Kirjoittaja Aihe: Salkut ja laukut  (Luettu 527188 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #120 : 27.03.10 - klo:12:18 »
Ei kai Birkinistä ole muuta kun tuo naisten malli?
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #121 : 27.03.10 - klo:12:20 »
Ei se nyt yhtä kamala ole kuin tuo musta, mutta ei olisi siltikään ensimmäinen valintani..

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Voland

  • Kisälli
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #122 : 27.03.10 - klo:21:04 »
^Pitkään foorumia seuranneena luulen että sproilyn huolimassa laukussa pitää olla vähintään ne 3 mantereen pölyt päällä. :)


ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #123 : 28.03.10 - klo:08:04 »
Niin, muustahan ei voi kiistellä kuin makuasioista. Mutta itse en vaan voi aina ymmärtää kaikkia makuja. :) Jos joku väittäisi, ettei Audrey Hepburn ollut kaunis, minä väittäisin hänen olevan järjiltään (tai sokea). Kuten tuosta BowtiePastan kuvastakin käy ilmi, hieno laukku se on. Itse kävin itseasiassa tänään Hermêsin liikkeessäkin noita nopeasti muun kivan ohella katselemassa, mutta ehkä vielä seuraavana syntymäpäivänä ei oma tyttöystävä tuollaista paketistaan kaiva esiin :)
Ja niin tosiaan, tuo on "vain naisten" laukku.
Ja omassa mielessäni kaikki vaatteet ovat "loppupeleissä" näyttämistä varten. Ellei sitten puhuta ihan villasukista. Niin oxfordit, fedorat, pantterikuvioiset solmukkeet kuin jopa krokotiililouferit ovat sitä varten, että niillä näytetään omaa tyyliä ja omaa kuvaa siitä, miten näytetään hyvältä, uskotteli jokainen itselleen sitten mitä hyvänsä...

Sitten enempi ketjun aiheeseen, tänään tuli ihasteltua myös Ralph Laurenilla hienoja salkkuja ja laukkuja. En ollut aiemmin nähnytkään heiltä niin paljoa ja niin hyvännäköisiä malleja, mutta hintalaput niissäkin sitten hieman intoa jarruttelivat, joten katsellaan eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 28.03.10 - klo:08:45 kirjoittanut ChuckBass »

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #124 : 28.03.10 - klo:13:46 »
Olen aika samaa mieltä Sproilyn kanssa tässä asiassa. Se musta kroko oli todella ruma mielestäni. Tuo punainen on jo ihan ok, mutta ei silti mitenkän ihmeellinen.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #125 : 06.04.10 - klo:16:15 »
En voinut "vastustaa kiusausta", kun tämä kuva sattui eteeni. Ja etenkin kun Ville jälleen hehkutti artikkelissaan LV:n ylivoimaisuutta ja erinomaisuutta. Mutta oltiin sitten mitä mieltä tahansa, tuon kokoelman ottaisin itselleni kyselemättä samantien, jos joku tarjoaisi :)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #126 : 06.04.10 - klo:16:34 »
Niin, eipä LV:ssa laadullisesti mitään pahaa ole, mutta ne kuosit, ne kuosit...
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #127 : 06.04.10 - klo:16:39 »
Edit. Välttääkseni paikallaan junnaavaa keskustelua, päätin poistaa kirjoittamani :)
« Viimeksi muokattu: 06.04.10 - klo:16:48 kirjoittanut ChuckBass »

Pekka

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #128 : 15.04.10 - klo:00:51 »
Työelämään siirtyminen on kohta edessä ja ajattelin tänään varustautua tilaamalla Tanner Krollen Ludgate Folion (http://www.tannerkrolle.com/product-details/ludgate-folio/). Pienen nettisurffailun jälkeen löysin tarjouskoodin, jolla saa kuun loppuun mennessä 15% alennuksen, ks. http://www.coutts.com/woman/2010/february/offers/tanner-krolle.asp. Tanner Krollen tuotteista ei ole aikaisempia kokemuksia, mutta firma vaikuttaa ihan asialliselta ja tämä ensimmäinen hankinta vaikutti ihan kohtuuhintaiselta annettuun laatumielikuvaan nähden. Palaan asiaan kuvien kera, kun paketti saapuu. Onko kenelläkään kokemuksia Tanner Krollen tuotteista?

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #129 : 15.04.10 - klo:00:54 »
^ Oletko varma, että tulet kantamaan paperia, etkä läppäriä?

Pekka

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #130 : 15.04.10 - klo:01:57 »
Tulen kantamaan lähinnä iPadia ja muistikirjaa, jotka mahtuvat kuorien sisään ihan kiitettävästi. En ole yhden salkun varassa, halusin vain päästä Tanner Krollen makuun, kun olen tullut kuolanneeksi tuotteita jo tarpeeksi nettiselaimen kautta. :)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #131 : 16.04.10 - klo:19:20 »
Ai ai, näitä kahta tekisi tänään mieli, kun ovat giltmanissa tarjolla.. saa nähdä miten käy, toivottavasti myyvät loppuun, ennen kuin saan oman päätökseni tehtyä :)

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #132 : 16.04.10 - klo:19:37 »
^Vihdoin jotain hienoa.

Maukkaita laukkuja.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

VMP

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 489
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #133 : 18.04.10 - klo:23:23 »
^Vihdoin jotain hienoa.

Maukkaita laukkuja.

Toi yksivärinen on erittäin maukas. Miten kävi?

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Salkut ja laukut
« Vastaus #134 : 18.04.10 - klo:23:51 »
^ heh, möivät loppuun itseasiassa jo sinä aikana, kun kirjoitin silloista viestiäni tänne. Tällä hetkellä olen vielä jonotuslistalla juurikin tuolle yksiväriselle, huomisiltaan mennessä selviää sitten lopullisesti, että miten kävi. :) (luulen kyllä, että rahat jää käteen, mutta laukkua ei)