Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888984 kertaa)

erno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3465 : 25.06.12 - klo:23:12 »

Mitä luulet sen divarinpitäjän tekevän kaikille niille roskakirjoille joita kukaan ei halua... ::smoke
Itse olen nähnyt kun tuhansia postimerkkejäkin käytetään sytykkeenä, kyllä painettuakin roinaa maailmassa riittää.

Eiköhän "roskakirjat" myydä hyvällä hinnalla eteenpän. Taitavat ennemminkin "laatukirjat" jäädä hyllyyn pölyyntymään.

P.S. Mielestäni on omalaatuista lokeroida kirjoja ja muidne kirjallisuusmakua. Mikä on toiselle roskaa, voi toiselle olla aarre. Ja päinvastoin.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3466 : 26.06.12 - klo:08:31 »

Mitä luulet sen divarinpitäjän tekevän kaikille niille roskakirjoille joita kukaan ei halua... ::smoke
Itse olen nähnyt kun tuhansia postimerkkejäkin käytetään sytykkeenä, kyllä painettuakin roinaa maailmassa riittää.

Eiköhän "roskakirjat" myydä hyvällä hinnalla eteenpän. Taitavat ennemminkin "laatukirjat" jäädä hyllyyn pölyyntymään.

P.S. Mielestäni on omalaatuista lokeroida kirjoja ja muidne kirjallisuusmakua. Mikä on toiselle roskaa, voi toiselle olla aarre. Ja päinvastoin.

Relativismi on arsesta. Hyvä maku ei ole suhteellista.

erno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3467 : 26.06.12 - klo:08:38 »

Mitä luulet sen divarinpitäjän tekevän kaikille niille roskakirjoille joita kukaan ei halua... ::smoke
Itse olen nähnyt kun tuhansia postimerkkejäkin käytetään sytykkeenä, kyllä painettuakin roinaa maailmassa riittää.

Eiköhän "roskakirjat" myydä hyvällä hinnalla eteenpän. Taitavat ennemminkin "laatukirjat" jäädä hyllyyn pölyyntymään.

P.S. Mielestäni on omalaatuista lokeroida kirjoja ja muiden kirjallisuusmakua. Mikä on toiselle roskaa, voi toiselle olla aarre. Ja päinvastoin.

Relativismi on arsesta. Hyvä maku ei ole suhteellista.

En puhunut hyvästä tai huonosta mausta.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3468 : 26.06.12 - klo:09:44 »

Mitä luulet sen divarinpitäjän tekevän kaikille niille roskakirjoille joita kukaan ei halua... ::smoke
Itse olen nähnyt kun tuhansia postimerkkejäkin käytetään sytykkeenä, kyllä painettuakin roinaa maailmassa riittää.

Eiköhän "roskakirjat" myydä hyvällä hinnalla eteenpän. Taitavat ennemminkin "laatukirjat" jäädä hyllyyn pölyyntymään.

P.S. Mielestäni on omalaatuista lokeroida kirjoja ja muiden kirjallisuusmakua. Mikä on toiselle roskaa, voi toiselle olla aarre. Ja päinvastoin.

Relativismi on arsesta. Hyvä maku ei ole suhteellista.

En puhunut hyvästä tai huonosta mausta.

puhuithan. Mikä toiselle on roskaa voi toiselle olla aarre - jommankumman osapuolen maku on pielessä.
« Viimeksi muokattu: 26.06.12 - klo:09:46 kirjoittanut Jussi »

erno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3469 : 26.06.12 - klo:10:30 »

Mitä luulet sen divarinpitäjän tekevän kaikille niille roskakirjoille joita kukaan ei halua... ::smoke
Itse olen nähnyt kun tuhansia postimerkkejäkin käytetään sytykkeenä, kyllä painettuakin roinaa maailmassa riittää.

Eiköhän "roskakirjat" myydä hyvällä hinnalla eteenpän. Taitavat ennemminkin "laatukirjat" jäädä hyllyyn pölyyntymään.

P.S. Mielestäni on omalaatuista lokeroida kirjoja ja muiden kirjallisuusmakua. Mikä on toiselle roskaa, voi toiselle olla aarre. Ja päinvastoin.

Relativismi on arsesta. Hyvä maku ei ole suhteellista.

En puhunut hyvästä tai huonosta mausta.

puhuithan. Mikä toiselle on roskaa voi toiselle olla aarre - jommankumman osapuolen maku on pielessä.


Kiitos huolenpidosta, mutta taidan itse tietää paremmin, mistä puhun. Ja juuri siitä puhunkin, että joillain on kova tarve päättää asioista toisten puolesta, kuten vakkapa sinulla, edellisen perusteella ilmiselvästi.

Hyvä voi olla hyvä tai huono huono, miten vain. Siitä huolimatta huono voi olla aarre. Itse haluan lukea "huonoakin" kirjallisuutta. Muuten minulta jäisi suuri osa maailmasta tuntemattomaksi. Siksi huonokin kirja voi olla aarre.

