Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2889159 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3300 : 05.06.12 - klo:22:38 »
Äläkä sinä kuitenkin jostain Savon Apinamaasta vartti sitten muuttanut mukahelsinkiläinen ala avautua siinä.



edit: äh, tosin hyvä tuo elitistikin.
« Viimeksi muokattu: 06.06.12 - klo:00:09 kirjoittanut BowtiePasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3301 : 05.06.12 - klo:22:49 »
Äläkä sinä kuitenkin jostain Savon Apinamaasta vartti sitten muuttanut mukahelsinkiläinen ala avautua siinä.




HAHAHA
get your kicks on route six six six

Tauno

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3302 : 06.06.12 - klo:09:22 »
Kiitoksia alex & ivy chambrayquestin vastauksista. Laitetaan tuotosta mtoppiin järkyttämään...

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3303 : 06.06.12 - klo:15:54 »
Mitä jalkaan kolopallokentälle, jos ei omista golfkenkiä?
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

lawry

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 262
  • UNDISPUTED #MENSWEAR CHAMPION
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3304 : 06.06.12 - klo:15:56 »
Mitä jalkaan kolopallokentälle, jos ei omista golfkenkiä?

Tukevat, hengittävät ja vettä hylkivät urheilukengät.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3305 : 06.06.12 - klo:17:27 »
Jos et pelaa, niin laita vaikka tarralenkkarit, jotka voi sotkea.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3306 : 06.06.12 - klo:18:39 »
Viisainta olisi pysytellä kaukana koko kolopellosta. Golf on paholaisen keksintö joka maksaa järjettömästi aikaa ja rahaa, pahimmillaan työpaikkoja, avioliittoja ja muita ihmissuhteita. Älä kysy mistä tiedän...
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3307 : 06.06.12 - klo:18:42 »
Viisainta olisi pysytellä kaukana koko kolopellosta. Golf on paholaisen keksintö joka maksaa järjettömästi aikaa ja rahaa, pahimmillaan työpaikkoja, avioliittoja ja muita ihmissuhteita. Älä kysy mistä tiedän...


AE:n kohdalla ei ole vielä ainakaan avioliitto tai työpaikka liipasimella, mutta vapaa-aika senkin edestä. Itse olen vältellyt green card -kurssia viimeiseen asti, lipsumisen pelko mielessä.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3308 : 06.06.12 - klo:18:47 »
Tervehdys,

Olen lueskellut foorumia pitkään ja päätin nyt liittyä jäseneksi.

Olen vasta hiljattain alkanut kiinnittää huomiota kenkiini ja ryhtynyt pitkään projektiin, jossa päivitän mistä milloinkin ostamani (lähinnä derby -tyyppiset) jalkineet "oikeisiin" kenkiin.

Tilasin Bexleyltä Berkeleyt kokoa 43 (joka on usein muilla valmistajilla kokoni). Minulla on melko korkea jalka ja kokeillessani kenkiä ensimmäistä kertaa, minulla oli merkittäviä vaikeuksia saada jalkani kenkiin sisään. Kun tämä onnistui, kenkä oli mielestäni pituussuunnassa ehkä hieman pitkä, mutta erittäin napakka tai jopa tiukka nauhojen alla.

Onko kyseinen malli vain minun jalalleni väärä, vai antaako nahka ajan myötä sen verran periksi, että saan kengät helpommin jalkaani? Osaisiko foorumin jäsenet suositella muita hyviä oxford toe cap kenkiä, jotka istuisivat hieman korkeammalle jalalle?

Harmi sinänsä, sillä pidin paljon Berkeleyn ulkonäöstä.

Kiitokset jo etukäteen!



