Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Prada-tuotteita  (Luettu 1875 kertaa)

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
MYYTY: Prada-tuotteita
« : 03.04.14 - klo:21:02 »
Myydään seuraavat Pradan tuotteet. Kaikki tuotteet sijaitsevat pk-seudulla. Voi tulla katsomaan livenä ja sovittamaan. Myös postitus onnistuu.

Tarkennuksena vielä, että kaikki tuotteet ovat täysin aitoja; olen kaikki itse ostanut Italiasta Pradan liikkeestä, ja kuititkin taitavat olla vielä tallella.

1. MYYTY: Tummanruskeat loaferit koossa 45

Ostettu Italiasta. Käytetty muutamia kymmeniä kertoja. Oikein mainiot kengät, mutta aavistuksen liian isot itselleni nykymakuuni. Käytän nykyään 44 kenkiä. Tästä 45 kokoiselle laadukkaat, erinomaisessa kunnossa olevat loaferit kesäksi. Kumipohjat, joten voi hyvin käyttää myös märkinä päivinä.

Kuvia: [spoiler]





[/spoiler]

H. MYYTY

2. MYYTY: Käyttämättömät (NWT) tummansiniset farkut, koko 34.

Käyttämättömät, kaikki laput ja vaihtonapit vielä kiinni. Ohutta kangasta, joten sopii mainiosti siisteiksi kesäfarkuiksi. Suorat lahkeet. Tägissä lukee mm.: "Blue Chambray, classic fit". Ostettu Italiasta. Myydään pois, koska tiputtelin painoa ennen kuin ehdin alkaa käyttää näitä, ja näillä näkymin pysyttelen pienemmässä koossani.

Mitat:
- Vyötärö n. 46,5 cm (sivusta sivuun vyötäröltä, kun napit on kiinni ja yläreunat tasassa)
- Lahkeen sisäsauma n. 89 cm
- Lahkeensuu n. 22,5 cm

Kuvia:[spoiler]


[/spoiler]

Kuvat lähinnä suuntaa antavia; otettu lähes vaakasuoraan paistavassa auringonvalossa kännyllä. Väri on todellisuudessa tummansininen, eikä harmahtava kuten kuvasta voisi päätellä. Livenä luonnollisesti huomattavasti paremmat.

H. MYYTY

3. MYYTY: Käyttämättömät (NWT) harmaat farkut, koko 34.

Käyttämättömät, kaikki laput ja vaihtonapit vielä kiinni. Ohutta kangasta, joten sopii mainiosti siisteiksi kesäfarkuiksi. Suorat lahkeet. Tägissä lukee: "Grey light denim, classic fit". Ostettu Italiasta. Myydään pois, koska tiputtelin painoa ennen kuin ehdin alkaa käyttää näitä, ja näillä näkymin pysyttelen pienemmässä koossani.

Mitat:
- Vyötärö n. 46,5 cm (sivusta sivuun vyötäröltä, kun napit on kiinni ja yläreunat tasassa)
- Lahkeen sisäsauma n. 89 cm
- Lahkeensuu n. 22,5 cm

Kuvia:[spoiler]


[/spoiler]

Kuvat lähinnä suuntaa antavia; otettu lähes vaakasuoraan paistavassa auringonvalossa kännyllä. Livenä luonnollisesti huomattavasti paremmat.

H. MYYTY

4. MYYTY: Ao. kuvien mukaiset kolme vyötä. Mukaan navy-väriset pussit, yksi kullekin.

Kuvia: [spoiler]










[/spoiler]

Vasemmanpuoleista vyötä en ole tainnut käyttää kertaakaan. Keskimmäistä vyötä olen käyttänyt ehkä max 10 kertaa. Oikeanpuoleista pukuvyötä olen käyttänyt kerran tai kaksi. Ovat minulle nykyään liian isoja, joten katsotaan josko löytyisi parempi omistaja. Vyöt toiminee parhaimmin 34-36"-kokoisten housujen käyttäjille, mutta mennee myös 32-38"-haarukkaankin (riippuen siitä miten tykkää vöitä pitää).

Olen säilyttänyt vöitä niiden mukana tulleissa vyöpusseissa, ja tämä on hieman venyttänyt oikeanpuoleisimman vyön pintanahkaa, minkä seurauksena vyöhön tulee hyvin pieniä ryppyjä, kun vyön oikaisee. Näitä ei kuitenkaan juurikaan huomaa - varsinkaan, kun vyö on päällä (jolloin se siis on taas hieman käyrässä).

H. MYYTY
« Viimeksi muokattu: 11.05.14 - klo:21:04 kirjoittanut S. Crockett »

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: M: Prada loafers dark brown 45
« Vastaus #1 : 05.04.14 - klo:17:54 »
Lisätty parit siistit kesäfarkut sekä yhdistetty myyntiketjuja.
« Viimeksi muokattu: 05.04.14 - klo:18:14 kirjoittanut S. Crockett »

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Drop

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: M: Prada 2x jeans 34" (NWT) & 3x belts --- DROPx2
« Vastaus #3 : 30.04.14 - klo:10:38 »
Drop

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Drop: Nyt lähtisi molemmat farkut yhdessä ostettuna 50e/kpl. Nyt on pohja vastassa; näiden ovh lienee päälle 300e/kpl.