Kirjoittaja Aihe: Uusi Vaatturi Turussa  (Luettu 11810 kertaa)

kisälli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 152
    • Profiili
    • VaatturiEklund
Uusi Vaatturi Turussa
« : 31.01.15 - klo:15:14 »
Moikka,
Olen toteuttanut pitkäaikaisen haaveni ja perustanut Vaatturiliikkeen Turkuun. Vaatturi EklundToimii Turun Pukumyynnin kellarissa, jossa on työhuoneeni ja asiakkaita otan vastaan yläkerran myymälän tiloissa. Teen kaikki Pukumyynnin korjausompelut sekä muidenkin asiakkaiden töitä.

Minulla on Vaatturin ammattitutkintto ja olen siis suorittanut Kissällinkirjan. Vuosien mittapuku kokemus mailman huippumerkkien parissa kuten Brioni, Kiton, Isaia, Pal Zileri, Ermenegildo Zegna Armani ja Dormeuil ovat antaneet vahvan pohjan ja ymmäryksen laadukkaiden vaatteiden istuvuus nikseihin ja rakenteisiin. Itse olen Italialaisen istuvuuden ja kevyen rakenteen kannattaja, mutta klassinen Brittityylikin onnistuu ja oikeastaan kuuntelen asiakasta ja pyrin toimimaan sen mukaan.

Kevään aikana aloitan Mittatilausvaatteiden myynnin. Pukumerkiksi olen valinnut Italialaisen Scuderin puvun joka on hinta laatusuhteeltaan paras mitä olen löytänyt. Puku on full canvas puku ja siinä on monta kohtaa jotka ovat käsin tehty. Paitoja voi tilata Sveitisäisen Artigianon valmistamina. Näistä tiedotan lisää kun saan saovituspuvut ja paidat.

T.Sami




mairaksinen

  • Vieras
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #1 : 31.01.15 - klo:16:23 »
Huikea juttu. Toivotan menestystä matkallesi ja varmasti poikkean paikan päällä pikapuoliin.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #2 : 31.01.15 - klo:16:38 »
Mahtava uutinen. Onnea!

moonshine

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #3 : 31.01.15 - klo:17:44 »
Herrainpukimolle pataan!

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #4 : 31.01.15 - klo:18:14 »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #5 : 31.01.15 - klo:19:02 »
Saisi olla useammassa kaupungissa tarjontaa runsaammin.

Herrainpukimo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 85
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #6 : 31.01.15 - klo:20:23 »
Herrainpukimolle pataan!

Eiköhän sekä Herrainpukimolla että Eklundilla ole ihan yhteiset kilpailijat - tavaratalot ja vaateketjut. Pientoimijoiden kannattaa katsoa omasta kehästään ulospäin, koska sisään jämähtämällä kuihtuu.

Toivotamme Eklundille onnea ja menestystä!

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #7 : 31.01.15 - klo:22:07 »
Toivon ja uskon tässä ilmenevän sen totuuden että tarjonta lisää kysyntää. Hyödytte toinen toisenne markkinoinnista. On ihan yleismaailmallinen totuus ja todennettu fakta että uuden konseptin /tuotteen tarjoajat hyötyvät uusista saman konseptin toimijoista alueellaan siten että 1+1 > 2, perinteisen markkinan (marketit) kustannuksella.

Ehkäpä hiljalleen löytyy hyvä syy tulla Turkuun. Heikkilän kasarmilla viettämäni laatuajan jälkeen en ole suostunut tuossa kaupungissa käymään.

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #8 : 31.01.15 - klo:22:11 »
"Heikkilän kasarmilla viettämäni laatuajan jälkeen en ole suostunut tuossa kaupungissa käymään."

Minä en ole juuri tuolla viettänyt aikaa mutta tuo lause on hiano.


mj

  • Kisälli
  • Viestejä: 35
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #9 : 31.01.15 - klo:22:28 »
Loistava uutinen. Onnea yritykseen. Ketjuille kampoihin. Uskon tämän olevan Pukimollekin ainoastaan plussaa.

kisälli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 152
    • Profiili
    • VaatturiEklund
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #10 : 04.02.15 - klo:19:14 »
Kiitos kaikille tsempistä, sitä varmasti tarvitaan näinä aikoina. Tervetuloa asioimaan joko korjaus tai muutostöiden kanssa.  toivottavasti helmikuun aikana saan Mittatilaus puolen materiaalit  jotta pääsen aloittamaan mittapuolen. kangaskirjat Loro Pianalta sekä Dormeuililta tilausvaatteita varten pitäisi myös saapua helmikuun aikana.
Nettisivu on vielä suunnitteilla mutta Facebookista löytyy jo Vaatturi Eklundin sivu, käykää kurkkaamassa ja vaikka tykkäämässä. Jos siis joku vielä Facebookia käyttää ;o)

Onko muuten hyviä vinkkejä nettisivun pohjaksi?

Pasteur

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 503
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #11 : 05.02.15 - klo:00:11 »
^ Wordpress, koska SEO, hinta ja helppous.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #12 : 05.02.15 - klo:12:53 »
Kotisivukoneella pääsee helposti alkuun. Sivut saa päivässä pystyyn ilman koodausosaamista.

Kerrotko muuten mitä kaikkea olet tehnyt Kitonin kanssa, kun itseäni ko. merkki on jäänyt kiinnostamaan ja olen joitain Kitonin rättejä rakkaalle tyttöystävällenikin netin ihmemaailmasta poistanut. On ne kyllä höpön tuntuisia.

Tässähän pitäisi alkaa suunnittelemaan jotain turun #menswearin muotinäytöstä tai vastaavaa häppeningiä heti kun valmista tavaraa alkaa olemaan näytillä enemmän?
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #13 : 05.02.15 - klo:13:47 »
Tässähän pitäisi alkaa suunnittelemaan jotain turun #menswearin muotinäytöstä tai vastaavaa häppeningiä heti kun valmista tavaraa alkaa olemaan näytillä enemmän?

No ei se Turku taida nyt ihan vielä tuollaiseen olla valmis.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Uusi Vaatturi Turussa
« Vastaus #14 : 05.02.15 - klo:15:50 »
Siis tuolta alkuun: https://fi.wordpress.com/. Sivut tulevat näkymään tyyliin xxxx.wordpress.com, mutta tuskin alkuun haittaa, kun erilaisia sivupohjia pilvin pimein ja alkuun todellakin pääsee hiirtä naksuttelemalla.