7camicie-paidat ja naisten mielipiteet

Aloittaja Suavo, 09.03.13 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Venemies - 17.08.13 - klo:20:06
Lainaus käyttäjältä: U-Haul - 17.08.13 - klo:13:13
Se, kenellä on tuollainen paita, ei ole vanhoihin kaavoihin kangistunut, vaan dynaaminen, moderni, innovatiivinen ja tehokas. Ja myös kiehtovalla tavalla rohkea ja yksilöllinen.

urbaani homo-cowboy

Tällaisen mä haluaisin tavata.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Omistettu kondalle:

[spoiler][/spoiler]

Huomioi myös housujen matala rise, saappaiden ylle leikattu prässi ja perätaskusta roikkuva taskuliina, joka asiaan vihkiytyneille kertoo pelimiehen mieltymykset.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

Legenda
Kirjattu
Kyl mä noitten kanssa dokaamaan lähtisin.

jk

**
Flanööri
Kirjattu
Jos noiden kanssa ei olisi "radalla" hauskaa, on toinen jalka haudassa.

konda

Legenda
Kirjattu
Näin mä vähän ajattelin. Veikeiden hinttien kanssa on radalla oikeastaan aina hauskaa.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: U-Haul - 17.08.13 - klo:13:13
Se, kenellä on tuollainen paita, ei ole vanhoihin kaavoihin kangistunut, vaan dynaaminen, moderni, innovatiivinen ja tehokas. Ja myös kiehtovalla tavalla rohkea ja yksilöllinen.

Ai niinkuin Sheriffi?

jk

**
Flanööri
Kirjattu
Kaikki kuvaavat hyvin Shefkiä. Paitsi "tehokas".

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu
Oon aika saletti, et konda ja maira olis just sellasia tyyppejä, jotka käyttäs noita paitoja mikäli eivät ois kuulleet keikarista

KIITOS KEIKARI

moonshine

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: uros - 25.08.13 - klo:23:43
Oon aika saletti, et konda ja maira olis just sellasia tyyppejä, jotka käyttäs noita paitoja mikäli eivät ois kuulleet keikarista

KIITOS KEIKARI

:D

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Ehkä, ehkä ei, mutta hyvä niitä todennäköisyyksiä on ollut laskea.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
No niin, uros on palannut ja anti foorumille on yhä samalla tasolla. Pystyisitkö jonain päivänä viestimään jotakin, joka ei ivailisi kaikille ja kaikelle?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Osman

Auktoriteetti
Parturiunt Montes...
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Maira - 26.08.13 - klo:08:23
Ehkä, ehkä ei, mutta hyvä niitä todennäköisyyksiä on ollut laskea.

Ovatko muuten kuumaa kamaa nkk-piireissä?
LainaaSanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

villevh

*
Edistynyt
Kirjattu
Mulla on hiukan aikaa kun olen viimeksi riitteihin osallistunut, mutta kauhulla odotan seuraavaa tilaisuutta.. Maaperä on ainakin hyvin hedelmällistä.

Tätä sivuten, auttakaa minua mieltäni painavassa asiassa: törmäsiin hyvään ystävääni (kamarilainen), jota olen aina pitänyt huomattavasti keskivertoa tyylikkäämpänä miekkosena, 7-paita päällä -mitä teen?! Olenko niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Haukunko hänet pystyyn? Sanonko ystävyytemme irti ikiajoiksi?

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: villevh - 26.08.13 - klo:13:04Tätä sivuten, auttakaa minua mieltäni painavassa asiassa: törmäsiin hyvään ystävääni (kamarilainen), jota olen aina pitänyt huomattavasti keskivertoa tyylikkäämpänä miekkosena, 7-paita päällä -mitä teen?! Olenko niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Haukunko hänet pystyyn? Sanonko ystävyytemme irti ikiajoiksi?

Väsäät sytkäristä ja Mastonin pohjamaali-spraymaalipullosta matkaliekinheittimen ja otat sen seuraavaan tapaamiseen mukaan.