Kirjoittaja Aihe: Kellot  (Luettu 2295430 kertaa)

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2085 : 23.07.12 - klo:14:43 »
^Timefactorsilla on hyviä ja edullisia NATO-rannekkeita klassisissa väreissä ja vähän muissakin: http://www.timefactors.com/

Löytyy Bondit sun muut ja Rhinotkin kannatta vilkaista.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2086 : 23.07.12 - klo:17:01 »
Minkä väristä haet, minulla on varmaan kymmenkunta käyttämätöntä eri merkeiltä...

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2087 : 23.07.12 - klo:17:08 »
Saako rannekkeen vaihtoon tarvittavan työkalun helpoiten ja edullisimmin eBaysta, jossa hinnat posteineen pyörivät noin 20 dollarissa?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2088 : 23.07.12 - klo:17:11 »
^Riippuu varmaan siitä, pääsetkö esim. täältä noutamaan: http://www.kellonosat.fi/kellonosat/kuorijaranneketyokalut.php

Kannattaa varmistaa hinta toki ensin kun ei tuolla mainita.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2089 : 23.07.12 - klo:17:13 »
Bergeonin 6767F on erinomainen ja edullinen, tuolla kellonosissakin näkyi olevan. Ihan halvinta ei kannata hommata, maksoin omastani kai reilun kympin.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2090 : 23.07.12 - klo:17:21 »
^ & ^^ Kiitos vinkistä! Virallinen nimi on siis jousinastatyökalu.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Kellot
« Vastaus #2091 : 23.07.12 - klo:17:48 »
Minkä väristä haet, minulla on varmaan kymmenkunta käyttämätöntä eri merkeiltä...

Esim. joku sinipunainen tai sinivalkoinen voisi mennä. Metalliosat saisivat olla ihan teräksen tai kromin värisiä. Pitää tarkastaa leveys vielä. Kiitoksia muillekin vinkeistä.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2092 : 23.07.12 - klo:21:55 »
Raidalliset olen itse käyttänyt. ;) Hyvä valikoima speksiin sopivia on täällä: http://www.gnomonwatches.com/Product-view.asp?id=20


Tuke

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2093 : 24.07.12 - klo:20:18 »
Itse käytän cordovan 1 piece nato ranneketta pilottikellon kanssa. Harmillisesti hieman turhan paksu omaan kelloon, että sen saisi vaihdettua näppärästi (pitää irroittaa lugit, että ei naarmuttaisi ranneketta). C-R:ia (tai jotain muuta) taisi häiritä tuo taitos kohta cordovan naton kanssa, minua se ei kuitenkaan ole häirinnyt. Kuvat otettu heti kun ranneke oli uusi, nyt menee jo hieman pienemmälle rullalle.


[spoiler]

Mikäs kello on kyseessä? Pilotti on itsellä hakusessa ja tuo on aika maukkaan näköinen. Ja vaikka normaalisti en juurikaan ole natorannekkeille syttynyt niin tuo nahkainen toimii tuossa kuin nyrkki silmässä. Mainiota!

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2094 : 24.07.12 - klo:21:55 »
Jermu, mikä ranneke tuo on? Jonkin vastaavan shell cordovanista tehdyn NATO-rannekkeen olen nähnyt, mutta se näytti paljon "pökkelömmältä" tuohon sinun rannekkeeseen verrattuna.

Komea kello-ranneke-yhdistelmä kaiken kaikkiaan!
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Kellot
« Vastaus #2095 : 25.07.12 - klo:02:14 »
Jermulla yksi siisteimmistä kello-ranneke yhdistelmistä pitkään aikaan!

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2096 : 25.07.12 - klo:10:30 »
Raidalliset olen itse käyttänyt. ;) Hyvä valikoima speksiin sopivia on täällä: http://www.gnomonwatches.com/Product-view.asp?id=20

Näemmä aika hankala löytää juuri sellaista kun toivoisin. Jos haluaisit myydä vaikka jotain yksivärisiä niin pistä vaikka viestiä millaisia olisi tarjolla. Leveys on 20 mm.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2097 : 25.07.12 - klo:10:51 »
Tsekkaan illalla varaston läpi ja nappaan kuvan, niin saat siitä tsekata.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2098 : 25.07.12 - klo:14:33 »
NATO-hihnassahan remmi kulkee kellon alitse kahdesti. Saako tämä käytännössä kellon pullistelemaan kovinkin korkealle ihosta irti?
Suositellaan täysraittiutta.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #2099 : 25.07.12 - klo:14:38 »
NATO-hihnassahan remmi kulkee kellon alitse kahdesti. Saako tämä käytännössä kellon pullistelemaan kovinkin korkealle ihosta irti?

No juurikin remmin paksuuden kertaa kaksi mutta tätä tuskin tarkoitit ;)

Korkeissa kelloissa se on jo vähän häiritsevää, esim Tagin Carrera Chrono joka on suhteessa halkaisijaansa paksu, on korkeus jo huomattava. NATO:ja ja Zuluja vai miksi niitä milloinkin kutsutaankaan on myös yksinkertaisia versioita, joissa yksi hihna menee vain jousitappien takaa.