Täällä on vähän sama ongelma, eli korkea jalkapöytä. Nahan pitäisi tuollaisesta puristavasta paikasta venyä ainakin jossain määrin, voi tosin olla että käyttämään joutuu jonkin aikaa. En ole vielä törmännyt erityisen korkeisiin oxfordeihin, mutta kokeilemani Trickersit ovat ainakin olleet tilavanpuoleisia. Toinen vaihtoehto on sitten etsiä siistejä derby-mallisia kenkiä, jotka antavat enemmän varaa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3309 : 06.06.12 - klo:18:58 »
Viisainta olisi pysytellä kaukana koko kolopellosta. Golf on paholaisen keksintö joka maksaa järjettömästi aikaa ja rahaa, pahimmillaan työpaikkoja, avioliittoja ja muita ihmissuhteita. Älä kysy mistä tiedän...
Mikään laji ei kasvata itsehillintää ja nöyryyttä kuten golf. Se sopisi monelle tämänkin foorumin narsistille. (En tarkoita nyt sinua.)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3310 : 06.06.12 - klo:19:35 »
Viisainta olisi pysytellä kaukana koko kolopellosta. Golf on paholaisen keksintö joka maksaa järjettömästi aikaa ja rahaa, pahimmillaan työpaikkoja, avioliittoja ja muita ihmissuhteita. Älä kysy mistä tiedän...
Mikään laji ei kasvata itsehillintää ja nöyryyttä kuten golf. Se sopisi monelle tämänkin foorumin narsistille. (En tarkoita nyt sinua.)

Kiva laji kyllä. Itse asiassa myös liitokiekkomuodossaan.
Kaikki villa tottelee rautaa.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3311 : 06.06.12 - klo:19:35 »
^^ FORE!

Heroinikoukustakin on varmaan helpompi irroittautua kuin tästä lajista. Vaimollekin ilmoitin suunnilleen ensitapaamisella että sitten kun meikämanne jää eläkkeelle niin muuttoauto vie kimpsut ja kampsut Espanjaan ja asuinpaikka valitaan pelaamisen kannalta optimaaliseksi.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3312 : 06.06.12 - klo:20:25 »
Tilasin Bexleyltä Berkeleyt kokoa 43 (joka on usein muilla valmistajilla kokoni). Minulla on melko korkea jalka ja kokeillessani kenkiä ensimmäistä kertaa, minulla oli merkittäviä vaikeuksia saada jalkani kenkiin sisään. Kun tämä onnistui, kenkä oli mielestäni pituussuunnassa ehkä hieman pitkä, mutta erittäin napakka tai jopa tiukka nauhojen alla.

Onko kyseinen malli vain minun jalalleni väärä, vai antaako nahka ajan myötä sen verran periksi, että saan kengät helpommin jalkaani?

Kengän pituudella ei ole niin kauheasti merkitystä, jos se vain pysyy tukevasti jalassa. Tästä oli puhetta jossain ketjussa jokunen aika sitten. Uuden kengän tulee olla hieman tiukka ostettaessa, jolloin sillä on varaa muokkautua jalkasi muotoon, jolloin istuvuus on paras.

Kuva kengästäsi sen ollessa jalassa voisi antaa meille vähän enemmän tietoa, jonka pohjalta sanoa, sopiiko kenkä sinulle vai ei.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3313 : 06.06.12 - klo:20:35 »
^^ FORE!

Heroinikoukustakin on varmaan helpompi irroittautua kuin tästä lajista. Vaimollekin ilmoitin suunnilleen ensitapaamisella että sitten kun meikämanne jää eläkkeelle niin muuttoauto vie kimpsut ja kampsut Espanjaan ja asuinpaikka valitaan pelaamisen kannalta optimaaliseksi.
Oih se on helppoa kun ensitapaamisella. Ei niin helppoa kun aloittaa myöhemmällä iällä ja tekee vaimosta golflesken. Itse asiassa suhteutetuna uuden rt-keikan myyminen ideatasolla on ollut helpompaa kuin viikonloppuisen golf kierroksen.

Ja se, että olen maailman suurin välineurheilija, ei tee asiaa helpommaksi. 4 paria golf kenkiä alkaa viemään väähän liikaa tilaa.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #3314 : 06.06.12 - klo:20:35 »
Eikö tilava lesti voisi olla ratkaisu? Jaa, mutta Bexleyllä ei taideta myydä eri fittingejä.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.