Kirjoittaja Aihe: MYYTY  (Luettu 1910 kertaa)

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
MYYTY
« : 11.11.14 - klo:23:06 »
Yhdistin tekemäni myynti-ilmot yhden otsikon alle. Kaikki kamat löytyy Helsingin Kruunuhaasta. Lisäkuvat ilmoituksen lopussa

Two Moon farkut
Ostin nämä edelliseltä reissultani Tokiosta, mutta jäivät käyttämättä koska ovat hieman isot minulle. Kunto uudenveroinen, lahkeet lyhennettiin Japanissa minun mittoihini, lahkeensuut ommeltu käyttäen ketjuommelta. Farkut ovat "one-wash" (eli eivät kutistu ensimmäisessä pesussa, mutta pehmeämmät kuin sanforoidut), ja luonnollisesti indigovärjätyt.

Farkkujen 14,5oz denim on valmistettu Okayamassa ja on tekstuuriltaan upean rosoista (katso kuvat). Väri on todella syvä indigo, joten varmasti ikääntyvät kauniisti.

Kyseessä siis harvinaisempi japanilaisbrändi, laadultaan ylivertaiset eikä takuulla tule toista paria Suomessa vastaan!

Mitat:

Waist: 88 cm
Leg: 108 cm
Inseam: 83 cm
Hem: 22 cm
Knee: 23,5 cm
Thigh: 29 cm
Front rise: 27,5 cm
Back rise: 39,5 cm



Hinta = 85€ 80€ 70€(+7€ postit).

----

Mark McNairy chukkat
Myynnissä US11 kokoiset Mark McNairyn chukkat Digicamo-kuosilla ja sinisillä pohjilla. Sisältä nahkaa, päällä heavy duty canvaskuosi ja pohjat Goodyear weltillä, mikä mahdollistaa pohjien uusimisen (tai vaihdon jos sininen ei oo sun juttu). Olleet jalassa viime kesänä kymmenisen kertaa, eli pohjissakaan ei juuri kulumaa ole. Jäykän oloiset ja mulle hieman isot. Koko on mielestäni melko TTS, RedWingin MocToessa mulle menee US10,5 ja nää on noin puoli numeroa isot.



Hinta 120€ 105€ 90€ (+pk)

----

Naked&Famous farkut
Myydään denimskenen sekopäiden, Naked&Famousin Vintage Nudes raw-farkut koossa 33” suositulla Weird Guy-leikkauksella. 12,5oz japanilaisesta denimistä tehtyjen farkkujen sisäpintaan on painettu vintage alastonkuvia neitokaisista ajalta, jolloin naiset ei vielä olleet muovia. Myös takana olevaan nahkapalaan on firman logon sijaan painettu NSFW kuva. Ostettu Shanghaista ja pidetty päällä ehkä 10 kertaa. Ei pesty eikä kasteltu.

Mittoja:

Waist: 91cm
Thigh: 32cm
Knee: 22cm
Leg opening: 19,5cm
Outseam: 110cm
Inseam: 87cm
Front rise: 27cm
Back rise: 36cm



Hinta 95€ 80€ 70€ (+pk)

----

EDC takki
Myynnissä Shanghaista ostettu EDC (Esprit) maastokuvioitu villasekoitetakki koossa XL (180/96A). Ollut päällä kerran, todettu liian isoksi. 59% villaa.

Mitat:
Leveys kainalo-kainalo : 59 cm
Hartialeveys : 50 cm
Pituus selästä : 74 cm
Hihan pituus : 66 cm



Hinta 50€ (+pk)

----

Barbour laukku
Myynnissä Barbourin puuvillacanvaasi Tarras -laukku. Ollut on-off käytössä ehkä pari vuotta, mutta kunto hyvä. Ainoastaan pohjaa reunustava nahkasauma on saanut hieman indigoväriä osakseen farkuista, ja taskujen nahkakiinnikkeet on sisäänajettu (katso kuvat). Laukun selkäpuolen sisätaskuun mahtuu just sopivasti 13” MBP. Lisäinfoa: TÄÄLLÄ.



Hinta 75€ (+pk)

MYYTY

[spoiler]Two Moon
















Mark McNairy








Naked&Famous










EDC








Barbour






[/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 09.12.14 - klo:15:12 kirjoittanut Kaff »

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: M: Mark McNairy Digicamo Chukka US11
« Vastaus #1 : 16.11.14 - klo:23:03 »
Hintaa alas

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Kaff Myy [Mark McNairy, Barbour, Naked&Famous yms]
« Vastaus #2 : 07.12.14 - klo:21:17 »
Kamaa lisätty ja triidejä yhdistetty

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Kaff Myy [Mark McNairy, Barbour, Naked&Famous yms]
« Vastaus #3 : 07.12.14 - klo:23:28 »
Barbourlaukku minulle, jos saan pyytää. Laitan YV:n.

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Kaff Myy [Mark McNairy, Naked&Famous, Two Moon yms]
« Vastaus #4 : 08.12.14 - klo:18:45 »
Barbour myyty

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: MYYTY
« Vastaus #5 : 09.12.14 - klo:15:13 »
Kaikki myyty :)