Keikari > Asut ja pukineet

Kenkien hoito

<< < (2/783) > >>

DandyAndy:

--- Lainaus käyttäjältä: "supera" ---Jos kysymyksessä on näinkin hieno businessidea, niin mikset aloita ?

Ajatuksena loistava, mutta katsoppas ympärille esim Hgin keskustan liikekeskuksia arkisin. Kuinka monta potentiaalista
asiakasta oikeasti bongaat ? Vrt esim Rizzon luopuminen Churchsin myynnistä kysynnän vähyyden takia.
--- Lainaus päättyy ---

Ehkä tuo julkisissa tiloissa kiillotuspalveluiden tarjoaminen saattaa olla hieman heikko bisnes, mutta jonkinlainen esimerkiksi yrityksille kohdennettu palvelu voisi olla ihan toimivakin homma. Jokunen pankkiirilike ja asianajotoimisto kuitenkin esim. Helsingistäkin löytyy, joiden henkilöstö ei välttämättä työpaikallaan lenkkareita käytä. Suomalaiset myös tuntuvat  olevan aika huonoja hoitamaan kenkiään, joten esim. työnantajan osittain subventoima kiillotuspalvelu saattaisi olla ihan hitti.

Mikke:
Niinpä niin. Tiedätte varmaan jutun kenkäfirmasta joka lähetti myyntitykkinsä Afrikkaan. Tämä tuli takaisin raportoiden ettei siellä ole kenkämarkkinoita koska kukaan ei käytä kenkiä. Firma ei kuitenkaan lannistunut vaan lähetti toisen kaverin joka palasi sanoen että Afrikassa on valtavat kenkämarkkinat koska siellä ei kukaan käytä kenkiä.

i v y m a n:

--- Lainaus käyttäjältä: "DandyAndy" ---työnantajan osittain subventoima kiillotuspalvelu
--- Lainaus päättyy ---

vaikken olekaan lakiallalla niin hakeutuisin välittömästi tuollaisen edun tarjoavaan työpaikkaan. ihan vain periaatteesta!

Olazapal:
Onko noissa Bexleyn täyslepolesteissä minkäänlaista säätövaraa? Ongelmana on se, että minulla on vaihtelevan kokoisia kenkiä, kuten UK10,5, UK11, US11,5 ja US12. Bexleyn sivuilla neuvotaan hankkimaan puolikkaisiin kokoihin puolikas koko alempaan. Ymmärtääkseni kun tilaa 5:n parin tarjouksen, ne ovat kaikki samaa kokoa. Minulle riittäisi mainiosti viidet parit, joten sopiikohan esim UK11 lepolesti näihin kaikkiin vai pitääkö tilata ainakin kahden kokoisia lestejä?

Elenkhos:

--- Lainaus käyttäjältä: "Olazapal" ---Onko noissa Bexleyn täyslepolesteissä minkäänlaista säätövaraa? Ongelmana on se, että minulla on vaihtelevan kokoisia kenkiä, kuten UK10,5, UK11, US11,5 ja US12. Bexleyn sivuilla neuvotaan hankkimaan puolikkaisiin kokoihin puolikas koko alempaan. Ymmärtääkseni kun tilaa 5:n parin tarjouksen, ne ovat kaikki samaa kokoa. Minulle riittäisi mainiosti viidet parit, joten sopiikohan esim UK11 lepolesti näihin kaikkiin vai pitääkö tilata ainakin kahden kokoisia lestejä?
--- Lainaus päättyy ---
Voit tilata vaikka kaikki viisi eri kokoa. Samoin kannattaa huomata, että kengänhoitotuotteitakin voi tilata sekaisin esim. harjoja, hoitoaineita ja silti saa alennuksen, vaikka kaikkia tilaisi vain yhden kappaleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta