Kirjoittaja Aihe: Brothers-vaateketju  (Luettu 31547 kertaa)

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #30 : 30.10.13 - klo:20:21 »
TTCn kamat näyttää hyvältä lookbookeissa mut paskalta rekissä ja ainakin meitsin päällä, oudot leikkaukset ja matskut on vähän so so..

Täysin totta. Leikkauksien outous koskee tosin kaikkea Brothersilta löytyvää.

Uskon ettei joka kroppaan sovi, mutta itselleni räkki-istuvuus on erinomainen. Fittikuvaa en ole saanut aikaiseksi ottaa, mutten itse osaa sanoa mitä muka pitäisi vielä säätää täydellisyyden tavoittamiseksi. Lyhyt takki ehkä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #31 : 30.10.13 - klo:20:26 »
^^ Ei ole tuttu lafka. Mitä sukkamalleja suosittelet? Täytyy ehdottomati kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 30.10.13 - klo:21:05 kirjoittanut konda »

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #32 : 30.10.13 - klo:20:50 »
Ei niitä malleja taida kovin montaa olla olemassakaan. Joissakin on laatikkohartiat, osassa hyvinkin pehmeät. Itselläni on Threesixtyfive-puku:



Villa on ohutta, muttei liian. Puoliliinoitettu, ja vähän jämäkämmät hartiat ovat omalle ruumiinrakenteelleni hyvä asia.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #33 : 30.10.13 - klo:21:35 »
^^ Ei ole tuttu lafka. Mitä sukkamalleja suosittelet? Täytyy ehdottomati kokeilla.

Yksi hyvä käyttämäni puuvillasukka on Calcetín Alto Hilo Escocia   Tuo on polvisukka ja ohut sellainen.  Kesäkäyttöön tehty, mutta olen käyttänyt sitä näihin päiviin asti kaupungissa.  Ohut, mutta kudos on tiukkaa.  Luullakseni siitä on myös lyhyt versio. 
Villasukka pitkänä. Calcetín alto lana Australia canalé   Pysyy jalassa eikä silti purista.  Siitä lyhyt versio Calcetín lana Australia canalé
Noista voisi kokeilla jos löytyy sopivaa kokoa ja väriä.  Tavaraahan siellä on mistä valita.  Käännä englanti päälle yläreunasta jos espanja oudoksuttaa.
Joitakin muitakin malleja olen kokeillut ja mm. Calcetín Medic 100% Algodón Alto tuo, mitä on myös lyhyenä on näppärä sukka ilman minkäänlaista kumi- sun muuta nauhaa.  Joo, ja sitä voi käyttää vaikka ei ole sairaskaan.  Olen mm. käyttänyt noita suihkun/kylvyn jälkeen teetä juodessa.  Ei jalkarasva leviä pitkin asuntoa ja kylpytakkia.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #34 : 30.10.13 - klo:21:47 »
Mulla on rotaatiossa ehkä tusina pari MenkkaHaukan sukkia ja ne ovat kestäneet hyvin ainakin sen pari vuotta. Laatu on hintaansa nähden enemmän kuin kohdallaan.

Ja jos nyt pääsisimme offtopicista eroon, niin hyvä. Tämänkin viestin voi ylläpito nakata sopivampaan ketjuun.

Christian

  • Kisälli
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #35 : 02.11.13 - klo:01:47 »
Olen ostanut hyvällä menestyksellä hyvät chinot ja mainion talvitakin Brothersilta. Housut poistin Helsingin Kampin liikkeestä, jossa asiakaspalvelu oli kuvatunkaltaista. Tahdoin huvikseni sovittaa muutamaa irtotakkia, ja myyjä toi takin toisensa perään, oli aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut. Nämä kaikki ovat sinänsä hyviä ominaisuuksia asiakaspalvelijalta. Vikaan mentiin siinä vaiheessa, kun hän vuolaasti kehui erään takin istuvuutta, vaikka todellisuudessa istuvuus oli luokaton.

Talvitakki lähti mukaan Göteborgin Nordstan-kauppakeskuksen Brothersilta. Asiakaspalvelu siellä ei ole aivan yhtä repseää, joskin kontaktia haetaan aktiivisesti ja palvelua tarjotaan. Myyjät osasivat vastata valmistajia ja materiaaleja koskeviin kysymyksiini. Sain hölmöyksissäni ostamani ylisuuren takin vaihdettua uuteen ilman ongelmia. Kaupankäynnin ainoa kompastuskivi oli minun tankeroruotsini.

Mielestäni Brothers myy ihan kelpo vaatteita nuorille (17-21) dress-your-age-periaatetta kunnioittaville miehille. Minulle Brothers edustaa matalaa kynnystä klassiseen pukeutumiseen. Monen malliston fit on sopivan slimmi tällaisille kynäniskoille kuten minä. Hinnat eivät huimaa päätä ja valikoima ainakin täällä Göteborgissa on laaja. Pukua ei Brothersilta ostaisi, mutta arkivaatteita kuten neuleita, kasuaaleja takkeja, irtohousuja ja sen sellaista lähtee matkaan tämän tästä.

Paljon ahdistavampia myymäläkokemuksia minulla on Jermyn Streetiltä kuin Brothersilta.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #36 : 02.11.13 - klo:10:50 »
Paljon ahdistavampia myymäläkokemuksia minulla on Jermyn Streetiltä kuin Brothersilta.

