Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2720592 kertaa)

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6720 : 10.12.13 - klo:15:17 »
^Ae ae, silmä lepää.

Humphrey Appleby

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6721 : 11.12.13 - klo:18:09 »
Kusti polkaisi jo viime viikon puolella CT:ltä:


Lyhyellä käyttökokemuksella voin sanoa, että itselle tuntuu "normaalilla" alennushinnalla hinta/laatu suhteeltaan erittäin hyvältä. Tosin aikaisemmat neuleet ovat olleet H&M tasoa, joten vaatimukset eivät vielä yllä foorumin hifistelijöiden tasolle. Muovisten nappien vaihto nahkaisiin rupesi kyllä heti himottamaan...

Lisäksi eilen tuli poistettua Hakaniemen Sokoksen tyhjennysmyynnistä, kun joulualennuslipukkeineen päästiin reiluun -50%:iin:


+ pari Espritin perus valkoista t-paitaa

Ja MT:n alennusmyynneistä tilattuna vielä matkalla Hong Kongista twilliä BD-paitana


sekä white pinpoint Cut Away-kauluksilla ja ranskalaisilla kalvosimilla

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6722 : 11.12.13 - klo:20:30 »
Purkillisen Rougié Confit De Canard eli ankankoipia ankanrasvassa.  Neljä koipea ja tietenkin hillitön määrä ankanrasvaa.  Ah ihanaa. En ole aivan vilä päättänyt miten ne valmistan, mutta uuniruoka houkuttaa kovasti.  Tai sitten klassinen ankkaa appelsiinien kera, siihen on paljon mahdollisuuksia. 
Jälkiruuaksi, ranskalaista ankkaa kun on pääruokana, esim. Melban persikat,  klassinen, ranskalainen, mutta kaikkialla tunnustettu, jälkiruoka.

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6723 : 11.12.13 - klo:20:38 »




Ja vähän muutakin aiheeseen liittyvää...
« Viimeksi muokattu: 11.12.13 - klo:20:54 kirjoittanut SloBo »

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6724 : 11.12.13 - klo:21:06 »

Mites kävi tämän kanssa? Itse tilasin saman sekä M & L koossa, kun en ollut fitistä varma, ja paketissa sitten olikin kaksi tumman laivastonsinistä paitaa, eli palautukseen lähtevät molemmat.

Lisäksi tuli tällaiset:



Olen aina tuskaillut kun dessuissa ysit tuntuu jalkaani ihan liian ahtailta, ja nyt sitten päätin repäistä ja hankin ysi puolet (normikokoni jossain 9F:n ja 9G:n välimaastossa). Ohuemman sukan kanssa vähän liian tilavat, mutta paksummalla sukalla tuntuu jalassa paaaaljon paremmalta kuin ysikoko. Toivottavasti eivät venähdä tuosta ihan hirveesti (tämä vähän huolestuttaa kun mokkaiset ovat).

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6725 : 11.12.13 - klo:21:44 »
Sun kenkäongelmat alkavat kuulostamaan yhtä eeppisiltä kun mun. Väitän vieläkin että ostat väärää lestiä ja ongelmat johtuvat vain tästä. Kun sillä puolella koolla ei vieläkään ole merkitystä.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6726 : 11.12.13 - klo:22:38 »
Itse väitän, että ongelma on siinä, että mun jalat ovat eri kokoiset ja muotoiset (on tämä ihan Brannockilla mittaamallakin todettu). Eli tavallaan olet oikeassa: jos kengän lesti on oikeaan jalkaan hyvä niin yleensä vasemman kanssa on joku ongelma ja toisinpäin. Joskus harvoin sitten sattuu sellainen lesti ja koko, jossa molemmat kengät tuntuu jalkaan mukavilta, ja mitä kapeampi ja napakampi kenkä, sen todennäköisemmin tulee ongelmia.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6727 : 11.12.13 - klo:22:43 »
^ Oikean ja vasemman jalan pituus/kokoero on yleinen. Hoituu oikean levyisellä lestillä, joka pitää kantapään ja jalkaholvin kohdasta jalan kengässä sopivasti paikallaan ja näin lyhyemmän jalan kengän liika pituus ei haittaa.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6728 : 11.12.13 - klo:22:53 »
^ Oikean ja vasemman jalan pituus/kokoero on yleinen. Hoituu oikean levyisellä lestillä, joka pitää kantapään ja jalkaholvin kohdasta jalan kengässä sopivasti paikallaan ja näin lyhyemmän jalan kengän liika pituus ei haittaa.

Olisikin vaan toinen jalka lyhyempi, mutta kun siinä lyhyemmässä jalassa on korkeampi jalkapöytä, niin ei oikein yleensä onnistu tämä mainitsemasi lähestymistapa (ie. kenkä tuntuu olevan tällöin jalassa ikäänkuin kallellaan).

Voisin ottaa joskus kuvan kokoelmastani eri pohjallisia, kantapäätukia, tongue padeja etc., luulen että Kondakin jäisi kakkoseksi.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6729 : 11.12.13 - klo:23:05 »

Mites kävi tämän kanssa? Itse tilasin saman sekä M & L koossa, kun en ollut fitistä varma, ja paketissa sitten olikin kaksi tumman laivastonsinistä paitaa, eli palautukseen lähtevät molemmat.

Laivastonsinistä tuli tännekin, mutta päädyin pitämään L-koon koska se istui hyvin päälle ja väri/materiaali miellyttivät. Tietysti olisi mukavaa, jos kuvat sivulla edes etäisesti muistuttaisivat itse tuotetta.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6730 : 12.12.13 - klo:07:42 »
Jaahas, joululahjani itselleni saapui.


Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6731 : 12.12.13 - klo:10:24 »
^ No oletpa ollut kiltti poika tänä vuonna! Minä sain viime vuonna samanlaiset. Olenkin koettanut tänä vuonna välttää tuhmuuksia kaikin keinoin ja katsotaanpas mitä ponnistelu tuo tullessaan. Onkos tänään TJ 12?

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6732 : 12.12.13 - klo:13:51 »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6733 : 12.12.13 - klo:14:42 »
^ Oikean ja vasemman jalan pituus/kokoero on yleinen. Hoituu oikean levyisellä lestillä, joka pitää kantapään ja jalkaholvin kohdasta jalan kengässä sopivasti paikallaan ja näin lyhyemmän jalan kengän liika pituus ei haittaa.

Olisikin vaan toinen jalka lyhyempi, mutta kun siinä lyhyemmässä jalassa on korkeampi jalkapöytä, niin ei oikein yleensä onnistu tämä mainitsemasi lähestymistapa (ie. kenkä tuntuu olevan tällöin jalassa ikäänkuin kallellaan).

Voisin ottaa joskus kuvan kokoelmastani eri pohjallisia, kantapäätukia, tongue padeja etc., luulen että Kondakin jäisi kakkoseksi.

Nyt ymmärrän ongelmasi. Tämä on kieltämättä aika pirullinen tilanne.

JKLind

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6734 : 12.12.13 - klo:17:26 »