Kirjoittaja Aihe: Suunto Elementum Terra Black/Red  (Luettu 4877 kertaa)

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suunto Elementum Terra Black/Red
« Vastaus #15 : 22.07.13 - klo:10:14 »
Jatkoin tosiaan yv:llä kun meni raha-asioiksi, siltä varalta ettet saa siitä sähköpostiisi tietoa.

Juu tuli viesti kiitos, vastailin suoraan mailiin. Pahoittelen kun kesti hetken, olin viikonlopun metsässä vaeltelemassa ja telttailemassa niin oli tuo internet vähän kortilla. :)

Se meni varmaan Keikarin no-reply osoitteeseen se posti. Minulle kun ei käsittääkseni voi suoraan sähköpostia täältä laittaa, kuten ei sinullekaan ;)

qpdbqp

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Suunto Elementum Terra Black/Red
« Vastaus #16 : 22.07.13 - klo:10:28 »
No jopas, sinun gmail osotteen se näytti kyllä siinä yhteydessä myös ja sinne vastasin. No hetko laitetaanpas sillä paluulinkillä vastaus.
qpdbqp, omalaatuinen miehenalku betoniviidakosta.

"Mielestäni varmin merkki älyllisen elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suunto Elementum Terra Black/Red
« Vastaus #17 : 22.07.13 - klo:10:44 »
No jopas, sinun gmail osotteen se näytti kyllä siinä yhteydessä myös ja sinne vastasin. No hetko laitetaanpas sillä paluulinkillä vastaus.

No nyt tuli viestisi. Se gmail-osoite menee ylläpitäjä Villelle ;)

qpdbqp

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Suunto Elementum Terra Black/Red
« Vastaus #18 : 22.07.13 - klo:12:09 »
Hah, ok no ehkäpä siis annan sen mailin olla ihan kiltisti rauhassa jatkossa ja en koita olla enää näppärä kun se ei selvästi sovi minulle. :P
qpdbqp, omalaatuinen miehenalku betoniviidakosta.

"Mielestäni varmin merkki älyllisen elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."

qpdbqp

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Suunto Elementum Terra Black/Red
« Vastaus #19 : 10.11.13 - klo:13:21 »
Nostetaampas vähän ylös tätä kun aparaatit on vieläkin myynnissä. Lasketaan hinta 300€ ettei tarvitse pitää hyllyssä pölyttymässä.
qpdbqp, omalaatuinen miehenalku betoniviidakosta.

"Mielestäni varmin merkki älyllisen elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."