Nyt kiinnostuin. Kerrothan lisää.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #37 : 02.11.13 - klo:13:38 »
Paljon ahdistavampia myymäläkokemuksia minulla on Jermyn Streetiltä kuin Brothersilta.

Nyt kiinnostuin. Kerrothan lisää.


Christian

  • Kisälli
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #38 : 04.11.13 - klo:18:51 »
^& ^^ Kuluneena kesänä Lontoonreissulla tuli suhattua Jermyn Streetiä päästä päähän kengänmetsästyksen ja pällistelyn merkeissä. Church'sillä palvelu oli mainiota, Crockett & Jonesilla peräti huikeaa. Vanha viiksekäs herrasmies C&J:llä otti minut vastaan sydämellisesti, heitti läppää aiheesta ja ohi, kertoi kenkien historiasta, toi uusia pareja, puki niitä jalkoihini, eikä silti unohtanut ainuttakaan asiakasta ympärillä. Siinä hämmentynyt ja asosiaalinen suomalainen miltei herkistyi.

Samalla reissulla käväisin myös T.M. Lewinin ja Turnbull Asserin liikkeissä, ja niissä tunnelma oli toinen. Puetut, sliipatut ja meikatut (!) myyjät katselivat nahkarotsiin ja farkkuihin sonnustautunutta nuortamiestä pitkin nokkaansa. Palvelua tarjottiin ja kysymyksiini vastattiin asiallisesti, mutta sanaton viesti oli selkeä: menepäs nyt siitä kun et kuitenkaan mitään osta. Asserilla kyselin nappikauluspaitojen perään, ja minut ohjattiin alakertaan, jossa myyjät säntäilivät asiakkaiden välillä ja takahuoneessa ja toivat kokoja lähes ilman katsekontaktia. Lähdin, eikä tehnyt mieli palata.

Mielestäni kiire ei ole tekosyy. Tämän tasoisten kauppiaiden pitäisi osata pitää taso yllä tilanteessa kuin tilanteessa.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #39 : 04.11.13 - klo:18:57 »
Palvelua tarjottiin ja kysymyksiini vastattiin asiallisesti, mutta sanaton viesti oli selkeä..

Tarjottiinko edes kahvia (tai teetä)?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #40 : 04.11.13 - klo:19:00 »
Se on se kun menee ostamaan FeFeä haalareissa. Ihmisten ennakkoluulojen vuoksi on tiettyihin liikkeisiin osattava pukeutua, jotta saa palvelua. Oletusarvoisesti nahkajanarijonnet eivät osta tuollaisia rättejä ja vaikka käytäntö olisi tässä tapauksessa ollut jotain muuta, niin sitä ei vaan aina ymmärretä. Mutta tässähän tapauksessa et kuitenkaan ostanut mitään, joten menit vahvistamaan nahkajanarijonnestereotypiaa... Asiakas on aina oikeassa, mutta ei kannata olla niin yllättynyt jos potkitaan mulkoilemalla ulos liikkeestä "väärien" rättien vuoksi...
« Viimeksi muokattu: 04.11.13 - klo:19:04 kirjoittanut konda »

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #41 : 04.11.13 - klo:19:07 »
Ihmisten ennakkoluulojen vuoksi on tiettyihin liikkeisiin osattava pukeutua, jotta saa palvelua.

Tämä on ikävä kyllä totta, mutta samalla ko. asiakaspalvelijan tyhmyyttä.


Don Pedro

  • Vieras
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #42 : 04.11.13 - klo:19:31 »
^^Ei helvetissä!  Jos minulla on päällä siistit farkut ja nahkarotsi, jalassa broguet (kiiltävät) niin palvelua on tultava.  Jos ei, minä kävelen ulos ja se on yleensä viimeinen vierailu siinä firmassa.  Pukeudun teatteria, oopperaa ja konserttia varten, mutta myös pelkää kahvilassa poikkeamista varten.  En rättikauppaa varten. 

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #43 : 04.11.13 - klo:19:35 »
^ näin minäkin haluaisin asian menevän mutta kun se ei vaan mene näin näissä "hienoissa" liikkeissä. Ja sitten kun vedetään se jonnelook pillifarkuilla ja nahkarotsilla eikä osteta liikkeestä mitään, vahvistuu renkaanpotkimisstereotypia. Eri asia olla Justin Bieber tai joku tiedetysti paalulla liikenteessä oleva.

^^se voi myös olla että siellä halutaan liikkuvan vain tietyn tyylisiä asiakkaita jollei ole tiedetysti paalua. Oli miten oli niin kokemuksesta ei kannata olla niin yllättynyt tai oikeastaan edes pahastua. Hyviä rättejähän saa muualtakin kuin ko kahdesta liikkeestä eli ei muuta kuin sellaiseen missä arvot kohtaavat.
« Viimeksi muokattu: 04.11.13 - klo:19:40 kirjoittanut konda »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #44 : 04.11.13 - klo:20:04 »
...surkeaa palvelua. Kyllähän T&A:n ja muiden hienosteluvalmistajien jo pitäisi tietää, ettei 2000-luvulla asu kerro varallisuudesta paljoa. IT-velhoja sekä -miljonäärejä löytyy, teinitähtiä kulkee pillifarkuissa, vintage-harrastajat penkovat aarteet ylle, nahkatakki Brionilta maksaa tuhansia euroja. Saarivaltion puolella luokkaerottelu elää niin kauan kuin erottelua halutaan pitää yllä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/