Pukimo Raivio - aina klassista.www.pukimoraivio.fi
Olisi kai pitänyt uskoa se one -size isompi -ehdotus. Paidan fitti mennyt tosiaan väljästä ivystä meanswearimpaan suuntaan. En kuitenkaan ole mielestäni XL-kokoinen mutta kun paita ei mene kunnolla kiinni vaikka edellisen erän L meni oikein hyvin. Hmm. Olisi minulla muutoinkin kyllä varaa pudottaa muutama kilo.
Hei,itselleni (mitat 191/94, kohtalaisen harteikas) XL-koon Chambray oli valitettavasti hartioista ja täten myös hihojen puolesta liian pieni. Mikäli joku haluaa moisen ostaa niin laita viestiä. Paita on Turussa, postituskin onnistuu.
Kiinnostaa ostaa, mutta pakko tietää mitat, etten koe kanssasi samaa kohtaloa. Eli paljonko on ko. paidan hartialeveys ja hihan pituus? Minä olen 190/91.
Lainaus käyttäjältä: Smedlin Tsoni - 13.03.15 - klo:10:35Kiinnostaa ostaa, mutta pakko tietää mitat, etten koe kanssasi samaa kohtaloa. Eli paljonko on ko. paidan hartialeveys ja hihan pituus? Minä olen 190/91.Moi,sivuillaan ilmoittavat tällaiset lukemat: http://leangarments.com/pages/sizingPaita on kerran pesty, eli kutistumaa saattaa olla tuossa mainitut 3-4%.
Hyvä juttu! Oliko kankaista jo ajatusta? Yhtenä vaihtoehtona jokin sopivasti värikäs, ruudullinen ja kevyt madras tai kevyt flanelli olisi kiva.