Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2722302 kertaa)

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4605 : 30.09.12 - klo:17:35 »
Parikymmentä vuotta tuli katseltua maailmaa linssien läpi inhoten jokaista päivää. Sitten kävin laaseroittamassa miinukset ja hajataittoisuudet pois. Ei voi ymmärtää jos joku haluaa itsellen lasit. Mutta juttunsa kullakin.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4606 : 30.09.12 - klo:17:38 »
^en ole vielä sijoittanut siihen, mutta viimeisimpään virkkeeseen +1! Piilolinssit ovat pikkaisen vapauttavammat - lasit ovat suh koht perseestä.

Ja muuten noihin edellä olleisiin laseihin: tapaamistani foorumiiteistä toimivat VAIN Barbarossalla kasvojenpiirteiden ja ruuminrakenteen vuoksi. Muiden kannattaa pysyä kaukana, ellei halua näyttää melko hölmötä.
« Viimeksi muokattu: 30.09.12 - klo:17:40 kirjoittanut konda »

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4607 : 30.09.12 - klo:17:39 »
En pysty ymmärtämään miksi olisi... Tuollainen välillä pitäminen luulisi olevan täysin anaalista kun niitä saa vekslata edes takas.

Mitä vekslaamista siinä on että autossa on lasit jotka laitan ajaessani päähän kun muutenkin tykkään ajaa aurinkolasit päällä jos ei ole pilvistä? Muuten pärjään edelleen ilman. Samahan se on niilläkin jotka lukulaseja tarvitsevat, tuntuvat ottavan pois kun eivät tarvitse.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4608 : 30.09.12 - klo:18:24 »
Kun on laseja viisivuotiaasta käyttänyt niin ei niitä juuri ajattele eivätkä ne häiritse. Vasta aika hiljattain tajusin, että niidenkin ulkonäöllä on jotain väliä, joten hankin vähän laadukkaammat.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4609 : 30.09.12 - klo:18:47 »
Täydellinen esimerkki siitä, kuinka itseään voi vanhentaa sellaiset kaksi vuosikymmentä pelkkien kehyksien avulla:

Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4610 : 30.09.12 - klo:18:53 »
Jermu, voisitko fiksata sitä lasien kuvaa. Näen vain punaisen ruksin.
Suositellaan täysraittiutta.

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4611 : 30.09.12 - klo:19:13 »
Itsekin pidin rillejä sen parikymmentä vuotta enkä ole laserleikkausta päivääkään katunut mutta kyllä ne aikatavalla vaikuttavat ulkonäköön...varsinkin naisilla.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4612 : 30.09.12 - klo:19:33 »
Noin -1,0 likinäöllä ei vielä tarvitse laseja, vaikka eron kyllä huomaa, kun lasit ovat päässä. Autoakin saa muistaakseni vielä ajaa ilman laseja tällä näöllä. Siitä ylöspäin ilman laseja oleminen alkaa jo haitata elämää: ei näe tiekylttejä, ei erota ihmisten kasvoja tai näe koulussa taululle. Tämä siis omaan kokemukseen perustuen. Pidän itse laseja päivittäin, mutta urheillessa piilarit ovat kätevät. Kerran unohdin laittaa piilarit säbätreeneihin, eikä lasit pysyneet päässä pelatessa. Pelasin sitten ilman, mikä oli mahdollista, koska pallon ja alustan välinen kontrasti oli riittävän suuri.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4613 : 30.09.12 - klo:22:23 »
En pysty ymmärtämään miksi olisi... Tuollainen välillä pitäminen luulisi olevan täysin anaalista kun niitä saa vekslata edes takas.

Mitä vekslaamista siinä on että autossa on lasit jotka laitan ajaessani päähän kun muutenkin tykkään ajaa aurinkolasit päällä jos ei ole pilvistä? Muuten pärjään edelleen ilman. Samahan se on niilläkin jotka lukulaseja tarvitsevat, tuntuvat ottavan pois kun eivät tarvitse.

Näin just.
get your kicks on route six six six

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4614 : 01.10.12 - klo:01:29 »
Itsekin pidin rillejä sen parikymmentä vuotta enkä ole laserleikkausta päivääkään katunut mutta kyllä ne aikatavalla vaikuttavat ulkonäköön...varsinkin naisilla.

Totta. Lasipäisissä naisissa on sitä jotain. :)
Kaikki villa tottelee rautaa.

Potemkinin kulissit

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4615 : 01.10.12 - klo:10:06 »
Minulla on molemmissa silmissä noin -2, enkä pärjäisi ilman laseja. Tekstiäkään ei näe kuin 20 sentin päähän.

Mulla -6.25 ja -5.25. Tekstiä näkee n. 5 sentin päähän.
Tänään menen etsimään (jälleen) uusia kakkoslaseja. Pahimmillaan todella rasittavaa ja aikaa vaativaa puuhaa. Jermulla käynyt tuuri kun natsasi samantien. Kuva ei näy muuten minullekaan.
Travis Bickle was a man who stood up.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4616 : 01.10.12 - klo:18:02 »
CyberDog: kauanko emali kesti käyttöä? Olen itsekin katsellut tätä ajatonta pataa, vielä en ole napannut. Erikoista, kuinka malli vetoaa useampaan foorumijäseneen.

Ei aavistustakaan. Sen on mutsi saanut joskus vissiin häälahjaksi (yli 30 vuotta sitten, veikkaisin joskus 70-luvulla). Ja siitä on aikaa. Emalointi on ollut siitä rikki niin kauan kuin minä muistan. (vähintään 15 vuotta). Olen miettinyt että josko siitä puhalluttais sen emalin pois ja käyttäis valurautana sitä...

sound

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 170
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4617 : 01.10.12 - klo:22:20 »


Pitkään odottamani Tricker'sin tuplamunkit tulivat vihdoin postiin. Mutta pettymys, ei mene tämä UK7 minun jalkaani, minulle hieman liian kapea ja varsinkin liian matala lesti jalkapöydän kohdalta. Tullevat lähiaikoina laatutorille, jollei saksalainen myyjä ei suostu ottamaan niitä takaisin.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4618 : 01.10.12 - klo:23:29 »
^Olin aikoinaan noitakin huutamassa.

Constant

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #4619 : 02.10.12 - klo:13:55 »
CyberDog: kauanko emali kesti käyttöä? Olen itsekin katsellut tätä ajatonta pataa, vielä en ole napannut. Erikoista, kuinka malli vetoaa useampaan foorumijäseneen.

Ei aavistustakaan. Sen on mutsi saanut joskus vissiin häälahjaksi (yli 30 vuotta sitten, veikkaisin joskus 70-luvulla). Ja siitä on aikaa. Emalointi on ollut siitä rikki niin kauan kuin minä muistan. (vähintään 15 vuotta). Olen miettinyt että josko siitä puhalluttais sen emalin pois ja käyttäis valurautana sitä...

Oma emalimalli on kestänyt edellisellä parisen kymmentä ja itsellä kymmenen vuotta. Samoin Saturnus. Toki lihat paistuu erikseen pannulla tai valurautaisessa, ei emalilla. Kunhan ei raavi pestäessä niin tuntuu kestävän, myös tiskikoneen.

Vanhat ja uudet ovat erikokoisia, ts. kahvatonta ei kannata poistaa ilman käsityötaitoja.