• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Kysy ja opi: ketju aloitteleville jäsenille

Aloittaja CCR, 21.11.09 - klo:11:55

« edellinen - seuraava »

Timati

Seuraava MTOP-haaste!!! Lila, purppura, violetti...

PleaseDeleteMe

Näyttää nopeasti katsottuna hyvälle, tosin jään miettimään onko solmio ja paita liian lähellä toisiaan, olisiko solmiona tummempi, samaa värisävyä oleva versio parempi?

Dan-D

Lainaus käyttäjältä: Tauno - 21.02.12 - klo:14:40

Voisi saman tien olla "paras keikari-solmion käyttö."

Timati

Lainaus käyttäjältä: Dan-D - 21.02.12 - klo:14:41
Lainaus käyttäjältä: Tauno - 21.02.12 - klo:14:40
Voisi saman tien olla "paras keikari-solmion käyttö."

. . .Kuka lainaa mulle omaansa?

salaryman

Markka-aikaan violetti väri oli sallittu herrasmiehille ainoastaan lompakossa. Sisäpuolella.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

PleaseDeleteMe

Eikös violettia/lilahtavaa meininkiä siinä 500 �,� setelissäkin ole :-)

Edit: Lisätty kuva

Plainwhitetee

Mokkachukkani ovat yhden millin liian lyhyet :( Varpaanpäitä kolottaa käytön jälkeen illalla.

Hakkaako varpaanpääni vielä tänä talvena sen millin lisätilaa itselleen, vai pitääkö laittaa kengät Laatutorille?

Edit: Mitähän mä sekoilen, kyllähän nyt suutari saa pituussuunnassakin venytettyä nyt sen verran.
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Hidas

Onpa muuten erittäin ällöttävän näköinen tuo viisisatanen. Onneksi ei ole käsissä usein.

Socrates

^Minä kestäisin tuon ällöttävyyden kuin mies ja hypistelisin noita mieluusti päivittäin. Oiva baariseteli, jolla saa kavereillekin "parit".

choir

Lainaus käyttäjältä: Socrates - 21.02.12 - klo:21:54
^Minä kestäisin tuon ällöttävyyden kuin mies ja hypistelisin noita mieluusti päivittäin. Oiva baariseteli, jolla saa kavereillekin "parit".
Samoin. Sitäpaitsi se sopii paitani ja skragani sävyyn. Olen jopa kerran oikeasti nähnyt.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Arska

Voi, voi, minä maksoin Rolexini Lindroosilla nipulla noita.
Suositellaan täysraittiutta.

danius

Eikö se ole sininen se väri josta esim. Renessanssin ajan maalauksista erottaa jumalallisen hahmon? Vaikka nyt neitsyt Marian. Ei siis lila vaan sininen.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Hidas

Lainaus käyttäjältä: danius - 21.02.12 - klo:23:20
Eikö se ole sininen se väri josta esim. Renessanssin ajan maalauksista erottaa jumalallisen hahmon? Vaikka nyt neitsyt Marian. Ei siis lila vaan sininen.

Teologina vastaan että kyllä, sininen on taivaan ja N. Marian väri, semminkin kun häntä on katolisessa perinteessä alettu pitää taivaallisena kuningattarena.

Lila violetti on sitten oma juttunsa. Se ei ole Maria-väri, vaan kärsimyksen ja katumuksen väri. Samoin teologiopiskelijoiden haalarin väri.

danius

Saman kaltainen  väri yleisen historian opiskelijoilla haalarissa!
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.