Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2889235 kertaa)

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3330 : 07.06.12 - klo:09:58 »
Oikea mies? Vaatteet tilanteen mukaan.

Juu, no joka internet -foorumissa on aina näitä ääripään mielipiteitä. Monesti olen itse sitä mieltä, että jos voi katsoa peiliin ja aidosti sanoa että "tämä näyttää hyvältä", niin baanalle voi lähteä turvallisin mielin. Tietysti opiskelu jatkuu hautaan saakka ja oma vankka näkemykseni oikeasta miehestä on se, että hän tutkii ja uskaltaa muuttaa tiukankin mielipiteen, jos tietoon tulee aikaisemmat mielipiteet kumoavaa uutta tietoa.

Lyhyistä hihoista olen päättänyt vain sen, että en ikinä hanki lyhythihaista nappipaitaa. Pikeepaitoja on kyllä useita ja chinojen kanssa toimii ainakin minulla ihan hyvin kesällä.

erno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3331 : 07.06.12 - klo:10:05 »
Monesti olen itse sitä mieltä, että jos voi katsoa peiliin ja aidosti sanoa että "tämä näyttää hyvältä", niin baanalle voi lähteä turvallisin mielin.

Uskallan esittää mutu-väitteen, että 99 % baanalla näkyvistä suomalaismiehistä on vilkaissut aamulla peiliin ja aidosti sanonut itselleen, "tämä näyttää hyvältä". Menetelmän lopputuloksen voi jokainen itse baanalla päätellä.

Tauno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3332 : 07.06.12 - klo:10:07 »
Lainaus
* Kääritään hihat takaisin alas aina ennen pikkutakin pukemista

+1

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3333 : 07.06.12 - klo:10:07 »
Monesti olen itse sitä mieltä, että jos voi katsoa peiliin ja aidosti sanoa että "tämä näyttää hyvältä", niin baanalle voi lähteä turvallisin mielin.

Uskallan esittää mutu-väitteen, että 99 % baanalla näkyvistä suomalaismiehistä on vilkaissut aamulla peiliin ja aidosti sanonut itselleen, "tämä näyttää hyvältä". Menetelmän lopputuloksen voi jokainen itse baanalla päätellä.

Jokainen? Luultavasti noiden 99% sisällä on suuria ryhmiä, joiden mielestä he ovat kaikki riittävän vahvasti "näyttää hyvältä" -kategoriassa.

erno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3334 : 07.06.12 - klo:10:10 »
^ Aivan. Koetin sanoa, että jokainen voi päätellä ympärilleen katselemalla, kuinka hyvään lopputulokseen tyylin kannalta menetelmä tuottaa. Jokainen on tietysti omasta mielestä tyylikäs. Harvempi naapurin mielestä. En siis esittänyt, että jokainen pitäisi kaikkia muita tyylittöminä, vaan että jokainen voi tehdä päätelmiä.
« Viimeksi muokattu: 07.06.12 - klo:10:11 kirjoittanut erno »

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3335 : 07.06.12 - klo:10:21 »
Mtiä mieltä olette henkseleistä tumman puvun kanssa? Onko henkseleiden "jälkiasennuksessa" jotain huomioitavaa?

Tauno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3336 : 07.06.12 - klo:10:37 »
^toimii aina.

- Ompele napit tukevasti. Housunkauluksen tukirakenteisiin ulottuvat ompeleet.
- Napeille ei tehdä langasta jalkaa.

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3337 : 07.06.12 - klo:11:00 »
^Kiitos. Ensin ompeluhommia pitänee kuitenkin hankkia ensimmäiset kunnon henkselit sitten lapsuuden :) Mistä saa tilattua hyviä -- ja tuleeko tilauksessa ottaa jotain erikoista huomioon?

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3338 : 07.06.12 - klo:11:04 »
Uskallan esittää mutu-väitteen, että 99 % baanalla näkyvistä suomalaismiehistä on vilkaissut aamulla peiliin ja aidosti sanonut itselleen, "tämä näyttää hyvältä". Menetelmän lopputuloksen voi jokainen itse baanalla päätellä.

Olet varmasti oikeassa. Ehkä tuohon pitäisi lisätä, että kun peilikuvaa tarkastellaan edes pienellä määrällä itsekritiikkiä ja näyttää hyvältä, niin sitten pitää vain lähteä. Joka päivä pitää lähteä ulos ja jos ottaa tämän harrastuksen tosissaan, niin tietää varmasti, ettei ikinä tule valmiiksi niin että tästä päivästä eteenpäin jokainen asuste on 100%.

Sitäpaitsi, eikö se mene niin, että kun asuste on 90% ok, niin tarvitaan vielä se 10% itseluottamusta, niin se näyttää täydelliseltä?

Sinällään en haluaisi edes tuntea että nyt ei ole enää mitään paranneltavaa. Silloinhan kehitys loppuu ja se on ainakin oman elämäni suuri vetovoima.

Markiisi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3339 : 07.06.12 - klo:12:21 »
Jos on samanikäisten kavereidensa äitien mielestä tyylikäs, niin se riittää.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3340 : 07.06.12 - klo:13:23 »
Keski-ikäinen mies, rotevahko + hiukan ylipainoa, housun tuumakoko 33: kumpi teoriassa 'sopivampi' chinon malli, flat front vai pleated? Vai puhdas makuasia/peilinkertoma?

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3341 : 07.06.12 - klo:13:28 »
Keski-ikäinen mies, rotevahko + hiukan ylipainoa, housun tuumakoko 33: kumpi teoriassa 'sopivampi' chinon malli, flat front vai pleated? Vai puhdas makuasia/peilinkertoma?

Itse en ole koskaan ollut laiha luikku, mutta yleensä ottaen flatti toimii mulla paremmin.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3342 : 07.06.12 - klo:13:30 »
Miksi noin teoriatasolla tuollainen pleat -juttu on yleensä tehty, mitä sillä ajetaan takaa? Siis onko siinä joku syy taustalla, että joillakin ihmisillä sen pitäisi näyttää paremmalta, vai joku mukavuustekijä vai mikä?

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3343 : 07.06.12 - klo:13:49 »


edit.

Tauno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3344 : 07.06.12 - klo:13:55 »

Toi kuva on hyvä vasta-argumentti about kaikelle. Prässichinot laskoksin. Kaksin laskoksin. Ja jumalauta upslaakeilla. Silti toimii.

----
äläs editoi, menee mun viestit hukkaan...