Kirjoittaja Aihe: Myyty: burberry trenssi 50reg  (Luettu 1017 kertaa)

Hulk666

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 118
    • Profiili
Myyty: burberry trenssi 50reg
« : 13.08.13 - klo:20:18 »
Myydään laatutorilta vähän päälle vuosi sitten ostettu vaalea burberry trenssi. Malli (ja väri) on se perinteinen.

Koko ainakin silloisen ilmoituksen mukaan 50 reg. En tosin löydä takista merkintää, joka tämän kertoisi. Mitat ovat hiha: Kainalon alta hihansuuhun ~45cm ja kuvitellusta hartiasaumasta 65cm, Hartiamitta vaihtelee 46-50 senttiin, riippuen siitä miten sen laskee, pituus niskasaumasta takin helmaan 98cm.

Itse olen 183cm ja 79kg ja takki on kooltaan oikea. Ei tietenkään mikään slim fit, mutta ei mikään telttakaan. Jäänyt oikeastaan kokonaan käyttämättä, sillä ostin vastaavan kevyemmän macin sadetakiksi ja vastaava tumma trenssi löytyy kaapista. Lähetän kuvia (en oikein jaksa opetella kuvien lisäämistä) ja tarkempia mittoja kiinnostuneille maililla.

Takin kunto on oman arvioni mukaan hyvä. Ei mitään näkyviä tahroja tms. mutta ymmärtääkseni edellinenkin omistaja oli takin käytettynä ostanut. Itse en tosiaan montaa kertaa ole takkia pitänyt.

Hintapyyntö: 90€+Pk. Itse maksoin muistaakseni 120€, joten voittoa tässä ei yritetä tehdä. MYYTY
« Viimeksi muokattu: 18.08.13 - klo:16:21 kirjoittanut Hulk666 »