Kirjoittaja Aihe: M: Uniqlo paitoja (M), Hiltl housut (25), Inis Meain cardigan (M), hattuja  (Luettu 2409 kertaa)

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Tästä pellavaa ja muuta kesävaatetta edullisesti! Kyllä se helle sieltä taas tulee, viimeistään ensi kesänä!

Uniqlo paitoja 5 euroa kappale, kaikki kokoa M. Ovat vähän isoja minulle. Käytetty ihan muutamia kertoja, erittäin hyvässä kunnossa vielä. Nämä ovat siis toissa vuoden mallistosta, mutta lienevät samanlaisia kuin tämän vuotiset. Ainakin kokotaulukoissa näyttää olevan ihan samat mitat kuin viime vuonna. Koko-opas löytyy Uniqlon sivuilta, mutta pyynnöstä voin ottaa mittojakin.
- vaaleansininen lyhythihainen (54% pellavaa, 46% puuvillaa)
- oranssi pitkähihainen (100% pellavaa)
- sininen pitkähihainen (100% pellavaa)


Saksalaiset Hiltl housut, koko 25. 210 g/m2 painoista valkaisematonta ja värjäämätöntä 100% pellavaa, paitsi taskut ja kanttinauhat yms. ovat puuvillaa. Nämä ovat muuten viimosen päälle laadukkaat housut. Vyötärö 2 x 46 cm, lahkeen sisäpituus 73 cm, rise edestä 26,5 cm ja takaa 42 cm. Käytetty jonkun verran toissa kesänä, mutta erinomaisessa kunnossa. Tuli ostettua koko jo alun perin vähän varman päälle ja viime talven kuntoilukuurin takia ovat minulle nyt jo kahta kokoa liian suuret. Muuten en myisi, vaan käyttäisin. Hintapyyntö 50 euroa (uusien hintaa voi tutkailla Manufactumin sivuilta).


Inis Meáin cardigan, koko M, tämäkin 100% pellavaa. Ilmava ja kevyt, kuten kuvasta näkyy. Todella kaunista pellavaa ja laadukas vaate, Made in Ireland, eikä missään halpamaassa. Cardiganit eivät vaan oikein sovi minulle, joten on jäänyt käyttämättä. Hintapyyntö 50 euroa.
 

Tilley T3 hattu, koko 7 1/4 tuumaa eli 58 cm. Laadukas hattu Kanadasta. Tämän kanssa ei pala auringossa korvat eikä jakaus. 100% puuvillaa (cotton duck). Hintapyyntö 10 euroa.


Tilley TH4 hattu, koko 7 3/8 tuumaa eli 59 cm. 67% hamppua ja 33% polyesteria. Ilmavampi kangas kuin tuossa puuvillaisessa. Lisäksi tässä on leveämpi lieri ja hattu on vähän soikeamman muotoinen. Sopii siis paremmin vähän pitkulaisempaan päähän. Hintapyyntö 10 euroa.


Sijaitsevat Jyväskylässä (Jyskässä). Kuljetus hoituu Vaajakosken ja keskustan välillä, hakemaankin saa tulla. Muutoin ostaja maksaa postikulut.
« Viimeksi muokattu: 08.06.16 - klo:08:43 kirjoittanut Jape »

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Viime kesän myyntiketju taas ajankohtainen, kaikki yllämainitut löytyvät vielä kaapista. Ostakaa pois ennen kuin askartelen näistä pyyhkeitä ja nenäliinoja.

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Tarkempaa koko-infoa neuletakista. Vaikka sanallinen isompi–pienempi vertailu noihin Uniqlon m-koon paitoihin...

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Tarkempaa koko-infoa neuletakista. Vaikka sanallinen isompi–pienempi vertailu noihin Uniqlon m-koon paitoihin...

Aika standardi M-koko. Sanoisin oikeastaan, että se on vähän pienempi kuin nuo Uniqlon paidat, joista M on minulle iso ja S sopivahko. Voin ottaa siitä mittoja vähän illempana.

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Uniqlon paidat myyty.

juusov

  • Kisälli
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Voisin ostaa tämän cardiganin.

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Inis Meain ja toinen Tilley myyty, kiitokset ostajille!

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Olisi pitänyt pyytää varaamaan... Neuletakki kuulosti juuri sopivan kokoiselta minulle. Onnea uudelle omistajalle :)