Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2720597 kertaa)

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5250 : 11.02.13 - klo:21:44 »
Noissa vaan on sitä jotain, korutonta ja toimivaa disainia.
Stokkakortin omistajien kannattaa nyt hankkia Bialetti kun saa hyvän alennuksen hinnasta.
https://stockmann.com/p/fi/Bialetti-9-kupin-Moka-Express-mokkapannu/25639?
https://stockmann.com/p/fi/Bialetti-6-kupin-Moka-Express-mokkapannu/12368?

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5251 : 11.02.13 - klo:22:09 »
Red wing 875 ja punainen (onko niitä muissä väreissä?) cousteau pipo. Eiköhän tästä minun kohdalla synny joku punahilkkaefekti, mutta so be it. :)

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5252 : 11.02.13 - klo:22:20 »
Red wing 875 ja punainen (onko niitä muissä väreissä?) cousteau pipo. Eiköhän tästä minun kohdalla synny joku punahilkkaefekti, mutta so be it. :)

Onneksi olkoon, Red Wingit ovat loistava ostos. Mulla on Chukkat samassa värissä kuin tuo 875: ei kannata huolehtia siitä punertavasta sävystä, se tummenee kyllä käytössä. Itse käsittelin RW:n Boot Oililla, josta pitäisi seurata hienosti patinoitunut kenkä.

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5253 : 11.02.13 - klo:22:35 »
Njoo siis en varsinaisesti ole huolestunut kengistä. Lähinnä ideasta Rw 875, tumman siniset farkut, musta pea coat ja cousteau pipo (punasena). Voi olla, että tällänen 167 cm kundi muistuttaa punahilkkaa sillon. Mutta ei se mitään. :)

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5254 : 11.02.13 - klo:22:45 »
Njoo siis en varsinaisesti ole huolestunut kengistä. Lähinnä ideasta Rw 875, tumman siniset farkut, musta pea coat ja cousteau pipo (punasena). Voi olla, että tällänen 167 cm kundi muistuttaa punahilkkaa sillon. Mutta ei se mitään. :)

Kannattaa pitää lahkeet kenkien päällä niin varrelliset kengät ei lyhennä. Vaikka niitä tekisi varmasti mieli esitellä!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5255 : 11.02.13 - klo:22:50 »
Ihan hauska kirja, muttei se niin ihmeellinen ole. Ja ulkoasu pahimpaan mod revival -henkeen aika lailla päin helvettiä.

Juu, ollaan aikalailla samaa mieltä tästä asiasta. Vaikka siis vaatekaapistani se kliseinen Ben Shermanin target t-paita löytyykin ja usein fishtail parka päällä kaupungilla liikun.

Haha

Mulla ei oo target t-paitaa (enää), mutta fishtail-parka toki löytyy. Hemmetin hyvä ja lämmin vehje kun on oikeasti kylmä.

Taitto tuossa kirjassa on kyllä aika.. hmm... huono. Mut ihan hauskaa luettavaa - tämän keskustelun innoittamana lukaisin uudelleen.
get your kicks on route six six six

oktopus

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5256 : 12.02.13 - klo:22:26 »
Penfield Colwood



Herschel Little America



oktopus

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5257 : 12.02.13 - klo:22:30 »
Noissa vaan on sitä jotain, korutonta ja toimivaa disainia.
Stokkakortin omistajien kannattaa nyt hankkia Bialetti kun saa hyvän alennuksen hinnasta.
https://stockmann.com/p/fi/Bialetti-9-kupin-Moka-Express-mokkapannu/25639?
https://stockmann.com/p/fi/Bialetti-6-kupin-Moka-Express-mokkapannu/12368?

Bialettin muotoilusta olen samaa mieltä. Pidän tuosta perinteisestä, ja todella hyviä pannuja ovat kyllä, jos vaan jaksaa huoltaa. Mutta kuten Stockmann kelvottoman huonossa copytekstissään toteaa...

Lainaus
Alumiinista valmistettu pannu sopii lähes kaikille liesityypeille paitsi ei induktiolle.

...mistä syystä jouduin itse luopumaan tuosta. Ne valurautaiset Bialettit sen sijaan ovat aivan hirveän näköisiä, joten tätä nykyä valmistan vain suodatinkahveja.

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5258 : 13.02.13 - klo:10:50 »
Eikö induktiolieden päällä toimisi metallikiekko jonka päälle mutteripannu laitettaisiin?

Enfield

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5259 : 13.02.13 - klo:14:08 »
Bialettin muotoilusta olen samaa mieltä. Pidän tuosta perinteisestä, ja todella hyviä pannuja ovat kyllä, jos vaan jaksaa huoltaa. Mutta kuten Stockmann kelvottoman huonossa copytekstissään toteaa...

Lainaus
Alumiinista valmistettu pannu sopii lähes kaikille liesityypeille paitsi ei induktiolle.

...mistä syystä jouduin itse luopumaan tuosta. Ne valurautaiset Bialettit sen sijaan ovat aivan hirveän näköisiä, joten tätä nykyä valmistan vain suodatinkahveja.

Eikö induktiolieden päällä toimisi metallikiekko jonka päälle mutteripannu laitettaisiin?

Tuo metallikiekko tai joku kaasukeitin.

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5260 : 13.02.13 - klo:15:02 »
Kas, ihan tuotteistettu juttu http://kauppa.chezmarius.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=4352
Eli hus hus kahvinkeitin takaisin kaappiin ja hommaat mutteripannun induktioliedellesi ja nautit taas hyvää kahvia ;-)

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5261 : 13.02.13 - klo:15:48 »


2950 Suede. Ostin itse asiassa eilen, joka taisi olla Supergan alen viimeinen päivä!

Tahvo

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5262 : 13.02.13 - klo:17:54 »
Bialettin muotoilusta olen samaa mieltä. Pidän tuosta perinteisestä, ja todella hyviä pannuja ovat kyllä, jos vaan jaksaa huoltaa. Mutta kuten Stockmann kelvottoman huonossa copytekstissään toteaa...

Lainaus
Alumiinista valmistettu pannu sopii lähes kaikille liesityypeille paitsi ei induktiolle.

...mistä syystä jouduin itse luopumaan tuosta. Ne valurautaiset Bialettit sen sijaan ovat aivan hirveän näköisiä, joten tätä nykyä valmistan vain suodatinkahveja.

Eikö induktiolieden päällä toimisi metallikiekko jonka päälle mutteripannu laitettaisiin?

Tuo metallikiekko tai joku kaasukeitin.


Tai sitten vain tämmöinen http://www.crema.fi/fi/products/bialetti/venus.html

Joona_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5263 : 13.02.13 - klo:18:19 »
Tai sitten vaan kokonaan ohitetaan noi mokkapannut ja investoidaan Aeropressiin.
Your ad here? High Traffic/Low Rates

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5264 : 13.02.13 - klo:18:31 »
^ Harmi, että Aeropress on susiruma vehje.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.