Kirjoittaja Aihe: Loake  (Luettu 231293 kertaa)

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Loake
« Vastaus #375 : 11.09.13 - klo:20:17 »
Eikös Playboy ole nykyään Huttonin Ruotsiin lisensoima, ja kengät tehdään Espanjassa? Ainakin jossain vaiheessa oli näin.
Paljon mahdollista.  En tunne merkkiä.  Koitin äsken googlettaa, ja niitä kenkiä on kaupunki pullollaan, netin mukaan, muuta en löytänyt. Eikä sillä niin väliä.  Jäi muistikuva, että olisivat olleet Italiassa tehtyjä. 

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #376 : 12.09.13 - klo:17:05 »
Tuli vastaan tällainen Loake myyjä. Hinnat halvimmat mitä olen nähnyt ja postit Suomeen GBP 15.
http://cwmenswear.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=962

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Loake
« Vastaus #377 : 12.09.13 - klo:19:28 »
Tuli vastaan tällainen Loake myyjä. Hinnat halvimmat mitä olen nähnyt ja postit Suomeen GBP 15.
http://cwmenswear.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=962
Kiitos linkistä.  Olin juuri poistamassa vakosamettihousuja kun huomasin, että tweed-puvut vaativat kanssa huomiotani.  

Qustom

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #378 : 26.10.13 - klo:15:36 »

Loaken pimlico mokka chukkat kiinnostaa kovasti ja netistä pitää tilata kun ei löydy kivijalkaliikkeestä. Capital lesti ei ole tuttu. Stokkalla on buckingham mallia capital lestillä, jota pääsee sovittelemaan.
Pimlicon mokka chukat on luonnollisesti pehmeää matskua ja buckingham kovaa pintanahkaa. Jalkinemallien eroista johtuen voisi päätellä että pimlico on jalkapöydän kohdalta korkeampi. Otanko pimlicot samaa kokoa kuin buckingham vai?

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #379 : 26.10.13 - klo:23:07 »
^ mokka venyy aavistuksen enemmän kuin nahka, mutta molemmat kengät omistaneena sanoisin, että aikalailla sama koko joo.

P3tt3ri

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 147
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #380 : 28.10.13 - klo:13:49 »
Loake Pimlico vai Sanders Holborn? Suht. lähellä taitaa toimitetut hinnat mennä Eustressin ja Herrainpukimon kautta - liekö kengissä suuria laatueroja?

AJM

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #381 : 28.10.13 - klo:21:24 »
^Itse oon pohtinut samaa. Kategoriaan menisi myös Sandersin Dublin, mutta sitä ei saa mokkanahalla.
"I can't teach you my swag. You can pay for school but you can't buy class." - Jay-Z

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #382 : 28.10.13 - klo:22:22 »
Loake Pimlico vai Sanders Holborn? Suht. lähellä taitaa toimitetut hinnat mennä Eustressin ja Herrainpukimon kautta - liekö kengissä suuria laatueroja?

Ei ole kummastakaan mallista kokemusta, mutta kun arvoin Loaken ja Sandersin välillä oxfordien kanssa, valitsin Sandersin ja olen ollut tyytyväinen.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #383 : 31.10.13 - klo:14:29 »
Mikähän koko Loaken Badmintoneista, kun esimerkiksi Meerminin Olfesta 9.5 on hyvä, mutta ehkä aavistuksen napakka?

potheb

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #384 : 31.10.13 - klo:14:46 »
Mulle Badminton 9 on hyvä ja Meerminin Rui 9,5 hiukan väljä. Olfe taitaa olla aika kapea kun taas Badminton on leveähkö. Eli 9 tai 9,5 mut en osaa sanoa :)

Qustom

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #385 : 31.10.13 - klo:21:34 »
Itse olen ehkä sittenkin kallistumassa kemptoneihin ruskea-mokkaisina.
Pimlicot tumman ruskeana (mokka) on loaken kuvien perusteella lähes mustat !
Kaipaan pientä väriä kenkiini.

Krisu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 75
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #386 : 31.10.13 - klo:21:38 »
^Omistan mokka-Pimlicot ja ne on ihan perus (tumman)ruskeat. Ja siitäkin vaalenevat hieman, ns. haalistuvat ajan ja käytön myötä kuten mokalla on tapana.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #387 : 31.10.13 - klo:21:41 »




Ruskeat pimlicot boxista otettuna.
« Viimeksi muokattu: 31.10.13 - klo:21:45 kirjoittanut ChuckBass »

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #388 : 01.11.13 - klo:00:32 »
Juu, eivät ole Pimlicot mustat, hyvin tummanruskeat kylläkin. Mokkahan on mattapintainen materiaali, eli syö valoa vähän eri tavalla kuin kiillotettu nahka. Ei silti pelkoa, että kengät mustilta näytäisivät. Sanoisin, että juuri sopivan tumman ruskeat (diggaan Loaken tummanruskeasta mokasta muutenkin, löytyy myös Aldwychit samasta materiaalista).

Qustom

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #389 : 28.11.13 - klo:18:21 »
Hommasin pediwearilta loaken pimlicot mokkaisina.
Kenkien viimeistely on huikeaa.
« Viimeksi muokattu: 04.02.14 - klo:19:40 kirjoittanut Qustom »