Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?

Aloittaja Jälkiviisas, 09.04.10 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
�,,sken Haukilahdessa vanhan avomallisen MG:n. British racing green.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

atas

Auktoriteetti
Kirjattu
Miehen polkupyörän selässä, pyöräilyasuna slimmi, kauniisti istuva harmaa puku, valkoinen paita ilman solmiota. Pyöräilykenkinä tiettävästi  AE:n Park Avenuet tai Churchin Consulit. Polkimina ei sentään lukkopolkimet vaan sellaiset, koukuiksiko niitä kutsutaan, pussukat. Mitähän sellaiset tekevät nahkakengille? Tyyliin ei myöskään kuulunut kypärä, toisaalta ymmärrettävää tuosso kombossa.

AlecLewain

Auktoriteetti
Sijainti: Jyväskylä
Kirjattu
Käsittääkseni "koukkuihin" on olemassa sisäsuojukset, joten kengän ei pitäisi vahingoittua.

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^^ (varvas)koukut tai häkit. Suojista en ole kuullut, mutta miksei niitä olisi. Umpinainen pussi itse asiassa suojaisi kenkää tiestä lentävältä pölyltä ja muulta moskalta.

Arska

Legenda
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Minun on jotenkin vaikea kuvitella polkupyörän selkään mies puku päällä niin, että näky on tyylikäs.
Suositellaan täysraittiutta.

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Arska - 29.06.11 - klo:19:28
Minun on jotenkin vaikea kuvitella polkupyörän selkään mies puku päällä niin, että näky on tyylikäs.

Kaikki villa tottelee rautaa.

VT

**
Flanööri
Kirjattu
^ Staileja ukkoja ja fillareita, mutta Arskan kanssa olen sen verran samalla linjalla, että jotenkin kokonaisuus on vähemmän kuin osiensa summa.

Arska

Legenda
Kirjattu
^^ Kuvat eivät näy minulle.
Suositellaan täysraittiutta.

barcelona

Vieras
Kirjattu
AE:n jälkimmäinen kaveri näyttää tyylikkäältä, eka aika tunkkainen vaikka punainen väri onkin hauska yksityiskohta pyörässä sekä kaulahuivissa. Polkupyörä ja puku on yhdistelmä johon minulla ei ole viellä muodostunut sen kummemin kantaa mutta puku ja Vespa on todella tyylikästä ;)

VT

**
Flanööri
Kirjattu
Tokassa kuvassa iso plussa julkisella paikalla polttelusta ja tylystä ilmeestä. Mutta ajaako kundi naisten pyörällä? Ja mikä viritys polkimissa on? Moottori?

Jami

Ylläpitäjä
Legenda
  1. jamisstudio@hotmail.com
Sijainti: Tampere
Kirjattu
^Todennäköisesti sähköavusteinen polkupyörä.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^^ Veikkaan moottoria. Näin hapenottokykyä voi käyttää tupakointiin.

Jälkiviisas

Legenda
Kirjattu
Keski-Euroopassa ja esimerkiksi Kööpenhaminassa pyöräilevät pukumiehet ovat olennainen osa kaupunkikuvaa ja lopputulos on erittäin sympaattinen.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.