Kirjoittaja Aihe: Mittatilauspaidat  (Luettu 112597 kertaa)

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #150 : 07.12.14 - klo:11:20 »
tuc, täytyy sen verran toki sanoa että en missään nimessä koe että tämä olisi ainoastaan teidän syy. Minun olisi pitänyt varmasti olla aktiivisempi palautteenantaja. Voin tulla näyttämään noita pieniä paitoja kun olette Helsingissä käymässä niin katsotaan mikä niissä on vikana.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #151 : 07.12.14 - klo:11:24 »
Pitäiskö se Ville käydä yhdessä ihmettelemässä Turun kaunista kaupunkia?

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #152 : 07.12.14 - klo:11:26 »
tuc, täytyy sen verran toki sanoa että en missään nimessä koe että tämä olisi ainoastaan teidän syy. Minun olisi pitänyt varmasti olla aktiivisempi palautteenantaja. Voin tulla näyttämään noita pieniä paitoja kun olette Helsingissä käymässä niin katsotaan mikä niissä on vikana.

Eli tilanne on siis korjattavissa, erinomaista!

Tässä kohtaa voin myös valottaa, että koko paitatuotantoa ollaan meillä muokkaamassa aika rajulla kädellä. Lisäinfoa piakkoin.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #153 : 10.12.14 - klo:10:43 »
Pitäiskö se Ville käydä yhdessä ihmettelemässä Turun kaunista kaupunkia?

Tosin ajatus on kaunis, mutta sinä olet nimetön sekä kasvoton nimimerkki Internetissä, ja minulla on vaikeuksia luottaa tuntemattomiin. Minä kun olin Myyrmannissa sinä iltana, kun se saatanan Gerdt räjähti, eikä tämä sattumus ole jäänyt ainoaksi epäonnenkantamoiseksi kohdallani.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #154 : 10.12.14 - klo:11:01 »
^Aiheen vierestä sen verran että mä ajoin parkkihallista ulos about pari minuuttia ennen räjähdystä. Toinen "läheltä piti" oli kun 2004 olin ostamassa lentoja Phuketiin jouluksi ja uudeksi vuodeksi, katsoin kotona että lennot löytyy mutta ajattelin ostaa ne kun ehdin duuniin. Duuniin päästyäni lennot oli loppu joten ostin lennot Bankkariin ja oltiin itärannikolla pari viikkoa kun tsunami osui länteen.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #155 : 10.12.14 - klo:11:12 »
Mun pitäisi myös päästä Turkuun. Kimppakyyti olis kiva :)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #156 : 10.12.14 - klo:11:18 »
Farmer, toistaiseksi pelaat elämän venttiä suuremmalla kädellä kuin meikäläinen. Ohititko molemmat sattumukset olkia kohauttamalla vai löysitkö Jumalan, jotta sinun ei täytyisi pelätä äärimmäisen sattumanvaraisuuden epävarmuutta?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #157 : 10.12.14 - klo:11:40 »
Pitäiskö se Ville käydä yhdessä ihmettelemässä Turun kaunista kaupunkia?

Tosin ajatus on kaunis, mutta sinä olet nimetön sekä kasvoton nimimerkki Internetissä, ja minulla on vaikeuksia luottaa tuntemattomiin. Minä kun olin Myyrmannissa sinä iltana, kun se saatanan Gerdt räjähti, eikä tämä sattumus ole jäänyt ainoaksi epäonnenkantamoiseksi kohdallani.

All you gotta do is aks. Sovitaan keikka jos haluut käydä. Iso H pääsee siinä samalla.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #158 : 10.12.14 - klo:11:42 »
Farmer, toistaiseksi pelaat elämän venttiä suuremmalla kädellä kuin meikäläinen. Ohititko molemmat sattumukset olkia kohauttamalla vai löysitkö Jumalan, jotta sinun ei täytyisi pelätä äärimmäisen sattumanvaraisuuden epävarmuutta?

Tais löytää pullon.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #159 : 10.12.14 - klo:13:14 »
Ville, tuntematon toistaiseksi. Toki näppärimmät on kaivaneet esiin LinkedIn profiilit ym. Oon kyllä messissä jakamassa polttoainekuluja jos reissu järjestyy. Tässähän olis jo autollinen väkeä kasassa.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #160 : 10.12.14 - klo:14:29 »
Ville, kyllä mä aika lunkisti noi molemmat ohitin. Tietysti kiitin onneani ja yläkertaa siitä ettei ollut mun paikka olla näissä tapahtumissa osallisena. Olen lisäksi ollut parissa aika pahassa auto-onnettomuudessa elämäni aikana joista molemmista selvisin onnettomuuteen nähden todella pienillä vahingoilla. Eli joku selkeästi katsoo vähän mun perään.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #161 : 10.12.14 - klo:14:50 »
^Aiheen vierestä sen verran että mä ajoin parkkihallista ulos about pari minuuttia ennen räjähdystä. Toinen "läheltä piti" oli kun 2004 olin ostamassa lentoja Phuketiin jouluksi ja uudeksi vuodeksi, katsoin kotona että lennot löytyy mutta ajattelin ostaa ne kun ehdin duuniin. Duuniin päästyäni lennot oli loppu joten ostin lennot Bankkariin ja oltiin itärannikolla pari viikkoa kun tsunami osui länteen.
Taisit unohtaa vielä sen kerran kun olitte jigailemassa Tyrifjordenilla?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #162 : 10.12.14 - klo:15:07 »
^Tollasesta reissusta ei ole mitään muistikuvaa, eli jos tällainen on tapahtunut niin voisi päätellä että myös siellä on kuolemaa uhmattu  :D

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #163 : 11.12.14 - klo:00:11 »
^Tollasesta reissusta ei ole mitään muistikuvaa, eli jos tällainen on tapahtunut niin voisi päätellä että myös siellä on kuolemaa uhmattu  :D

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Norway_attacks#Ut.C3.B8ya_massacre

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mittatilauspaidat
« Vastaus #164 : 11.12.14 - klo:00:28 »
^En osannut yhdistää, nyt tiedän.