Kirjoittaja Aihe: Kellot  (Luettu 2294991 kertaa)

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2160 : 09.08.12 - klo:11:27 »
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2161 : 09.08.12 - klo:15:25 »
Rentoutuneella takapuolella vaikuttava kellokokoelma!

Jees, vähän yksipuolinen kyllä. ;) Äkkiä katsoen kun tuollaiset on ranteessa niin noita ei toisistaan erota ellei oikeasti tiedä mitä ne on.

Minun ranteeni on aina ollut Paneraille liian kapea.

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2162 : 09.08.12 - klo:15:59 »
chr: enpä noita ole sen takia hankkinutkaan, että muut niitä tunnistaisivat ;) Ei haittaa, vaikkei muu kuin harrastaja tunnista. Itse asiassa se on vain hyvä :)

mark: Panerai on kyllä noissa leffoissa hyvin edustettuna, kuten on muuten monessa Stathamin omassakin leffassa. Minulla oli taannoin tuon mustan Regattan teräskuorinen veli.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2163 : 09.08.12 - klo:19:14 »
Puoltoääni meshille - se on ranneke joka vaan sopiessaan jonkin kellon tyyliin on samantien melkeinpä myös paras valinta. Siinä vain on jotain tyyliä. Harmi ettei yksikään omista kelloistani oikein ole mesh-yhteensopiva.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2164 : 09.08.12 - klo:19:16 »


Jos muuten joskus aiot luopua tuosta, niin tarjoa minulle ensin! Vaikka kyllähän noita toki etsivä löytää mutta lähikaupat on aina mukavampia.

Tarkennus, siis jos sinulla on no date. Päivyrillisiä saa uusiakin ja käytettyjä löytyy Suomestakin kun vähän seuraa huuto.nettiä.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2165 : 09.08.12 - klo:20:40 »
No Date on, tietenkin ;-)
Sepän Viisarilla on juuri nyt yksi myynnissä.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2166 : 09.08.12 - klo:20:51 »
^Hienoa!

Sepän hinnat, noh...

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2167 : 10.08.12 - klo:11:18 »
Päivän kellokuva aurinkoisen työmatkakävelyn kunniaksi. Sepästä sen verran, että voi sielläkin tinkiä ;)

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2168 : 10.08.12 - klo:11:33 »
Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan nuo Panerai-postaukset. Ja vain siitä syystä, että ranteeni on aivan liian kapoinen jotta ikinä voisin pitää tuollaista.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2169 : 10.08.12 - klo:11:40 »
Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan nuo Panerai-postaukset. Ja vain siitä syystä, että ranteeni on aivan liian kapoinen jotta ikinä voisin pitää tuollaista.

Millaista rannetta tuo kaipaa?
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2170 : 10.08.12 - klo:11:47 »
^Paksua tai ainakin leveää/litteää jos ei ranteella ympärysmittaa kovin ole. Sanoisin, että rennolla pummillakin näyttää ainakin tuossa viimeisessä kuvassa siltä, että jos mallissa olisi korvakkeet, syntyisi ns. overhangia. Sinänsä olisikin muuten hienoa jos tuossa olisi liikkuvat nuo rannekkeen kiinnitylenkit, jolloin kello istuisi hyvin pieneenkin ranteeseen.

Itselläni ovat nykypanerait kokoluokan ulkopuolella. Tuo Ingenieurini on ihan ylärajoilla ja uudemmat mallit ovat jo liian isoja. Ranteeni on ohut mutta leveä, erilaisissa rannekkeissa koko on yleensä S mutta tuon muodon ansiosta menee hieman isompi kello kuin sentit antaisi olettaa.

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2171 : 10.08.12 - klo:11:58 »
Kuvakulma vähän vääristää, ei tule overhangia, eikä tule Luminorillakaan. Helposti kyllä saa sellainen mielikuvan aikaan, jos kuvakulma on epäedullinen. Rannettani en ole mitannut, mutta ei se kovin iso ole - varsinkaan kun ottaa huomioon, että mitat ovat 190 cm ja 98 kg.
Tuo 111 on muuten vaimon kello. Toimii todella hyvin, vaikka ranne onkin pieni.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2172 : 10.08.12 - klo:12:04 »
^Sopii kyllä ranteesesi hyvin. Miesten kellot naisilla ovat vahvasti mielipiteitä jakava juttu. Jotkut väittävät sen olevan jotenkin seksikästä, minun mielestäni kellot ja seksi eivät liity mitenkään toisiinsa. Vaimo ei käytä kellojani ja minä en käytä hänen alusvaatteitaan ;)

Naisille on muuten ihan upeita naisten kelloja. Harmi vaan, että pienet automaatit ovat haasteellisia ratkaisuina ja sellaisia ei paljoa Rolexin ja Tagin valikoimien ulkopuolella tule vastaan. 38mm on jo miesten kellokoko.

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2173 : 10.08.12 - klo:12:14 »
^Sopii kyllä ranteesesi hyvin. Miesten kellot naisilla ovat vahvasti mielipiteitä jakava juttu. Jotkut väittävät sen olevan jotenkin seksikästä, minun mielestäni kellot ja seksi eivät liity mitenkään toisiinsa. Vaimo ei käytä kellojani ja minä en käytä hänen alusvaatteitaan ;)

Siksi se onkin vaimon oma kello :) On muuten pysynyt hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Pakko myöntää, että tuli vähän yllätyksenä :)
En seksikkyydestä tiedä, mutta hyvältä se ranteessa näyttää, jonka lisäksi hän itse pitää kellosta todella paljon, joten siitä vaan. Naisten kello näyttää jotenkin aneemiselta, eikä hän niistä itsekään pidä.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2174 : 10.08.12 - klo:12:30 »
Kaikki pitää kyllä suhteuttaa toki kantajaansa. Vaimollani on todella sirot ranteet eikä hän ole muutenkaan järin suurikokoinen. 38-millinen miesten krono näyttää naurettavan isolta. Mutta sitten jos nainen on 180-senttiä tai ylikin ja vaikka vähän enemmän ruista ranteessa, ehdottomasti saman kokoinen kello kuin vastaavan mittaisella miehellä. Ja sitten vielä ne makuasiat tietty ja se miten yleensä pukeutuu. Toisille sopii korumainen kello paremmin normaalisti käytettyihin vaatteisiin, jotkut haluavat jotain vähän rennompaa tai karkeampaa.