Salkut ja laukut

Aloittaja JMK, 26.02.09 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
^Mikä vika noissa pienemmissä weekender-mallisissa laukuissa oli?

Salama

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: S. Crockett - 21.12.12 - klo:23:30
Tämä ei kuitenkaan ratkaise varsinaista ongelmaa - eli kamojen kuljettamista salille asti, ellet vaihda vaatteet takakontin läheisyydessä :)

Hanki tuommoinen:
[spoiler][/spoiler]

S. Crockett

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Co-re - 21.12.12 - klo:23:38
^Mikä vika noissa pienemmissä weekender-mallisissa laukuissa oli?

Sellaista mietin vahvasti - ja varmaan tilaankin paremman ratkaisun puutteessa - mutta foorumin konsensuksen mukaisesti se liian "man bäg" epämieluisine assosiaatioineen.

S. Crockett

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Salama - 21.12.12 - klo:23:39
Lainaus käyttäjältä: S. Crockett - 21.12.12 - klo:23:30
Tämä ei kuitenkaan ratkaise varsinaista ongelmaa - eli kamojen kuljettamista salille asti, ellet vaihda vaatteet takakontin läheisyydessä :)

Hanki tuommoinen:
[spoiler][/spoiler]

Hyvä, mutta edelleen pukuhuone puuttuu. Alkuperäinen ongelma on siis edelleen jäljellä: millä kuljettaa salikamat kätevästi paikasta X (eri kuin salin pukuhuone - oli se sitten koti tai auton takakontti) salin pukuhuoneeseen asti?

Olenkohan turhan konservatiivinen, kun ajattelen, että vaatteiden vaihtaminen parkkipaikalla aiheuttaisi julkista hämmennystä?

mikmu

Eleganssin esitaistelija
Sijainti: Lontoo
Kirjattu
Tästä tuli mieleen; mistä tietää, että käy hippasen liian hienolla salilla? �,,ijien pukuhuoneessa näkyy Louis Vuittonin treenikasseja.

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu
^ Mun veikkaus olisi, että jos näkyy Vuittonin kasseja, niin silloin käy kyllä naisten salilla.

puu

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ernst, Max Ernst - 22.12.12 - klo:17:16
^ Mun veikkaus olisi, että jos näkyy Vuittonin kasseja, niin silloin käy kyllä naisten salilla.

Silloin on naisten pukuhuoneessa.

S. Crockett

*
Edistynyt
Kirjattu
Onko tiedossanne hyviä, samaa hintaluokkaa edustavia vaihtoehtoja Herringin pienelle weekenderille? Tyylimielessä tuo Herring ei ole aivan sitä mitä haen.

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: vililikku - 19.12.12 - klo:22:45
^^Mulla on tää: http://www.dufflecoatsuk.co.uk/weekender-3

Erittäin kätevä ja sopii hyvin rennompaan menoon. Oranssi ei ole räikeä oranssi, vaan sellainen juuri mukavan haalea. Tämä tietysti on kankainen, mikä saattaa olla kynnyskysymys joillekkin.

Kestävyys normaalissa käytössä on hyvä, mutta olkahihnaa ei kannata käyttää, jos kassi on täynnä pulloja. Se vääntää nuo sivun metallipidikkeet vinoon. Kankaiset kahvat taas kestävät hyvin, ainakin minun käytössäni ovat kestäneet.

Haluisiko joku lähteä kimppaan tilaamaan tätä? Vaikuttaa loistavalta beater säkiltä. Postit on GBP 20 tilaa sitten 1 tai 3 kpl.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^Tilasin kesällä sekä pienen että ison weekenderin. En ostaisi enää, pieni ikävä toteamus käytettävyyttä koskien: laukku on hyvän kokoinen mutta vetoketjun lyhyyden vuoksi rahtiluukku on yllättävän ahdas. Esim silitettyä paitaa ei luukusta saa sileänä sisään, vaikka tilaa sisällä olisi useallekin. No, ehkä siksi sitä sanotaan weekenderiksi.

Tommi

Legenda
Kirjattu
^^ Minulla olisi tuollainen iso tummansininen weekender ylimääräisenä. Käytetty kerran ja todettu vähän turhan isoksi minun käyttööni. Lähettäkää yksityisviestiä, jos jotakuta kiinnostaa.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu
Minkä kokoisia nuo ovat? En löytänyt mittoja mistään. Miksiköhän iso on halvempi kuin pieni? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

Konda: voisin olla kiinnostunut kinmpasta, jos koko selviää.

konda

Legenda
Kirjattu
Nyt kaksi olisi duffelikimpassa. Erno? Joku muu?

Kiitos Laurentius vinkistä. Kokeilen tuota silti, koska hinta on melko huokea.

_OJ_

*
Edistynyt
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: konda - 23.12.12 - klo:22:00
Nyt kaksi olisi duffelikimpassa. Maira? Joku muu?

Kiitos Laurentius vinkistä. Kokeilen tuota silti, koska hinta on melko huokea.

Olen kiinnostunut tilaamaan pienen navy weekenderin. Sopisi vaikka salikamoille loistavasti. Asuinpaikka Tampere, mutta Helsingissäkin tulee käytyä noin kerta viikkoon.

konda

Legenda
Kirjattu
Roger. Nyt on kimpassa 3 ja se toteutuu. Ernolta kaivataan nopeeta vastausta.