Sinä sen sijaan haluat määrätä, mitä muut lukevat. Sellaisia ihmisiä on maailmanhistoriassa ollut valitettavan paljon, eräät kovin tiunettujakin.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3470 : 26.06.12 - klo:10:35 »
No niin... jos poltin vanhoja koulukirjoja (ruotsin kielioppia jne) sekä repsottavia pokkareita, joista saattoi puuttua kansi tai sivuja, niin ei siinä vahinkoa tullut. Savuna ilmaan ja varastolaatikkoja meni tyhjäksi. Enemmän olisi hiilijalanjälkeä tullut jos olisin lähtenyt niitä vielä maalta roudaamaan johonkin divariin. Lisäksi näitä samoja kirjoja näkee kirppareilla joka kolmannessa laatikossa.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3471 : 26.06.12 - klo:10:37 »
Kaunis elämä -alueelle voisi vähitellen avata oman ketjun kirjojen ja postimerkkien polttamiselle.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3472 : 26.06.12 - klo:11:18 »
Kaunis elämä -alueelle voisi vähitellen avata oman ketjun kirjojen ja postimerkkien polttamiselle.

Suositellaanhan täällä poltettavaksi vaatteitakin surutta.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3473 : 26.06.12 - klo:11:22 »

Mitä luulet sen divarinpitäjän tekevän kaikille niille roskakirjoille joita kukaan ei halua... ::smoke
Itse olen nähnyt kun tuhansia postimerkkejäkin käytetään sytykkeenä, kyllä painettuakin roinaa maailmassa riittää.

Eiköhän "roskakirjat" myydä hyvällä hinnalla eteenpän. Taitavat ennemminkin "laatukirjat" jäädä hyllyyn pölyyntymään.

P.S. Mielestäni on omalaatuista lokeroida kirjoja ja muiden kirjallisuusmakua. Mikä on toiselle roskaa, voi toiselle olla aarre. Ja päinvastoin.

Relativismi on arsesta. Hyvä maku ei ole suhteellista.

En puhunut hyvästä tai huonosta mausta.

puhuithan. Mikä toiselle on roskaa voi toiselle olla aarre - jommankumman osapuolen maku on pielessä.


Kiitos huolenpidosta, mutta taidan itse tietää paremmin, mistä puhun. Ja juuri siitä puhunkin, että joillain on kova tarve päättää asioista toisten puolesta, kuten vakkapa sinulla, edellisen perusteella ilmiselvästi.

Hyvä voi olla hyvä tai huono huono, miten vain. Siitä huolimatta huono voi olla aarre. Itse haluan lukea "huonoakin" kirjallisuutta. Muuten minulta jäisi suuri osa maailmasta tuntemattomaksi. Siksi huonokin kirja voi olla aarre.

Sinä sen sijaan haluat määrätä, mitä muut lukevat. Sellaisia ihmisiä on maailmanhistoriassa ollut valitettavan paljon, eräät kovin tiunettujakin.


Ai? Minä kun luulin että sinä olet foorumille saapumisestasi halunnut määrätä kaikesta keskustelusta lähtien, ja itse en ole ketään määräämässä mihinkään. My mistake.

Ok, sovitaan että huonot kirjat ovat ihmisten suuria aarteita. Jipii. Lisää ironisia edit: kulttiklassikoita maailma kaipaakin.
« Viimeksi muokattu: 26.06.12 - klo:11:24 kirjoittanut Dan-D »

Dan-D

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3474 : 26.06.12 - klo:12:24 »
Voiko kaksi henkilöä, joilla on hyvä maku, olla keskenään eri mieltä?

Toki. Konteksti vaikuttaa. Esim. Pukeutumisen kontekstissa katutyylin ja klassisen tyylin edustajat voivat nähdä asiat eri tavalla viitekehyksestä riippuen ja olla molemmat oikeassa omassa viitekehyksessään. Ei tämä ihan suoraviivaista tämä elämä ole, vaikka relativismista luovutaankin.

Kali

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 300
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3475 : 26.06.12 - klo:14:34 »
Millaisia päällitakkeja olette käyttäneet keväällä/viileinä kesäpäivinä puvun päällä?

Villainen päällitakki on liian kuuma ja trenssi tuntuu kirkkaalla ilmalla hiukan urpolta. Onko jotain puhdasta puuvillaa olevia kesäpäällitakkeja myynnissä jossain salapaikassa?

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3476 : 26.06.12 - klo:14:38 »
Itse kaytan maccia vaikka ei sada. Toinen mita teen on puvun paksuudella pelaaminen, eli lampimampi puku ilman paallysvaatteita.
Great minds think alike - fools never differ.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3477 : 26.06.12 - klo:14:48 »
Itse kaytan maccia vaikka ei sada. Toinen mita teen on puvun paksuudella pelaaminen, eli lampimampi puku ilman paallysvaatteita.

Puistosetä tekee ton juuri toisinpäin.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3478 : 26.06.12 - klo:18:07 »
Mac niskaan vaan. Toimii loistavasti viileämmällä ilmalla vaikka ei sada.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3479 : 27.06.12 - klo:16:45 »
Postaan tännekin. Toivon nopeaa vastausta kokemusta omaavilta!

Tässä olisi täysin haettu toecapin väri. Lesti on ruma, mutta kompromissi ehkä tehtävä... hinta naurettavan halpa. Otanko, vai onko täysin paskaa laatua? Ovh kova ja alennettu hinta vielä kovempi. Onkohan end of line mono...

http://www.grenson.co.uk/en_gb/sailsbury-6008

Vertauskohtana on Herrining Knightsbridge (vaatii kokokillaikun vuoksi 3 parin tilaamista oikean koon selvittämiseksi), joka on lähinnä hakemaani ja ollut vaihtoehto 1...
http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=91&shoeid=448&brandid=6&catid=42&oldcolid=418&stype=0&colourid=766

« Viimeksi muokattu: 27.06.12 - klo:16:47 kirjoittanut konda »