Kirjoittaja Aihe: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?  (Luettu 1096974 kertaa)

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2295 : 18.09.13 - klo:13:11 »
...
« Viimeksi muokattu: 03.11.13 - klo:07:32 kirjoittanut MrMan »

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2296 : 18.09.13 - klo:13:31 »
...
« Viimeksi muokattu: 03.11.13 - klo:07:31 kirjoittanut MrMan »

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2297 : 18.09.13 - klo:13:32 »
Olinkin jo ihmetellyt, kun tuntuu joka toisessa viestissä olevan aiheena Pohjanheimo. Tyyliniekkaa en lue.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2298 : 18.09.13 - klo:13:37 »
Näiden tahojen "mainostaminen" foorumilla johtuu siitä, että olen kyseisten firmojen tyytyväinen asiakas. Enkä ole mielestäni ainoa tyytyväinen asiakas. Kukaan liike-elämässä oleva ei pitkään pärjää sillä, että suosittelee jotain sellaista, johon ei edes itse usko. Yhteistä näissä firmoissa on myös se, että niistä saa vaatteita sellaiseen hintaan, jonka minä olen valmis maksamaan. Olisi sitäkin kautta tyhmää olla tuomatta näitä tahoja esille, sillä tässä maassa ei parempaa rättiä myyviä liikkeitä liikaa ole. Varsinkaan sellaisia, joista saa rehellistä palvelua.

Tällaista rehellistä palvelua olen saanut Pohjanheimon lisäksi Schoffassa, jossa Anton totesi pariakin rotsia testatessani, että olen niihin vähän liian paksu. Se ketutti, että takki ei sopinut, ei se että asia sanottiin niin kuin se oli. Tällaista suorasukaista palvelua olisin toivonut saavani vuosien ajan Stockmannilta, mutta ei... siellä oli tärkeämpää saada rotsi myytyä, vaikka se oli hartialinjasta katsottuna senttikaupalla liian iso.

Richard Muttille tiedoksi, että en nyt tiedä missä asut, mutta Tampereella ei valitettavasti ole kovinkaan montaa fiksua miesten vaateliikettä, joissa kannattaa käydä asioimassa. Olen täällä päin asuvana tyytyväinen, että on edes yksi. Ja siitä yhdessä kannattaa ennakkoluulottomasti vierailla, eikä perustaa käsitystään mutuun, rehiin tai repeen.

Edit: Mutta pahoitteluni siitä, että Pohjanheimon, Herrainpukimon ja Schoffan hehkutus on aiheuttanut joillekin selvästi mielipahaa tai epäluuloja. Ostetaan vaatteet jatkossakin ulkomailta tai isoilta ketjuilta.
« Viimeksi muokattu: 18.09.13 - klo:13:44 kirjoittanut Maira »

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2299 : 18.09.13 - klo:13:48 »
En mä nyt käsitä, miten se on foorumilaisilta pois, jos tamperelaiset saa ostaa Corneliania kivijalasta? Hinnat huomioon ottaen, kateuskaan ei voi olla liikkeellepaneva voima.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2300 : 18.09.13 - klo:13:56 »
Se nyt vaan on kivaa päästä vähän nillittämään jostain.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2301 : 18.09.13 - klo:14:02 »
Edit: Mutta pahoitteluni siitä, että Pohjanheimon, Herrainpukimon ja Schoffan hehkutus on aiheuttanut joillekin selvästi mielipahaa tai epäluuloja. Ostetaan vaatteet jatkossakin ulkomailta tai isoilta ketjuilta.

Peppukipeyteen ei oo tässä annettu mitään aihetta. Helppo tapa pienentää harmaata aluetta on heittää noi "yhteistyökumppanit" vaikka signatureen foorumilla.

Sinänsä ajatus siitä, että tässä rättiharrastuksen vaiheessa Maira yhtäkkiä innostuisi tukemaan ja puffaamaan kotikaupunkinsa (melko onnettomalla valikoimalla varustettua) liikettä ilman kompensaatiota on suoraan sanoen koominen.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että Tampereen valikoima paranee. Mutta Pohjanheimon saama huomio ei ole missään suhteessa paikan tasoon. Oli omistaja miten mukava mies tahansa, on fakta että jopa Tampereella jonkun Stockan (ja viimeaikaisten parannusten myötä myös Sokoksen) valikoima päihittää Pohjanheimon 6-0.
« Viimeksi muokattu: 18.09.13 - klo:14:06 kirjoittanut Ron Burgundy »
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2302 : 18.09.13 - klo:14:06 »
...
« Viimeksi muokattu: 03.11.13 - klo:07:31 kirjoittanut MrMan »

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2303 : 18.09.13 - klo:14:17 »
En mä nyt käsitä, miten se on foorumilaisilta pois, jos tamperelaiset saa ostaa Corneliania kivijalasta?

