Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888539 kertaa)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4230 : 16.09.12 - klo:21:49 »
No ei olisi paha tuo pukimon hinta. Kuinka toimitusajan kanssa?

 Mikä väri U-haulilla kuvassa? EI paha tuo, mutta tykkäisin ehkä tummemasta itse.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4231 : 16.09.12 - klo:21:52 »
Tämä on jotain vanhaa vuosikertaa. Ei ilm. enää valmisteta. Olisiko ollut English tan tms.
Keep Calm and Carry On.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4232 : 16.09.12 - klo:23:37 »
Meiltä Cheamit irtoaa sprezzatura-alekoodilla hintaan 133 sis. postikulut ja mahdollisen palautuksen ja vaihdon. Mitä Loaket, Meerminit tai Bexleyt maksavat?

Samaiset Cheamit heppo-nettikaupasta 259€. Katteet kohdillaan.
Ohoh toi on jo niin halpa, että käännän kelkan mielipiteen suhteen.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4233 : 17.09.12 - klo:12:38 »
Osman, Maybachh, voisitteko laittaa ehdotuksia mailitse tulemaan? Ainakin taustakuvion olin vaihtamassa violetista harmaaksi, mutta sivustoremontissa avustanut lähti matkalle Mongoliaan ja projekti jäi kesken.

Ilmeisesti tuo CAPSLOCK ongelma koskee vain IE:ta?

Älkää nyt hemmetissä semmoisetn exploderien kanssa säätäkö. Firefoxilla ei ainakaan tule mitaan caps lockeja.
get your kicks on route six six six

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4234 : 17.09.12 - klo:12:42 »
Onko tunnussa/lämpimyydessä yms. paljon eroa sillä, onko puvun villa 280 gr vai 420 gr?

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4235 : 17.09.12 - klo:15:04 »
^Mielestäni alle 400-grammaiset kankaat eivät laskeudu kauniisti. Ne myös täytyy leikata lähemmäs vartaloa, jotta kangas ei heiluisi tuulessa - ja tämä johtaa helposti makkarankuorimaiseen ulkoasuun.

Tuossa kysymyksessäsi eroa on päälle sata grammaa. Kyllä ero pitäisi tuntua kädessä ja erityisesti yllä, mutta myös kudonnassa on eroja. Jos hikoilee helposti, kevyempi kangas tai ilmavampi kudos on järkivalinta.

Valitettavasti tämä kaikki selviää vasta käytön myötä. Jokainen keho on yksilö.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4236 : 17.09.12 - klo:19:38 »
Kenkäodysseijani alkaa saamaan Kondamaisia piirteitä. Auttakaa siis miestä mäessä. Olen tässä hankkimassa toecap oxfordeja, ja Sandersin Cheam alkaa vaikuttamaan hyvältä vaihtoehdolta (pukimon pertsaturpa-koodilla). Toisena parina olen miettinyt Loaken Royaleja burgundynä. Miten tämä nahkapohjatouhu? Minulla ei ole kovin pitkän ajan kokemusta nahkapohjista. Vanhimmat ovat loaken mokkaiset, joita olen käyttänyt vuoden niin, että kuivalla kelillä ulkona, ja ympäri vuoden töissä. Töissä päivään kuuluu 30 metrin kävely ruokailuun, joka tapahtuu pihan kautta. Kenkä saa siis märän asfaltin, lumen, jään ja hiekoitussoran hienostuneen käsittelyn tuolla välillä. Pohja on vähän kulunut, mutta ei mitenkään mainittavasti. Kysymykseen siis. Kertokaapa kokemuksia kuinka tuo nahkapohja kestää? Tulevat kengät saavat siis samaa käsittelyä kuin edellä, tietysti satunnaiset kaupunkireissut, joilla sään muutosta ei voi aina ennakoida.

Jos ostan em. kaksi paria kenkiä, kannattaisiko tuo Royal puolipohjauttaa? Mallihan on ehkä enemmän "kävely"kenkä kuin Cheam. Jotkut foorumiitit ovat muistaakseni maininneet rokkaavan nahkapohjilla ympäri vuoden, ja kalossit joskus jos oikein on kurjaa keliä ja ulkoilua tiedossa. Varsinaiset loskasään kengät tietysti erikseen, tapani on vaihtaa talvella sisällä kevyemmät kengät jalkaan.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4237 : 17.09.12 - klo:19:53 »
Kyllä näissä Suomen sääolosuhteissa kannattaa nahkapohjaisiin kenkiin laitattaa puolipohjat. Kestävätpä sen jälkeen paremmin käyttöä ja kosteutta. Nahkapohjathan eivät kosteutta kovin hyvin siedä. Olen laitattanut kaikkiin nahkapohjaisiin kenkiini puolipohjat, lukuunottamatta yksiä kevyitä italialaisia fabin mokkakenkiä, joissa on niin ohut pohja, että käytän niitä kenkiä vain kesäisin hyvillä säillä.
" how`s it for stains?"

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4238 : 17.09.12 - klo:20:02 »
^ Jos on sisätöissä kengät jalassa (=toimistotyö tai myyntitykki ja ramppaa sisätiloissa tai vaikka opiskelija), ovat kalossit täysin varteenotettava vaihtoehto. Kalossit muuten myös lämmittävät mukavasti.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4239 : 17.09.12 - klo:20:13 »
Edellyttäen että pitää kalossien ulkonäöstä. Niiden käyttö jakaa aika voimakkaasti mielipiteitä. Itse en ole kalossien ystävä.
" how`s it for stains?"

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4240 : 17.09.12 - klo:22:11 »
Jos ajattelet kenkiä ympärivuotiseen käyttöön, on puolipohjaus ihan varteenotettava vaihtoehto. Foorumilta kyllä löytyy niitä jeesuksia, jotka kykenevät sutimaan jäällä nahkapohjillakin, mutta normaali kengänkuluttaja hyötyy mielestäni lisääntyneestä pidosta huonommalla kelillä ja muilla tasaisilla pinnoilla merkittävästi. Myös kulutuskestävyys tietysti lisääntyy huimasti, mutta jos kenkiä on kuin kondalla, ei silläkään ole niin väliä.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4242 : 17.09.12 - klo:22:55 »
Kaikki villa tottelee rautaa.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4243 : 18.09.12 - klo:10:39 »
Kehu nyt Jussi mulle vähän tuota Sandersia että voin tehdä päätöksen.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #4244 : 18.09.12 - klo:11:40 »
Kehu nyt Jussi mulle vähän tuota Sandersia että voin tehdä päätöksen.

Suosittelen Stockholmia lämpimästi. Laadukas nahka ja mainio kenkä, sisäkurvi sangen erottuva. Hinta-laatusuhteeltaan oiva.
Kaikki villa tottelee rautaa.