Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2720712 kertaa)

Marko

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6690 : 02.12.13 - klo:22:56 »


Sukkalaatikko täydentyi tänään muutamalla uudella sukkaparilla. Mopo hieman karkasi käsistä, kun innostuin Viccelin (http://www.viccel.us/) tarjoamasta monipuolisesta väritarjonnasta. Mainiolta vaikuttaa hinta-laatu suhde sukissa näin ensinäkemältä. Tilasin koko setin ohuempaa talvimallia pitkänä versiona.


Don

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6691 : 03.12.13 - klo:18:46 »


Sukkalaatikko täydentyi tänään muutamalla uudella sukkaparilla. Kuumoduuli hieman karkasi käsistä, kun innostuin Chupin tarjoamasta psykedeelisestä väri- ja kuositarjonnasta.

End.comin alesta. Joulu saa tulla, oon valmis.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6692 : 03.12.13 - klo:19:15 »
Ei tässä voinut enää vastustaa, lähti parit sukat tulemaan Vicceliltä.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6693 : 04.12.13 - klo:15:37 »


Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6694 : 04.12.13 - klo:15:57 »


Sukkalaatikko täydentyi tänään muutamalla uudella sukkaparilla. Kuumoduuli hieman karkasi käsistä, kun innostuin Chupin tarjoamasta psykedeelisestä väri- ja kuositarjonnasta.

End.comin alesta. Joulu saa tulla, oon valmis.

Hienoja sukkia!

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6695 : 04.12.13 - klo:19:12 »


Hyvä pannu.  Keittelen itse samanlaisella kolmen kupin keittimellä.   Bodum tuo kai on.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6696 : 04.12.13 - klo:19:27 »
Kolme pukua suittarista.  Tai kaksi, mutta Napolista tulee kahta kokoa. jos toinen vaikka natsaisi pienellä korjailulla.  Havannaa ei odotuksesta huolimatta tullut tummempia sävyjä, joten otin mitä oli.  Saa nähdä.
Napoli Dark Grey Pinstripe

Havana Light Brown Plain
     
     
     

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6697 : 04.12.13 - klo:20:00 »
Napoli ja Havana istuvat sitten aika eri tavalla, että kannattaa katsoa kriittisesti peiliin. Vahvista onko omassa Havanassasi säkkilisää eli lepatuspussit nyyttien alla. Tuntuu olevan yleinen ominaisuus jengin Havana housuissa.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6698 : 04.12.13 - klo:20:01 »
Ensimmäinen yli tonnin pukuni:




konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6699 : 04.12.13 - klo:20:09 »
Voit heittää tonne kusetushinta-ketjuun.

Herttua

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6700 : 04.12.13 - klo:20:25 »
^ :D

Mutta FaJo, onko sulla oikeasti käyttöä noille ja jos niin minkälaista?
"The better you dress, the worse you can behave."

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6701 : 04.12.13 - klo:20:41 »
Alkavalle talvelle suunniteltu noin 20 ulkomaan rinnepäivää ja kotimaan mäet siihen päälle. Rinteenvierusoffia ja pikku haikkeja ainakin ja jos jossain päästään hinnoista sopuun niin ekat heli-setit (=insta kusetushinta!) olisi mukava kokea. En mä tiedä onko tollasille oikeasti tarvetta, mutta on noi hyvät ja mun oli vaan pakko saada ne  :)

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6702 : 04.12.13 - klo:20:44 »
Napoli ja Havana istuvat sitten aika eri tavalla, että kannattaa katsoa kriittisesti peiliin. Vahvista onko omassa Havanassasi säkkilisää eli lepatuspussit nyyttien alla. Tuntuu olevan yleinen ominaisuus jengin Havana housuissa.
Kyllä katson.  Ajattelin ensin vähän mallata kotona, ja jos näyttää olevan lähelläkään puku mukaan ja omalle ompelijalle nurkan taakse.  Ei ne korjaamatta kuitenkaan istu.  Mikäli noista kolmesta saan yhden mikä istuu pienillä korjauksilla hyvin niin olen tyytyväinen.  Loput heti alkuun takaisin.  Pahimmassa tapauksessa ne lähtevät kaikki, mutta toivon, että ainakin yksi sopisi.  Raportoin.

Don

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6703 : 04.12.13 - klo:20:48 »
[spoiler][/spoiler]

Sukkalaatikko täydentyi tänään muutamalla uudella sukkaparilla. Kuumoduuli hieman karkasi käsistä, kun innostuin Chupin tarjoamasta psykedeelisestä väri- ja kuositarjonnasta.

End.comin alesta. Joulu saa tulla, oon valmis.

Hienoja sukkia!

Kiitti! Ekan päivän testiajon perusteella voin suositella kaikille, joiden vaatekaapista vielä puuttuu ne sukat. Aika jämäkkää materiaalia ovat ja vähän saa kiskoakin, mutta on nää hienoja herrajumala.

Pedrolle onnea suittarilottoon.

Herttua

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6704 : 04.12.13 - klo:20:49 »
Juu eiköhän noi tarpeensa aja siinä puuhassa vaikka Aspenin rinteillä.

Don Pedrolla tuntuu olevan hurja vauhti ostosten kanssa. Ois kiva nähdä myös MTOP-materiaalia näistä.
"The better you dress, the worse you can behave."