No minäpä selitän.

Se, että käyttäjä Y kehuu toistuvasti ja useassa topikissa liikettä X, ja sitten käy ilmi, että toisaalla netissä Y:llä on sopimus liikkeen X mainostamisesta, aiheuttaa monessa epäilyksen siitä, ovatko nämä liikkeen X kehut täällä keskustelupalstalla vilpittömiä ja vastikkeettomia, vai harhaanjohtavasti riippumattomaksi kirjoitteluksi naamioitua mainontaa.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2304 : 18.09.13 - klo:14:22 »
Viraalia vai anaalia kas siinä kysymys.

MIelipiteitä saa ja pitää esittää. Piilomainonnan naamiointi mielipiteiksi on periaatteessa ei-kaupallisella foorumilla - kuten tämä, jossa päätarkoitus on keskustella räteistä ja niihin liityvistä ilmiöistä eikä myydä niitä - aavistuksen arveluttavaa.
get your kicks on route six six six

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2305 : 18.09.13 - klo:14:36 »
Hakukoneella jos katsotaan postauksia, niin em. firmaan liittyviä postauksia on minulta liittyen flanukoihin (niistä kysyttiin ja lupasin selvittää) sekä Cornelianiin. Siellä on yhtälailla muidenkin postauksia firmaan aiemmin.

Mulla on Herrainpukimon rättejä ja mulla on Schoffan rättejä, niihin olen ollut tyytyväinen. Sen takia niitä on voinut suositella muillekin, enkä ole ollut edelleenkään ainoa.

Syy miksi Tyyliniekka ei ole sigussani on yksinkertaisesti se, että en saa sitä siihen laittaa. Kaupalliseksi tulkittavia linkkejä kun ei sallita, jonka selvitin etukäteen.

Minusta se on vähän koomista, että vaatteista saa puhua, mutta niiden toimittajista ei - varsinkin jos niistä on hyvää kerrottavaa. Olen vissiin jotenkin kieroutunut, että pidän vaatteissakin yhtenä laatukriteerinä palvelua. Mä ainakin tykkään toimia hyväksi havaittujen tyyppien kanssa, joiden kanssa voi käydä vaikka kaljalla ilman kaupallisia intressejä. Se, että tämä kaljoittelu on johtanut siihen, että löydetään yhteistyön mahdollisuuksia ei ole väärin.

Minusta on vaan hei oikeasti helkutin hienoa, että Tampereelta saa jotain muuta kuin Sandia, Tigeria tai Bossia. Ehkä jonain päivänä täältä saisi ostaa vaikka Crockett & Jonesin kenkiä, jos sille löytyisi tarpeeksi uskalias kauppias.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2306 : 18.09.13 - klo:14:54 »
Täällä on taas pirut lukemassa Raamattua.

Mairankin tosin kannattaisi lukea nykyinen sigunsa ja ottaa siitä pikkaisen oppia ennen itkupotkuraivareita.
Tai lukea ne viestit, joita muut kirjoittavat...
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2307 : 18.09.13 - klo:14:56 »
^ Kumpaa sigua tarkoitat?
Suositellaan täysraittiutta.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2308 : 18.09.13 - klo:14:59 »
Itse olen ruksinut "Älä näytä muiden allekirjoituksia" ja elämäni taitaakin olla tässä suhteessa helpompaa kuin monella...

RexMundi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 314
    • Profiili
Vs: Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?
« Vastaus #2309 : 18.09.13 - klo:15:07 »
Ottamatta nyt kantaa onko jonkin liikkeen kehuminen täällä piilomainontaa vai ei, niin  jokatapauksessa on että hyvä jos ja kun Suomessakin, olkoon missä tahansa kaupungissa, on laadukkaita vaatteita ja kenkiä myyviä liikkeitä, joista saa vieläpä hyvää palveluakin. Kyllä näitä valitettavan harvoja tapauksia pitää saada kehua, jos siihen on aihetta. Mutta jos muitakin kytköksiä on, niin ne on syytä ottaa huomioon tai tuoda reilusti esille.
Itse olen valmis toisinaan maksamaan muutaman euron tai kympinkin enemmän siitä, että voin ostaa tarvittaessa vaatteeni ja asusteeni kotimaasta ja saada henkilökohtaista palvelua sitä tarvitessani (asia, jossa sivumennen sanoen mainittu Schoffa viime viikonloppuna petti pahasti, ensimmäistä kertaa). Hienosta ulkomaisesta nettikaupasta ostaminen on toki kätevää ja sillä on kiva välillä päteäkin, mutta ankeaksi menee jos kotimainen tarjonta kurjistuu pelkästään Sokoksen ja Stockan varaan.