Salkut ja laukut

Aloittaja JMK, 26.02.09 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu

P3tt3ri

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: ChuckBass - 28.10.12 - klo:09:03
Lainaus käyttäjältä: P3tt3ri - 28.10.12 - klo:01:47
Olisi tarve nahkaportfoliolle, jonne mahtuisi muutama ohuempi presentaatio. Ideoita?

Mismo document folder (2,5cm)
Varteenotettava vaihtoehto. Merkki mulle tuntematon - nahkan laadusta havaintoja? Tullut laukkujen puolesta miellellään usein panostettua vähän ennemmänkin, yleensä maksaa itsensä takaisin vuosien hyvällä palvelulla. Eli mielellään vielä otetaan vinkkejä vastaan. Ehkä Mismoon parannuksena voisi olla muutama sisätasku (käyntikortit, ipad vähän tukevammin yms.) ja ulkonäkö vähemmän läppärisukan näköinen. Väri voi olla myös tumma ruskea.

P3tt3ri

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: JB - 28.10.12 - klo:10:53
Berg&Berg
Vaihtoehdot senkuin lisääntyy, thanks. Ehkä tähän kehitysehdotuksena menisin mieluummin vetoketjulinjalla kuin läpällä. Linjakas portfolio siis haussa.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Tällä hetkellä Berg&Bergillä on 20% alennus portfolioissaan. Uusitusta verkkokaupasta näyttää löytyvän myös sisäpiirikurkistus uuden kokoelmaan syntyyn, vanhan tutun blogin lisäksi.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Olen koittanut etsiä jotain rentoa mutta asiallisen näköistä olkalaukkua vapaa-ajan tarpeisiin. Nyt tarve alkaa olla kohdalla koska viimeistään tammikuun aasian reissulle olisi hyvä saada laukku johon saa järkkärin lisäksi kaiken muun tarpeellisen päivän aikana mukaan tarvittavan kaman ilman että taskut on täynnä rojua. Tekstiilinen olisi varmasti tähän tarkoitukseen hyvä ja pitäisi olla sellainen ettei ainakaan loista hinnallaan koska ollaan monen näköisessä kohteessa niin olisi hyvä ettei laukku huuda juntista turistista joka on pakko ryöstää  :)

Jos joku on törmännyt tällaiseen niin vinkit kelpaisi.

-Mars-

Auktoriteetti
Sijainti: Espoo
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 11.11.12 - klo:13:13
Olen koittanut etsiä jotain rentoa mutta asiallisen näköistä olkalaukkua vapaa-ajan tarpeisiin. Nyt tarve alkaa olla kohdalla koska viimeistään tammikuun aasian reissulle olisi hyvä saada laukku johon saa järkkärin lisäksi kaiken muun tarpeellisen päivän aikana mukaan tarvittavan kaman ilman että taskut on täynnä rojua. Tekstiilinen olisi varmasti tähän tarkoitukseen hyvä ja pitäisi olla sellainen ettei ainakaan loista hinnallaan koska ollaan monen näköisessä kohteessa niin olisi hyvä ettei laukku huuda juntista turistista joka on pakko ryöstää  :)

Jos joku on törmännyt tällaiseen niin vinkit kelpaisi.

Mun järkkäri (Nikon D90) kulkee tällaisessa

http://www.varusteleka.fi/product/pienet-alle-25-litraa/sa-kaasunaamarilaukku-kaytetty/_2IQ0WF002

paitsi että rakensin sisään pehmusteet retkipatjasta. Kamera + zoomin lisäksi sinne mahtuu esim. toinen linssi ja salama ja jotain pientä. Huonoa tässä on se, että kannen kiinni pysyminen on vähän satunnaista. Ahkerampi voisi laittaa vaikka velcroa läppään.
--
-Mars-

Gamla

**
Flanööri
Kirjattu

Salkku hajosi. Missähän tuon saisi asiallisesti korjautettua?

Lukko on takaa kiinni kahdella pienellä ruuvilla, jotka ovat murtaneet läpän reunan.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Gamla, jos asioit Helsingissä, Nippanappa taatusti korjaa entistä paremmaksi.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Gamla

**
Flanööri
Kirjattu
Kiitos. Pitää käydä seuraavalla parturireissulla näyttämässä.

Arska

Legenda
Kirjattu
Tuo olisi mahdollisesti helppo korjata itse.
Suositellaan täysraittiutta.

Gamla

**
Flanööri
Kirjattu

Se olisi muuten, mutta lukon kiinnitys on rikkonut läpän reunan repeytyessään irti. Tuolle nahkareunalle pitää tehdä jotain. Itse lukon kiinnitys on yksinkertainen homma. Sen kuin ruuvaa kiinni.

Gamla

**
Flanööri
Kirjattu

Nippanappa ei huolinut. Suosittelivat Haraldin kenkää.

konda

Legenda
Kirjattu
Suittarin duffeli. Ihan hienon näköinen peli, mutta brändimielikuvaa ajatellen "kevyt" kusetushinta. Satsaisin taas kerran ennemmin Tumiin.
http://www.suitsupply.com/duffle-bag-bag12209/BAG12209,en,pd.html

Co-re

Legenda
Insinööri
Kirjattu
^Tässä olisi vastaavaa aika paljon edullisemmin, joskin ilman kenkäosastoa: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=6215