Kirjoittaja Aihe: Herring Shoes  (Luettu 42089 kertaa)

Tonnik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #45 : 22.06.12 - klo:12:33 »
Aina on paketissa ollut pussit, liina, lusikka sekä lankki jos ei kyseessä mokkanahkaiset.

Ok, hyvä tietää. Samat välineet löytyi myös minun paketistani. Ajattelin ensin, että onkohan Herring pistänyt vähän kompensaatiota pienestä viivästyksestä tilauksessa, mutta taitaa tosiaan nämä perushuoltovälineet kuulua joka pakettiin. Mainiota ja arvostettavaa palvelua silti, sanon mä.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #46 : 22.06.12 - klo:12:42 »
^Mokkanahkaisten mukana tulee suojasumutetta.

Minulle ei tullut mutta kengät oli Barkerin, ei Herringin omat. Eikö painepullojen postitukseen lentorahtina liity rajoitteita?

Summa summarum, parin sadan punnan kengissä parin punnan lahjat ovat kiva pieni ele, ei enempää.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #47 : 23.06.12 - klo:17:36 »
^Mokkanahkaisten mukana tulee suojasumutetta.

Minulle ei tullut mutta kengät oli Barkerin, ei Herringin omat. Eikö painepullojen postitukseen lentorahtina liity rajoitteita?

Summa summarum, parin sadan punnan kengissä parin punnan lahjat ovat kiva pieni ele, ei enempää.

Aika pieni puteli sitä sumutetta oli. En tiedä rajoituksista mittää.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #48 : 23.06.12 - klo:23:12 »
Täytyy vetää vähän sanoja takaisin koosta puhuttaessa, viitaten edellisen sivun kommenttiini. Kyllä koko 7F on jopa pienempi kuin Loaken vastaava koko. En osaa arvioida paljonko, mutta nyt kun näillä on kävelty enemmän, niin varpaat ovat tosissaan kärjessä.

Minulla se suoja-aine oli ainakin ihan paineettomassa pumppupullossa, niissä tuskin suuria riskejä?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #49 : 03.07.12 - klo:18:50 »
No ei ole sitten Herringin sivuilla ilmoitettavat saldot Herringin omia reaaliaikaisia varastoarvoja. Ei kannata olettaa, että monot lähtevät heti postiin, vaikka sivuilla lukee in stock.

Tonnik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #50 : 03.07.12 - klo:20:06 »
Itse huomasin saman oman tilaukseni yhteydessä. Jouduin odottamaan Loaken kenkiä kolme päivää ylimääräistä koska sitä ei ollutkaan suoraan varastossa vaikka nettisivusto niin ilmoittikin. Tosin toisen tilamaani parin (Herringin premium-mallistoa) kanssa huomasin seuraavan ilmiön kun tilasin kengät, jotka olivat "low stock", niin melkeinpä heti tilaukseni jälkeen nettisivukin ilmoitti kyseisten kenkien olevan varastosta loppu. Todennäköisesti tilasin siis viimeisen parin kyseistä kenkämallia ja se muutos näkyi heti Herringin nettisivustollakin.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #51 : 03.07.12 - klo:20:56 »
Lähinnä tämä modernin nettikaupan huono optimointi ja epäsynkronointi yrityksen ERP:n kanssa on vain pieni ärsyttävä tekijä, vaikka Herringin tasoiselta kaupalta reaaliaikaista saldoa voisi kyllä vaatia. Itselläni kanssa arvioitu viive 3 pv. Onneksi ei ole kiire ja olen tilauksen kanssa ajoissa.

Herringin sivuilla on kyllä muutenkin virheitä: vastaan tullut joitain pareja, jossa myydään kokoa, jota ei tehdä. Lisäksi dessut ovat Herringin mielestä jälkiruokabootseja. En tiedä onko jälkimmäinen sitten jotain slangia tai tahallista huonoa brittihuumoria (joku voi korjata, jos tämä on jotain hauskaa muotislangia). Herring on kyllä parhaita näkemiäni ja kokemiani nettikenkäkauppoja, mutta ilmeisesti plääkäbusineksen katteet ovat kuitenkin niin vähäiset, että täydellisyyteen ei ole varaa. Tai sitten on se iänikuinen tietotaidon puute IT asioissa. Ihan 8.5/10 kuitenkin antaisin saitille kauppapaikkana.
« Viimeksi muokattu: 03.07.12 - klo:21:01 kirjoittanut konda »

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #52 : 03.07.12 - klo:13:32 »
Onhan kaupan nimikin "sillikengät"... :)

Varastosaldo voi olla pielessä, vaikka synkkaus erpin ja nettikaupan välillä toimisikin. En ole ikinä nähnyt varastoa, jossa ei olisi saldovirheitä. Nimim. 18v logistiikka-alalla.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #53 : 03.07.12 - klo:21:37 »
Mä elänkin teoreettisessa unelmamaailmassa, haha. Kyllä toi Herring hyvin pelittää noin pääsääntöisesti.

Tonnik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #54 : 04.07.12 - klo:00:00 »
Jees, kyllä itsekin olen tilaukseeni hyvin tyytyväinen vaikka siinä se kolmen päivän viive olikin. Myös seuranta ja toimitus UPS:n kautta toimi moitteettomasti. Uskoisin tilaavani Herringiltä jatkossakin jos tarvetta tulee tai jokin itseäni miellyttävä kenkämalli tarjolle.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #55 : 07.07.12 - klo:18:10 »
Ohessa muuten omat Gladstoneni. Eivät ole oikein mieleeni ja varmaankin pistän kohta myyntikoriin. Liian pyöreä ja liikaa reikiä nykyiseen oxfordmakuuni.





Käyttöä ovat nähneet suht säännöllisesti viime kesänä ja nyt kerran tänä vuonna, hyvin ovat kestäneet ja laadulle annankin täydet ja vilpittömät kehut.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #56 : 07.07.12 - klo:19:52 »
Pistä edullinen hinta sitten. ;-)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #57 : 07.07.12 - klo:20:45 »
^^ Eiväthän nuo ole pyöreät alkuunkaan.
Suositellaan täysraittiutta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #58 : 07.07.12 - klo:22:00 »
Uunottajan maku on erittäin hyvä, mutta jos noista ei tykkää, niin sitten mielipide ja maku on tuossa suhteessa täysin väärin. Ovat hyvät kengät. Älä myy sen takia, että juuri tällä hetkellä et tykkää, mutta vuoden kuluttua tykkäät. Sopivat hyvin ja ovat juuri tyylisesi kengät!

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Herring Shoes (Cheaney)
« Vastaus #59 : 07.07.12 - klo:23:00 »
Hienot kengät nuo ovat minunkin mielestäni. Klassinen malli ja hyvän väriset, paranevat vaan vanhetessaan kun saavat lisää patinaa pintaansa.
" how`s it for stains?"