Kirjoittaja Aihe: Conte di Roma  (Luettu 5867 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Conte di Roma
« : 23.12.09 - klo:20:35 »
Minkälaiseksi jäsenet ovat kokeneet Stockmannin alihankkiman CdR-sarjan puvut, irtohousut, paidat ja irtotakit?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Conte di Roma
« Vastaus #1 : 24.10.12 - klo:17:37 »
Mielestäni hintaansa nähden erittäin hyviksi, paidoista tosin ei ole havaintoa.

Mutta mikä on Conte di Roma? Onko se itsenäisenä yrityksenä olemassa, vai onko se Stockmannin merkki? Olen havainnut, että CrR:n vaatteita valmistetaan millojn missäkin, Italiasta Ukrainaan. Laatutorilla oln myynnissä takkij, josta sanotaan:
"Myynnissä italialaisen Facisin (Conte di Roman valmistaja) tekemä tummahkonharmaa irtotakki". Onko CdR siis Facisin tuotemerkki? Vai miten tämä menee?

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1032
    • Profiili
Vs: Conte di Roma
« Vastaus #2 : 24.10.12 - klo:17:49 »
Stockmannin in-house-brändi, samalla tavalla kuin Stockmann 1862, Bodyguard ja pari muuta vissiin ovat. Conten merkillä hankitaan ilmeisesti pääasiassa tuolta Facisilta tavaraa, ainakin takit ja puvut.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2429
    • Profiili
Vs: Conte di Roma
« Vastaus #3 : 24.10.12 - klo:18:56 »
Minulla on ollut useita CdR -pukuja. Kaikki hankittu kaiken lisäksi Stockan Alesta, yleensä -40% ja olen kokenut hintalaatusuhteen erittäin hyväksi. Miellyttävää, hyvätuntuista materiaalia ja mallistoissa on aina ollut istuvuudeltaan minulle lähes täydellisiä pukuja.

Omassa hintaluokassaan oikein toimivia ja hyvin tehtyjä. Minulla on vieläkin pari yli 10v vanhaa pukua jotka olleet säännöllisessä käytössä vuosikausia, ja jääneet kaappiin lähinnä suhdannevaihtelun myötä (kolminappisia, ylin nappi liian korkealla, jne) mutta käytön jälkiä ei näy. Tiedä sitten mitä tarkoittaa, mutta vuoressa tagi jossa lukee Tessuto Ermenegildo Zelda (äh, miten tuo ermeneg....kirjoitetaankaan?).

En osaa kommentoida neuletiheyttä, langan paksuuksia tai muuta syvempää, mutta kun istuvuus, mukavuus, tyyli ja kestävyys ovat kunnossa, I'm happy.

Saanko uteliaisuuttani Ville kysyä miksi kysyt?

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Conte di Roma
« Vastaus #4 : 24.10.12 - klo:18:59 »
^ Pitääkö pelastaa prinsessa, jos pistää puvun päälleen?

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Conte di Roma
« Vastaus #5 : 24.10.12 - klo:19:00 »
Jahas, ikivanha ketju on saanut vastauksia noin kolmisen vuotta syntynsä jälkeen.

Laurentius, kyselin aikoinaan sillä muiden kokemukset kiinnostivat. Pidän CdR:n tarjonnasta, vaikka en omistakaan kuin muutaman kappaleen. Kankaiden kuviointi ja väritys erottuvat edukseen, sillä Suomessa ei kovin paljon ole tarjolla väriä ja muotoa hakevalle. Kokoja sekä leikkauksia löytyy myös laajalti. Miinuksena sitten kankaiden ohuus, hinnoittelu ja hartiatoppausten koko.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2429
    • Profiili
Vs: Conte di Roma
« Vastaus #6 : 24.10.12 - klo:19:16 »
Kappas, alkuperäinen ketjunavaus ollut 2009. Toisaalta, enpä ole CdR- tuotteita pariin vuoteen ostanut joten vastaukseni tavallaan ihan relevantti ajallisessa kontekstissa... :-)