Keikari > Kaunis elämä

Kellot

<< < (2/923) > >>

Viitanen:
[quote="ivyman" laatukellot tyylin patek philippe, tag heuer jne kiinnostaisivat[/quote]
Tag Heuer ei ole mitenkään verrattavissa Patek Philippeen :) Pelkkä Heuer aikoikaan olikin varsin mielenkiintoinen.

Jaguar:

--- Lainaus käyttäjältä: "ivyman" ---james bond taisi (flemingin kirjoissa) rolexia käyttää.

--- Lainaus päättyy ---
Olet oikeassa. Hienoja kellojahan Bond on käyttänyt: James Bond watch.
Omegaa, Seikoa ja Rolexia näkyy.


--- Lainaus käyttäjältä: "ivyman" ---
rolexin ei-arvostukseen keskuudessani on vaikuttanut myös runsas piraattikopiointi,

--- Lainaus päättyy ---
Olen hieman ihmetellyt miksi ihmiset harrastavat piraattikopiointia. Minä en nauttisi, jos ranteessani olisi kello, joka ei olisi aito. Ainut kuviteltava hyöty on se, että tällä tavoin voi muille (jotka eivät tunnista kopioksi) kehuskella omistavansa laadukkaan kellon, mutta mielestäni tälläinen käytös on vain typerää huomionhakuisuutta ja hölmöä käytöstä. Tuskin käyttäjä itse siitä muuta nautintoa saa.  Vaikkei omat rahani riitäkkään Rolex Submarineriin, eipä ole kopiolle tarvetta ollut. Ostan halvemman laatukellon, näin alkuun. Tuottaa varmasti enemmän nautintoa kuin kopio.

supera:

--- Lainaus käyttäjältä: "Viitanen" ---[quote="ivyman" laatukellot tyylin patek philippe, tag heuer jne kiinnostaisivat
--- Lainaus päättyy ---
Tag Heuer ei ole mitenkään verrattavissa Patek Philippeen :) Pelkkä Heuer aikoikaan olikin varsin mielenkiintoinen.[/quote]

Toi on valitettavan totta. Itse osti ekan Tag Heuerini 80-luvun puolessa välissä. Tuolloin taisi olla stadissa yksi ainoa paikka
mistä merkkiä sai (Taavitsainen kauppista vastapäätä).

Nykyään on kouluesimerkki miten brändi muuttui "keskiluokan" Citizeniksi.......

Kaivakaa jostain marraskuussa 2008 tullut Robb Report:n kellonumero. Löytyy kelloja varmasti tämän foorumin makuun. Mutta kiva katsoa ja haaveilla.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: "DandyAndy" ---Toistaiseksi on kuitenkin rahalle löytynyt muka parempia käyttökohteita.
--- Lainaus päättyy ---

Aina on vaihtoehtona ostaa käytettyä. Luotettavasta lähteestä, tietenkin.

DandyAndy:

--- Lainaus käyttäjältä: "Ville" ---Aina on vaihtoehtona ostaa käytettyä. Luotettavasta lähteestä, tietenkin.
--- Lainaus päättyy ---

Tämä on kyllä varsin totta. Käytettyjä on tullutkin jonkin verran tiirailtua. Kellot vain tahtovat aika hyvin pitää arvonsa ja joissain tapauksissa jopa kasvattaa sitä iän myötä. Vanhemmissa malleissa tosin on joitain erinomaisen hienoja yksilöitä joissa on mukavaa retrofiilistä ja välttämättä hintalappu ei kuitenkaan ole päätä huimaava. Jotkin Orionin Constellation mallit esim ovat minusta varsin hienoja ja laadukkaiksi ajannäyttäjiksi erittäin kohtuuhintaisia.


--- Lainaus käyttäjältä: "Viitanen" ---Tag Heuer ei ole mitenkään verrattavissa Patek Philippeen :) Pelkkä Heuer aikoikaan olikin varsin mielenkiintoinen.
--- Lainaus päättyy ---

Taitaahan Tag Heuerilla ja Patek Philippellä olla noin 10000 euroa hintaeroakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta