Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2719375 kertaa)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1815 : 06.06.11 - klo:16:52 »
^ Röppö?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1816 : 06.06.11 - klo:16:57 »
Lainaus
Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
« Viimeksi muokattu: 04.11.13 - klo:10:11 kirjoittanut Connection Problems »

Iivana

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1817 : 06.06.11 - klo:17:21 »
Ensimmäinen viestini foorumille.
Tänään hain postista Tieroomin Albert -nimisen solmion, lähes samanlaista kuosia olevan taskuliinan ja Wesley -solmukkeen.
Tuo Tieroom on kyllä suosittelemisen arvoinen kauppa, tilaan varmasti toistekkin!

Timati

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1818 : 06.06.11 - klo:18:16 »
Villeltä ostetut Brionin housut aiheuttivat perinteisen fuckjeahjeespliismama! -fiilikset. Kivat pöksyt.
« Viimeksi muokattu: 06.06.11 - klo:21:33 kirjoittanut Tauno »

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1819 : 07.06.11 - klo:22:20 »
Ensimmäinen viestini foorumille.
Tänään hain postista Tieroomin Albert -nimisen solmion, lähes samanlaista kuosia olevan taskuliinan ja Wesley -solmukkeen.
Tuo Tieroom on kyllä suosittelemisen arvoinen kauppa, tilaan varmasti toistekkin!

Haiskahtipa mainokselta varsinkin ensimmäisenä viestinä ;). Olen joskus käynyt katsomassa tarjontaa, näyttää kovasti siltä made-in-china -tavaralta, jota Ebayssa on n. 3-6 eur/kipale hintaan (joita olen silloin tällöin sortunut kokeilemaan). Jos joku muukin on kokeillut, raporttia peliin laadusta :).

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1820 : 08.06.11 - klo:11:28 »
Korttikotelon Chester Moxilta.

Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1821 : 08.06.11 - klo:12:06 »
^Omaako tuo jotain mystisiä voimia, kuten luottorajojen kasvamista?

^^^Nuo Loaket eivät kyllä tuossa kuvassa näytä ollenkaan hassummilta
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Iivana

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1822 : 08.06.11 - klo:14:01 »
Ensimmäinen viestini foorumille.
Tänään hain postista Tieroomin Albert -nimisen solmion, lähes samanlaista kuosia olevan taskuliinan ja Wesley -solmukkeen.
Tuo Tieroom on kyllä suosittelemisen arvoinen kauppa, tilaan varmasti toistekkin!

Haiskahtipa mainokselta varsinkin ensimmäisenä viestinä ;). Olen joskus käynyt katsomassa tarjontaa, näyttää kovasti siltä made-in-china -tavaralta, jota Ebayssa on n. 3-6 eur/kipale hintaan (joita olen silloin tällöin sortunut kokeilemaan). Jos joku muukin on kokeillut, raporttia peliin laadusta :).

Joopa joo, silkkiä nuo minun tilaamani tuotteet ainakin ovat ja minulle se kelpaa. Jos ei silkkisolmio kelpaa ja jos kerran raha näyttää olevan niin tiukassa, niin ehkä on parasta vain pysyä siellä ebayn puolella ja tilata rätit parilla eurolla. Minun solmioni ainakin on laadukas ja minä ainakin tilaan tuolta solmioni jatkossakin; ja ei, en ole kyseisessä putiikissa töissä. Eli en siis mainosta tuota kauppaa.

EDIT: Ja solmiot on tehty Italiassa, että se siitä made-in-china -tavarasta.
« Viimeksi muokattu: 08.06.11 - klo:14:04 kirjoittanut Iivana »

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1823 : 08.06.11 - klo:14:07 »
Ensimmäinen viestini foorumille.
Tänään hain postista Tieroomin Albert -nimisen solmion, lähes samanlaista kuosia olevan taskuliinan ja Wesley -solmukkeen.
Tuo Tieroom on kyllä suosittelemisen arvoinen kauppa, tilaan varmasti toistekkin!

Haiskahtipa mainokselta varsinkin ensimmäisenä viestinä ;). Olen joskus käynyt katsomassa tarjontaa, näyttää kovasti siltä made-in-china -tavaralta, jota Ebayssa on n. 3-6 eur/kipale hintaan (joita olen silloin tällöin sortunut kokeilemaan). Jos joku muukin on kokeillut, raporttia peliin laadusta :).

