä sivujen kuvien perusteella olisi voinut kuvitella. Hintaa 29e per vyö tai 49e kaksi vyötä.

Bexleyltä olen lepolestejä tilaillutkin, mutta onko näistä muiden tuotteiden laadusta keikareilla tietoa enempää? Kengistä onkin jo ollut puhetta paljonkin, mutta juuri vyöt, laukut, paidat, sukat yms.?

premier

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 519
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5606 : 27.04.13 - klo:13:36 »
Bexleyn paidat ainakin hintansa arvosia, jos hankkii siitä 5kpl/satasella tarjouksesta. Laatu ihan ok, kaikki paidat edelleen ehjiä ja napit paikoillaan. OCBD:n kaulukset eivät kyllä rollaa sitten ollenkaan.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5607 : 27.04.13 - klo:14:32 »
Richard Mutt, jos hintataso ei ole liikaa budjetille, Equus Leatherin vyöt ovat yhä paras diili verkossa. Kaikki vyöt ovat tilaustuotteita.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Mrml

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5608 : 28.04.13 - klo:11:34 »
Pistin suitsupplylta puvun tilaukseen ja bergbergiltä tuon hopeisen neulesolmion. Vielä vain pitäisi päättää minkälaiset kengät sitä tilaisi. Olen etsinyt mustia oxfordeja n. 200-250€ budjetilla;

http://www.loake.co.uk/aldwych.html
http://www.loake.co.uk/loake-1880/toe-cap/dorchester.html
http://herrainpukimo.fi/45-cheam-musta/
http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=448
http://www.ctshirts.co.uk/men%27s-shoes/calf-leather-shoes/Black-calf-leather-Oxford-shoes?q=shareuk||MC003BLK|||||||||||||&cm_mmc=Affiliates-_-LSUK-_-individual-_-products#

Onko tuon hintaluokan kengissä paljonkin laatueroja? Omaa silmää eniten miellyttää ehkä eniten nuo Charles Tyrwhittit tai Sandersin Cheamit, joten pistän varmaan jommat kummat niistä tilaukseen, ellei tule parempia ehdotuksia.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5609 : 28.04.13 - klo:12:32 »
Herrainpukimon kohdalla kannattaa muistaa reilu Keikari-alennus.