Kirjoittaja Aihe: M: Stan Smithit UK7.5, Berg&Berg mokkavyö  (Luettu 1949 kertaa)

puttejanari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
M: Stan Smithit UK7.5, Berg&Berg mokkavyö
« : 20.04.15 - klo:23:57 »
Tuotteet sijaitsevat Espoon Tapiolassa, toimitus Helsingin keskustaan onnistuu arkisin. Toimitustapana suosin noutoa, muttei postittaminenkaan ole poissuljettu vaihtoehto, tällöin tosin hintaan lisätään toimituksesta aiheutuvat kulut.

Kokomustat Adidas Stan Smithit, koko UK 7.5 / FR 41.33



Nämä ovat edellisen sukupolven Stan Smithit, ostettu muistaakseni vuonna 2010. Kantapäässä on siis pelkkä originals-logo ilman Stan Smith -tekstiä. Addun tyyliin nämä ovat hiukan merkittyä kokoaan pienemmät, sopivat aika hyvin sellaiseen 40.5-kokoiseen jalkaan. Näitä on käytetty maksimissaan viisi kertaa, muistikuvieni mukaan kaksi on oikea luku, eli kunto on lähes uutta vastaava. Hinta 40 30 25 e.

Bexley Liverpool, koko 40.5 Myyty


Käyttämättömät, kerran sovitetut Bexleyn ruskeat, mokkanahkaiset Liverpool-mallin kengät. Blake-rakenne. Kuten Bexleyn kengissä on tapana, näissä kengissä lesti on pitkä ja kärjestä voimmakkaanpuoleisesti kapeneva, mikä ei oikein välity kuvista. Hinta 80 70 e.

Sanders Aldwych, koko UK 7.5 Myyty


Minulle hiukan liian isoissa kengissä jaksoin tallustella vajaan yhden kesän ajan, käyttökertoja tälle parille tuli varmaan jotain 20 ja 30 väliltä. Kantapäihin olen laittanut tuollaiset tarkoituksenmukaiset tarrat ja kärkiraudat olen asennuttanut suutarilla. Oikean kengän jalkapöydällä mokkanahka vähän repsottaa, mutta muuten kengät ovat hyvässä kunnossa. Sen verran hyvät kesäkengät on kyseessä, että ostin aikanaan samanlaiset, mutta jalkoihini sopivammat, kengät näiden tilalle. Hinta 75 e.

Cheaney Grosvenor II, koko UK 6.5 Myyty


Lh:lta aikanaan ostetut mokkaoxfordit, jotka eivät vain sovi tyyleihini enää. Tongue padit ja nahkaiset "kärkiraudat" löytyy. Hienot kengät, jotka ovat ihan kohtalaisessa kunnossa, vaikka kilometrejä näillä alkaa selvästikin olla jo jonkin verran takanapäin. Hinta 40 e.

Lyle & Scott tummansininen harrington-takki, koko M Myyty


Jonkin verran käyttöä nähnyt tummansininen takki. Pientä kulumaa siellä täällä, vasemman puolen lonkan kohdalla hiukan enemmän, muttei lähellekään silmiinpistävästi. Minulle takki on liian iso, joten se ei tule päälläni enää käyttöä näkemään. Vasemmassa hihassa pieni logo. Puuvillaa. Kainalo-kainalomitta noin 54 cm, pituus 72,5 cm sekä hihan pituus olkapäästä 67 cm. Kuvaan eksyneet varpaat eivät ole kaupan. Hinta 15 e.

Uniqlo sininen pellava-puuvillaneule, koko S (NWOT) Myyty


Kaksi kertaa sovitettu Uniqlon neule, viime vuoden mallistoa. Muuten en muuta neuletta varmaan kesällä käyttäisikään, mutta leikkaus ei ole tarpeeksi slimmi minulle. Mennee myös pienen M-kokoisen henkilön päälle. Hyvä kesäinen matsku, 66 % pellavaa ja 34 % puuvillaa, tosin läpi näkyy aika herkästi. Kainalo-kainalomitta noin 50 cm, pituus 65 cm ja hihan pituus olkapäästä 64 cm. Hinta 15 e.


Berg & Berg ruskea mokkavyö, koko 80 (NWOT, tai ei vyössä kyllä mitään tägejä alunperin ollutkaan) VARATTU


Käyttämätön, Italiassa käsintehty hieno keskiruskea mokkavyö. Ei muuta vikaa minulle kuin hiukan väärä sävy. Koosta Berg & Bergin sivut sanovat: "The belt size refers to the length of the belt (excluding the buckle) to the 3rd hole (equivalent for the braided belt). For an ideal fit (using the equivalent of the 2nd or 3rd belt hole), we recommend ordering a belt size 5 cm less than your waist measurement. So - if your waist is 95 cm the 90 cm belt will be an ideal fit". Sopinee siis parhaiten kokoa 30"/46 olevalle kaverille, reikiä vyössä on viisi 2,5 senttimetrin välein. Hinta 50 45 e, eli omat pois.
« Viimeksi muokattu: 12.06.15 - klo:19:47 kirjoittanut puttejanari »

puttejanari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: M: Kenkiä (~UK7), kevät- ja kesäkamaa (S-M)
« Vastaus #1 : 10.05.15 - klo:17:56 »
Bump. Myytyjä poistettu, hintoja tarkistettu ja kamaa lisätty.

Mikael

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: M: Kenkiä (~UK7), kevät- ja kesäkamaa (S-M)
« Vastaus #2 : 10.05.15 - klo:18:06 »
Moro voin ostaa ton LS rotsin!

puttejanari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: M: Stan Smithit UK7.5, Berg&Berg mokkavyö
« Vastaus #3 : 28.05.15 - klo:22:22 »
Myydyt poistettu, ja kokeillaan vielä jos loput tavarat lähtisivät liikkeelle pienellä hinnanpudotuksella.

Staili

  • Kisälli
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: M: Stan Smithit UK7.5, Berg&Berg mokkavyö
« Vastaus #4 : 12.06.15 - klo:12:54 »
Laitoin yv:n mokkavyöstä.