Joopa joo, silkkiä nuo minun tilaamani tuotteet ainakin ovat ja minulle se kelpaa. Jos ei silkkisolmio kelpaa ja jos kerran raha näyttää olevan niin tiukassa, niin ehkä on parasta vain pysyä siellä ebayn puolella ja tilata rätit parilla eurolla. Minun solmioni ainakin on laadukas ja minä ainakin tilaan tuolta solmioni jatkossakin; ja ei, en ole kyseisessä putiikissa töissä. Eli en siis mainosta tuota kauppaa.

EDIT: Ja solmiot on tehty Italiassa, että se siitä made-in-china -tavarasta.

No möksötetäänpä nyt siellä sitten. Ihan vain kysymyksenä: miksi tilasit samaa kuosia olevat solmion ja taskuliinan? Ja oliko solmuke itsesidottavaa mallia vai clip-on?

Mikä on solmion leveys, rakenne tai muut yksityiskohdat?
Kaikki villa tottelee rautaa.

Iivana

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1824 : 08.06.11 - klo:14:56 »
Ensimmäinen viestini foorumille.
Tänään hain postista Tieroomin Albert -nimisen solmion, lähes samanlaista kuosia olevan taskuliinan ja Wesley -solmukkeen.
Tuo Tieroom on kyllä suosittelemisen arvoinen kauppa, tilaan varmasti toistekkin!

Haiskahtipa mainokselta varsinkin ensimmäisenä viestinä ;). Olen joskus käynyt katsomassa tarjontaa, näyttää kovasti siltä made-in-china -tavaralta, jota Ebayssa on n. 3-6 eur/kipale hintaan (joita olen silloin tällöin sortunut kokeilemaan). Jos joku muukin on kokeillut, raporttia peliin laadusta :).

Joopa joo, silkkiä nuo minun tilaamani tuotteet ainakin ovat ja minulle se kelpaa. Jos ei silkkisolmio kelpaa ja jos kerran raha näyttää olevan niin tiukassa, niin ehkä on parasta vain pysyä siellä ebayn puolella ja tilata rätit parilla eurolla. Minun solmioni ainakin on laadukas ja minä ainakin tilaan tuolta solmioni jatkossakin; ja ei, en ole kyseisessä putiikissa töissä. Eli en siis mainosta tuota kauppaa.

EDIT: Ja solmiot on tehty Italiassa, että se siitä made-in-china -tavarasta.

No möksötetäänpä nyt siellä sitten. Ihan vain kysymyksenä: miksi tilasit samaa kuosia olevat solmion ja taskuliinan? Ja oliko solmuke itsesidottavaa mallia vai clip-on?

Mikä on solmion leveys, rakenne tai muut yksityiskohdat?

Sanonpa tähän vain; että olet aivan liian turha henkilö siihen että alkaisin sinua varten mitään mittoja, rakennetta ym. raapustamaan.
Ja vielä perään: en tilannut solmiota ja taskuliinaa samassa kuosissa, vaan kuten sanoin lähes samanlaista kuosia olevat.
« Viimeksi muokattu: 08.06.11 - klo:15:30 kirjoittanut Iivana »

Iivana

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1825 : 08.06.11 - klo:15:04 »
Mitä helvettiä täällä tapahtuu, itse en näe tuota aloitusviestiä minään sissimarkkinointina. Siihen se on aivan liian lyhyt ja ylisanoja puuttuu huimasti.

Aivan! Se on katsokaas heti kun on uusi tyyppi foorumilla niin kauheat epäluulot. Usein se on niin, että ne jotka väittävät olevansa avarakatseisimpia ja aina sormi pystyssä paasaamassa rasismista, ovatkin niitä suppeakatseisimpia. Näin se vaan on.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1826 : 08.06.11 - klo:15:13 »
Hoidin kesän pikeepaitatarpeet kerralla Dressmannista. Kuusi paitaa yhteensä neljäkymppiä; sääli että paitojen värit ovat vähän tylsiä, mutta nämä kelpaavat aivan hyvin rippileireillä yms. epämääräisissä paikoissa ramboiluun. Isosleirillä en ollut varautunut kuin yhdellä tyköistuvalla kauluspaidalla, joka sitten olikin aika ikävä lentopalloa pelattaessa, chinoista nyt puhumattakaan, joten nyt on varauduttu ikävämpiinkin hikoilua aiheuttaviin elämyksiin.
« Viimeksi muokattu: 08.06.11 - klo:15:21 kirjoittanut Alex Entwistle »
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1827 : 08.06.11 - klo:15:30 »
Ihan vain kysymyksenä: miksi tilasit samaa kuosia olevat solmion ja taskuliinan?

