Kirjoittaja Aihe: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?  (Luettu 1096446 kertaa)

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1575 : 16.04.12 - klo:18:17 »
Nalle on tykästynyt pinkkiin kyllä viime vuosina, eiköhän tuolla taskuliinalla keikari approved -hyljemerkki heru.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1576 : 16.04.12 - klo:19:04 »
Pakko sanoa, että ottamatta tässä yhteydessä mitään kantaa Nallen (talous)poliittisiin näkemyksiin, olen alkanu väsyä ukkoon viime aikoina toden teolla. Aina kun Nallen naama paistattelee lehtikuvassa tai telkkarissa, luvassa on tympeän huumorintajutonta ja kitkerää paatosta ilman pienintäkään itseironian häivää (vaikka Wahlroosilla jos jollain siihen olisi varaa).

Minulle on ihan sama, kuinka kiehtovaa seuraa herra on jossain kettujahtiseurueessa - itse voin tehdä päätelmiä vain julkisen esiintymisen perusteella. En muista, että Nalle olisi aikoinaan ollut ihan näin rasittava. Jos tarkoitus on kerran toimia keskustelunavaajana ja edistää omia katsantokantojaan, voisi olla tarpeen tehdä itsestään edes hieman helpommin lähestyttävä hahmo. Nyt syntyy kuva vain tönkkösuolatusta tosikosta, jossa ei ole enää edes eksentrisyyden (siis Suomen mittakaavassa) tuomaa viehätystä.   
« Viimeksi muokattu: 16.04.12 - klo:19:05 kirjoittanut Ron Burgundy »
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1577 : 16.04.12 - klo:19:08 »
^



EDIT: Pitääköhän tähän nuorempia polvia varten lisätä, että yllä oleva haastateltava on Nalle itse. Kuvastahan se ei välttämättä oikein selviä.
« Viimeksi muokattu: 16.04.12 - klo:19:54 kirjoittanut erno »

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1578 : 16.04.12 - klo:21:10 »
Minusta Nalle on raikas.
Suositellaan täysraittiutta.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1579 : 16.04.12 - klo:21:55 »
^En ihmettele.

Iltalehden kolumneissa oli harvinainen täysosuma tässä tänään kun Juha Keskinen kuvaili Nallea finanssimaailman omaksi persuksi. Samanlaista väsynyttä troolausta vuodesta toiseen.

Kaikin tavoin vastenmielinen kaveri, harvalle viiksetkään noin huonosti sopivat.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1580 : 16.04.12 - klo:22:03 »
Pakko sanoa, että ottamatta tässä yhteydessä mitään kantaa Nallen (talous)poliittisiin näkemyksiin, olen alkanu väsyä ukkoon viime aikoina toden teolla. Aina kun Nallen naama paistattelee lehtikuvassa tai telkkarissa, luvassa on tympeän huumorintajutonta ja kitkerää paatosta ilman pienintäkään itseironian häivää (vaikka Wahlroosilla jos jollain siihen olisi varaa).

Minulle on ihan sama, kuinka kiehtovaa seuraa herra on jossain kettujahtiseurueessa - itse voin tehdä päätelmiä vain julkisen esiintymisen perusteella. En muista, että Nalle olisi aikoinaan ollut ihan näin rasittava. Jos tarkoitus on kerran toimia keskustelunavaajana ja edistää omia katsantokantojaan, voisi olla tarpeen tehdä itsestään edes hieman helpommin lähestyttävä hahmo. Nyt syntyy kuva vain tönkkösuolatusta tosikosta, jossa ei ole enää edes eksentrisyyden (siis Suomen mittakaavassa) tuomaa viehätystä.   

W O R D

Olen täysin samaa mieltä. Sanoit asiallisesesti sen minkä minä olisin kirjoittanut asiattomaan asuun. Ja pukeutujanakin Nalle on t y y y y y y y l s ä.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1581 : 16.04.12 - klo:22:07 »
^



EDIT: Pitääköhän tähän nuorempia polvia varten lisätä, että yllä oleva haastateltava on Nalle itse. Kuvastahan se ei välttämättä oikein selviä.

Oh.. minä luulin että tuossa on Tie Vie lp:n aikainen Martti Syrjä.
























No ei kai. Kyllä minä oikeasti tiesin että se on Pikku Björn joka Buntta-isin rahoittamana kapinoi.

Nalle on elävä todiste siitä että rasittavista taistolaisista tulee vanhemmiten vielä rasittavampia uuskonservatiiveja. Noita on muutama tullut vastaan nk. oikeassa elämässä enkä halua olla tekemisissä.
get your kicks on route six six six

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1582 : 16.04.12 - klo:22:10 »
Nalle on elävä todiste siitä että rasittavista taistolaisista tulee vanhemmiten vielä rasittavampia uuskonservatiiveja.

Eikös Nalle ole pikemminkin klassinen liberaali kuin uuskonservatiivi?

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1583 : 16.04.12 - klo:22:11 »
^Whatever, Friedmanilainen liberaali, neokonservatiivi, Kataisen kello.... samaa sontaa.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1584 : 16.04.12 - klo:22:18 »
Mitäkö tyylikästä jne näin tänään..

Tämän:



Hyvä kaveri löi käteen kiitoksena parista palveluksesta. Ei harmita.
get your kicks on route six six six

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1585 : 16.04.12 - klo:22:24 »
^Whatever, Friedmanilainen liberaali, neokonservatiivi, Kataisen kello.... samaa sontaa.

Onhan noissa nyt pirun iso ero. En ole lukenut Nallelta mitään, minkä perusteella hän olisi päättämässä miten muiden ihmisten pitää elää (silloin kun he eivät nauti tulonsiirtoja) tai että hän pitäisi kiinni kynsin hampain vanhasta. Konservatiivia hänestä ei saa siis leivottua millään.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1586 : 16.04.12 - klo:23:57 »
eiköhän tuolla taskuliinalla nuorkauppakamari approved -hyljemerkki heru.

Korjattu
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1587 : 17.04.12 - klo:17:34 »
^Whatever, Friedmanilainen liberaali, neokonservatiivi, Kataisen kello.... samaa sontaa.

Whatever sosialisti, kansallissosialisti, stalin, hitler, mao... Samaa sontaa. See what I did there? Olet siis Ivyman juutalaisia murhaava yksikiveksinen homo. Ei kyllä uskoisi, että noin tyhmä ihminen on selvinnyt keski-ikäiseksi asti.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1588 : 17.04.12 - klo:18:38 »
vapa ja ivyman, olkaapas nyt kiltisti tai Ville-setä hirmustuu.

Wahlroos on valtakunnan tyylikkäin trollaaja, ei tämän enempää.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #1589 : 17.04.12 - klo:18:48 »
^Whatever, Friedmanilainen liberaali, neokonservatiivi, Kataisen kello.... samaa sontaa.

Whatever sosialisti, kansallissosialisti, stalin, hitler, mao... Samaa sontaa. See what I did there? Olet siis Ivyman juutalaisia murhaava yksikiveksinen homo. Ei kyllä uskoisi, että noin tyhmä ihminen on selvinnyt keski-ikäiseksi asti.

Pidäs kolmen pennin paska pienempää suuta.

Mikäli bannit tulee - ihan sama.
get your kicks on route six six six