Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Church's -- Loake -- Levi's -- Lyle & Scott  (Luettu 2272 kertaa)

IHI

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Kaappeihin pölyttymään jäänyttä kamaa kiertoon. Toimitus postilla tai kasvotusten Helsingissä.

MYYTY: Church's Masterclass 7 F

[spoiler]Tästäpä kauniit ja hyvässä kunnossa olevat mustat laatukengät. Pari on jaloilleni selvästi snadi, joten olen systemaattisesti välttänyt käyttöä. Pohjissa on kulumaa, mutta nahka on muutoin hyväkuntoista. Säilytetty lepolesteissä.




Hintapyyntö: 80€ 70€ 60€ (plus lähetyskulut)[/spoiler]

MYYTY: Loake Bedford 7½ EE

[spoiler]Beaterit vaikka vähän kovempaankin menoon. Yritetty parantaa istuvuutta kantalapuilla, mutta tuloksetta. Puolipohjatut, eli menee vaikka tälleen sateiseen aikaan.




HP: 30€ 20€(plus mahdolliset postit)[/spoiler]

Levi's -vuorillinen rotsi, L-koko

[spoiler]Swag. Yritin myydä tämän puolenkymmentä kertaa käytetyn takin jo kerran aikaisemminkin, muuta silloin ei tärpännyt. Kannattaa muistaa että vuoraus pienentää takin todellisuudessa M-kokoa vastaavaksi.




HP: 40€ 35€ 30€(plus mahdolliset postit)[/spoiler]

MYYTY: H&M -villaneule, M-kokoa

[spoiler]90% villa, 10% kasmir. Tää ei ole huono kuten menkkahaukan rytkyt noin yleensä. Pieni tosin minulle, ja siksi olen pitänyt päällä pari-kolme kertaa.



HP: 10€ (plus mahdolliset postit)[/spoiler]

MYYTY: Lyle & Scott -neuletakki, L-koko

[spoiler]Legendaarisen skottilafkan 100% merinoneuletakki. Vintage-mallistoa, eli vastaa mitoitukseltaan M-kokoa. Huokuu laatua, mutta myös täysin väärää kokoa itselleni.



HP: 30€ (plus mahdolliset postit)[/spoiler]

MYYTY: whtMoment -pellavainen BD, M-kokoa

[spoiler]Ei löydy mitään lappua joka ilmoittaisi materiaalin, mutta pellavaa tuntuisi olevan. Mukava paita jota on käytetty säästeliäästi.



HP: 10€ 8€(plus mahdolliset postit)[/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 01.11.14 - klo:07:23 kirjoittanut IHI »

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Church's -- Loake -- Levi's -- Lyle & Scott
« Vastaus #1 : 19.10.14 - klo:18:13 »
Laitettu viesti Bedfordeista.

Wisconsin

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Church's -- Loake -- Levi's -- Lyle & Scott
« Vastaus #2 : 19.10.14 - klo:20:33 »
Hm neule tänne, laita yv. Kaupat hesassa :)

IHI

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Vs: Church's -- Loake -- Levi's -- Lyle & Scott
« Vastaus #3 : 22.10.14 - klo:11:39 »
Hintoja hieman alas.

IHI

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Vs: Church's -- Loake -- Levi's -- Lyle & Scott
« Vastaus #4 : 27.10.14 - klo:14:20 »
Viimeinen pudotus Church'seista. Ostakaa pois tai tarjotkaa jotain. Sama pätee teille Leviksen takista kyselleille - tarjotkaa jos pyyntihinta pistää mitetteliääksi.

IHI

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 108
    • Profiili
Vs: MYYTY: Church's -- Loake -- Levi's -- Lyle & Scott
« Vastaus #5 : 01.11.14 - klo:07:22 »
Kaappeihin pölyttymään jäänyttä kamaa kiertoon. Toimitus postilla tai kasvotusten Helsingissä.

MYYTY: Church's Masterclass 7 F

[spoiler]Tästäpä kauniit ja hyvässä kunnossa olevat mustat laatukengät. Pari on jaloilleni selvästi snadi, joten olen systemaattisesti välttänyt käyttöä. Pohjissa on kulumaa, mutta nahka on muutoin hyväkuntoista. Säilytetty lepolesteissä.




Hintapyyntö: 80€ 70€ 60€ (plus lähetyskulut)[/spoiler]

MYYTY: Loake Bedford 7½ EE

[spoiler]Beaterit vaikka vähän kovempaankin menoon. Yritetty parantaa istuvuutta kantalapuilla, mutta tuloksetta. Puolipohjatut, eli menee vaikka tälleen sateiseen aikaan.




HP: 30€ 20€(plus mahdolliset postit)[/spoiler]

Levi's -vuorillinen rotsi, L-koko

[spoiler]Swag. Yritin myydä tämän puolenkymmentä kertaa käytetyn takin jo kerran aikaisemminkin, muuta silloin ei tärpännyt. Kannattaa muistaa että vuoraus pienentää takin todellisuudessa M-kokoa vastaavaksi.




HP: 40€ 35€ 30€(plus mahdolliset postit)[/spoiler]

MYYTY: H&M -villaneule, M-kokoa

[spoiler]90% villa, 10% kasmir. Tää ei ole huono kuten menkkahaukan rytkyt noin yleensä. Pieni tosin minulle, ja siksi olen pitänyt päällä pari-kolme kertaa.



HP: 10€ (plus mahdolliset postit)[/spoiler]

MYYTY: Lyle & Scott -neuletakki, L-koko

[spoiler]Legendaarisen skottilafkan 100% merinoneuletakki. Vintage-mallistoa, eli vastaa mitoitukseltaan M-kokoa. Huokuu laatua, mutta myös täysin väärää kokoa itselleni.



HP: 30€ (plus mahdolliset postit)[/spoiler]

MYYTY: whtMoment -pellavainen BD, M-kokoa

[spoiler]Ei löydy mitään lappua joka ilmoittaisi materiaalin, mutta pellavaa tuntuisi olevan. Mukava paita jota on käytetty säästeliäästi.



HP: 10€ 8€(plus mahdolliset postit)[/spoiler]

Kaikki kamat myyty. Kiitos kaikille ostajille.