Katso itse: Taskuliinat ovat lähes kaikki solmiokuosisia ja materiaalikin näyttää samalta. Itse en ihan keksi miksi rykmenttiraitaisia taskuliinoja on tuommoiset määrät.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1828 : 08.06.11 - klo:16:07 »
Ihan vain kysymyksenä: miksi tilasit samaa kuosia olevat solmion ja taskuliinan?

Katso itse: Taskuliinat ovat lähes kaikki solmiokuosisia ja materiaalikin näyttää samalta. Itse en ihan keksi miksi rykmenttiraitaisia taskuliinoja on tuommoiset määrät.

Vilkaisin. Koko on aivan liian pieni (24*24cm on hervottoman pieni taskuliinaksi) ja liinat ovat konereunattuja. Koko ja laatu ovat siis kelvottomia. Solmioiden leveys on näemmä hyvä 8cm, mutta ainakin tuon mainitun Albert-solmion kuosi on kuvissa kovin eloton. Tulisi paremmin esille esim. villamateriaalissa, silkki tekee siitä halvan näköisen.

Olihan tuolla toki nättejäkin solmioita. Esim. Duke ja Glen ovat kovinkin hauskoja - tosin, sillä varauksella että solmion rakenteen ja tuntuman tulisi vielä lla hyvä. Sitä ei kuvista voi suoraan tietää.

Iivanan herkkähipiäisyys on kyllä jossain määrin suloista. Samoin toki se, että kysyjä leimataan välittömästi turhaksi. Lienee jotain kautta tuttu tapaus, siinä määrin henkilökohtaiselta avautuminen tuntui. :)
Kaikki villa tottelee rautaa.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #1829 : 08.06.11 - klo:16:19 »

Vilkaisin. Koko on aivan liian pieni (24*24cm on hervottoman pieni taskuliinaksi) ja liinat ovat konereunattuja. Koko ja laatu ovat siis kelvottomia. Solmioiden leveys on näemmä hyvä 8cm, mutta ainakin tuon mainitun Albert-solmion kuosi on kuvissa kovin eloton. Tulisi paremmin esille esim. villamateriaalissa, silkki tekee siitä halvan näköisen.

Olihan tuolla toki nättejäkin solmioita. Esim. Duke ja Glen ovat kovinkin hauskoja - tosin, sillä varauksella että solmion rakenteen ja tuntuman tulisi vielä lla hyvä. Sitä ei kuvista voi suoraan tietää.

Iivanan herkkähipiäisyys on kyllä jossain määrin suloista. Samoin toki se, että kysyjä leimataan välittömästi turhaksi. Lienee jotain kautta tuttu tapaus, siinä määrin henkilökohtaiselta avautuminen tuntui. :)

Jälleen hieman kirjoitustyylillesi yleistä kärjistämistä ja liioittelua.

24x24, eli tuollainen mulkun mitta sivuunsa, riittää vallan mainiosti ainakin itselleni ja "hervottoman pieneksi" kutsuminen on joka tapauksessa liioittelua.

Lisäksi se, että taskuliina on konereunattu ei tee siitä laadullisesti kelvotonta, vaikka käsinrullatut olisivatkin varmasti laadultaan parempi vaihtoehto. Jälleen tullaan henkilökohtaisen tarpeen ja erilaisten arvostusten sekä hintakysymysten äärelle.

Kuosit taas ovat makukysymyksiä, minä pidän suloisena tuollaista "minä tiedän niin paljon paremmin"-kirjoitustyyliä, joka varsinkin tästä eri solmioiden arvioinnista puskee läpi.

Ja kyllähän tuollainen kysely, minkä heitit rakenteesta, leveydestä ja muista seikoista, joista osan selvittäminen olisi ollut helppoa klikkaamalla itsensä sivuille, on turha.
« Viimeksi muokattu: 08.06.11 - klo:17:08 kirjoittanut ChuckBass »