Kirjoittaja Aihe: M: Florsheim Imperial Longwingit 7.5C (us)  (Luettu 1261 kertaa)

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
M: Florsheim Imperial Longwingit 7.5C (us)
« : 30.03.14 - klo:15:01 »
Kuvan mukaiset, myyjä aikanaan ilmoittu 7.5D mutta olikin C eli hieman kapeampi. Made in USA, tietenkin. Olen laitattanut puolipohjat. Kengät ovat nähneet käyttöä muttaa ovat täysin ehjät - kestänevät vielä maailmanympärikävelyn verran. Olivat jääneet kaappiin unholaan, nyt voisi joku poistaa tästä edullisesti: 30€ + postit tai nouto Lauttasaaresta.

En tiedä miksi tuo sisäpohja on tuolla tavoin mustunut, olen nähnyt muissakin florsuissa samaa



[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: M: Florsheim Imperial Longwingit 7.5C (us)
« Vastaus #1 : 03.04.14 - klo:09:37 »
Bumpataas tätä ja ehdotetaan 20€ hintaa. Jollei sillä mene, löytyvät nämä Lauttasaaren Emmauksesta ensi viikolla (siellä toden. 10€ hintaan) ja rahat menevät viiniostokseni sijaan hyvään tarkoitukseen kehitysmaan köyhille...joten jos ostat minulta lupaa lahjoittaa 10€ hyväntekeväisyyteen :-)

Ja kyseessä siis US7,5 C vastaten kapeaa UK6.5.

villevh

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 100
    • Profiili
Vs: M: Florsheim Imperial Longwingit 7.5C (us)
« Vastaus #2 : 03.04.14 - klo:10:17 »
Puoli numeroa kokoa lisää ja D-kup.. leveydellä, niin olisivat jo mun jalassa.
Eikös sinulla ollut noita kaapit täynnä? Kun taas löytyy jokin unholaan jäänyt US8D-pari, niin voit laittaa suoraan postiin minulle.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: M: Florsheim Imperial Longwingit 7.5C (us)
« Vastaus #3 : 03.04.14 - klo:10:54 »
^Haha, joo kyllä. Alunperin olin tuonut vuosia sitten reissusta Johnston & Murphyn kenkiä ja niissä kokoni on 8D US. Kesti aikansa ja maksoi oppirahansa että huomasin kaikissa muissa jenkkikengissä, ml. Florsu, kokoni olevankin 7.5D. Siinä rikastui kuriirifirmat ja täydentyi Emmauksen kirpputorin kenkähylly.