Kirjoittaja Aihe: Pelkistetyt farkut?  (Luettu 224966 kertaa)

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #330 : 15.11.12 - klo:10:59 »
En osaa itse verrata laatua mihinkään, mutta tiedoksi, että Brothersin Tailoring Club -mallistossa on nyt tummaa selvedge-denimiä. Malliltaan aika kapea, vähän korkeampi rise ja hintaa muistaakseni 130 euroa.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #331 : 16.11.12 - klo:12:46 »
Tiukassa tuntuu istuvan APC:issa väri. Ei havaintoakaan feideistä puolen vuoden jälkeen. Kesällä nuo tosin saivat aika vähän käyttöä kun ovat niin raskaat. Toisaalta mikäpä siinä, tumma ja ehjä väripinta kyllä sopii minulle.

richard_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #332 : 16.11.12 - klo:12:58 »
Mulla meni reilu vuosi, että sain "fadeja" aikaiseksi Petit Standardeihin. Tälläinen toimisto/kotikäyttö ei oikein kuluta. Toista se on noilla Skede-hemmoilla, joilla on kuukauden jäljiltä melkoiset kulutukset.

Tein viime kesänä "sea water" recipe- pesun, jonka tulokseen olen tyytyväinen. Siinä sain kulumat mukavasti esille.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #333 : 17.11.12 - klo:19:48 »
Niin, eipä kyllä housut ihan hirveästi minunkaan arjessa kulu. Kaipa niitä voisi keinotekoisesti pikavanhentaa nyt kun muodot on kunnolla asettuneet mutta toisaalta enpä tiedä oikeastaan haluanko edes niitä fadeja.

oktopus

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #334 : 21.11.12 - klo:01:03 »
Danske Bankin uusi kamppis on nimeltään New Standards. APC must sue.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #335 : 09.01.13 - klo:08:33 »
H&M:n Sliq-malliset farkut näyttää kadonneen niin verkkokaupasta kuin myös kivijalkaliikkeistä. Löytyykö muita vastaavia budjettiluokan farkkuja?

Huomasin juuri saman kun ajattelin ostaa 2-3 paria. Nyt harmittaa etten ostanut silloin edellisellä kerralla kuin yhden parin.

HM myy samoin määriteltyä "low waist - slim leg" farkkua, mutta nuo olivat sovittaessa ihan pillit.

Jos joku osaa sanoa saman malliset perusfarkut keltä tahansa valmistajalta, niin kuulen mielelläni vinkkejä. Nettitilauskin on optio.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #336 : 09.01.13 - klo:09:19 »
Danske Bankin uusi kamppis on nimeltään New Standards. APC must sue.

Minä näin jossain vaiheessa H&M:ssä samalla nimellä kulkeneen farkkumallin. En melkein uskonut silmiäni, joten otin kuvan:



Sittemmin tuo on tainnut poistua (wonder why?).

no mitäs se massimo osti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #337 : 11.01.13 - klo:22:06 »
Tiukassa tuntuu istuvan APC:issa väri. Ei havaintoakaan feideistä puolen vuoden jälkeen. Kesällä nuo tosin saivat aika vähän käyttöä kun ovat niin raskaat. Toisaalta mikäpä siinä, tumma ja ehjä väripinta kyllä sopii minulle.

I beg to differ. Kuvassa oma New Cure H -pari about vuoden käytön jälkeen. Muitakin APC:n malleja kokeilleena voin todeta että parhaimmat feidit saa tiukemmilla malleilla.


Hidas

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 408
  • poco ritardando
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #338 : 11.01.13 - klo:22:35 »
H&M:n Sliq-malliset farkut näyttää kadonneen niin verkkokaupasta kuin myös kivijalkaliikkeistä. Löytyykö muita vastaavia budjettiluokan farkkuja?

Huomasin juuri saman kun ajattelin ostaa 2-3 paria. Nyt harmittaa etten ostanut silloin edellisellä kerralla kuin yhden parin.

HM myy samoin määriteltyä "low waist - slim leg" farkkua, mutta nuo olivat sovittaessa ihan pillit.

Jos joku osaa sanoa saman malliset perusfarkut keltä tahansa valmistajalta, niin kuulen mielelläni vinkkejä. Nettitilauskin on optio.

Samaa kyselen täällä ja siihen liittyen, jos lähden nettiostoksille (vaikka ei etenkään farkkuasioissa pitäisi), niin mikä malli Edwinillä ja Nudiella vastaa edesmennyttä Sliqiä leikkaukseltaan?

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #339 : 11.01.13 - klo:22:53 »
Uniqlon Skinny vastaa lähes 1:1 edesmennyttä H&M:n Drainia, joten olisko toi Slim sitten lähempänä Sliqiä. Skinnyissä on ainakin elastaania, mikä on ihan tervetullutta koska oon liian vanha ja mukavuudenhaluinen enää noihin peltifarkkuihin.

Dille

  • Kisälli
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #340 : 12.01.13 - klo:15:45 »
Itselläni on H&M:n sammareiden ja sliq-farkkujen kanssa ongelmana, että ne joutuu vetämään tosi ylös etteivät lököttäisi takaa. Eli riseä on ihan liikaa, lahkeen pituus ja leveys on kuitenkin passeli. Olen pitkäjalkainen, laiha kaveri joten napaan asti vedetyt housut näyttävät melko koomisilta.

Minkälainen rise uniqlon housuissa yleensä on, olisiko niistä tilanteen pelastajaksi?

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #341 : 13.01.13 - klo:21:28 »
APC:n farkkujen valmistusmaa on muuten jossain välissä muuttunut kaukoitään, ainakin näin luki omissa New Standareissa, jotka tilasin alennusmyynneistä, mutta palautin kun sain liian ison koon. Minusta myös tuntui, että farkkujen denim oli muuttunut ohuemmaksi, kuin aiemmat NS:t 2-3 vuoden takaa. Valoa vasten näkyi hyvin läpi. Eli, onko markkinatalous taas kerran toiminut tuotteen kohdalla kuluttajaa vastaan?

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #342 : 13.01.13 - klo:21:53 »
Tiukassa tuntuu istuvan APC:issa väri. Ei havaintoakaan feideistä puolen vuoden jälkeen. Kesällä nuo tosin saivat aika vähän käyttöä kun ovat niin raskaat. Toisaalta mikäpä siinä, tumma ja ehjä väripinta kyllä sopii minulle.

I beg to differ. Kuvassa oma New Cure H -pari about vuoden käytön jälkeen. Muitakin APC:n malleja kokeilleena voin todeta että parhaimmat feidit saa tiukemmilla malleilla.



Kieritkö sinä jossain noissa tai teetkö näitä housut vedellä märäksi ja nukkumaan -temppuja? Onko housuja pesty kertaakaan? Minun New Standardit oli niin kireät kuin päälle sai ja vyötärön venyminen siedettäväksi kesti viikkoja. Nyt niillä on ehkä 9kk ikää, ei yhtään pesua ja ne ovat ottaneet kyllä muotoa mutta eivät väreiltään kuluneet. Nuo sinun housusi näyttää kauttaaltaan haalistuneilta, ei vain kohoumista.

richard_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #343 : 13.01.13 - klo:22:29 »
Mä pidin omia Petit Standardeja n. 1,5 vuotta ja sitten "meripesu" oheisella tavalla:



Voin laittaa myöhemmin kuvan housuista, tuli ihan jees.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Pelkistetyt farkut?
« Vastaus #344 : 13.01.13 - klo:22:35 »
^Mitä tässä tapahtuu ja eikä niihin pinty jo haju jos ne merivedessä vielä uittaa?