7camicie-paidat ja naisten mielipiteet

Aloittaja Suavo, 09.03.13 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^ No onhan joissain Aurinkokuninkaan hovikuvissa ja röyhelökauluksissa ynnä muissa jo tällä vuosisadalla ihmeteltävää. Sitä odotellessa, että jollain vintageharrastajalla lyö pahasti ylikierroksille...
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

puttejanari

*
Edistynyt
Kirjattu
Itse paitahan on kuitenkin yllättävän hillity kyseisen valmistajan tekeleeksi.

Venemies

**
Flanööri
Kirjattu

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Tässä vielä vähän taustaa Ylen ruutukasvojen uudesta stailauksesta: http://www.hs.fi/sunnuntai/a1366432020693

” Ankkureilla on aina ollut yllään vaatteet… …Nyt vain ensi kertaa mietittiin, millaisia niiden tulisi olla, jotta estetiikka, uskottavuus ja uutisten uudistunut ilme kohtaisivat.”

Kyllähän etenkin nuo naisten asut ovat olleet usein kuitenkin ihan kivan oloisia ja sopineet usein mukavasti studion ja sääkarttojen yms. väreihin.
Keep Calm and Carry On.

holipompeli

*
Edistynyt
Kirjattu
En ymmärrä laisinkaan paitoihin kohdistuvaa halveksuntaa, vaikka en itse laittaisi noita mistään hinnasta päälle. Kyllä nämä tietynlaisille tyypeille hyvin sopivat.

RexMundi

**
Flanööri
Kirjattu
Taitaahan noissa / noita käyttävillä olla useimmiten kuitenkin paidan istuvuus aika hyvin kohdallaan, vaikka muuten pientä tai suurempaa silmäsärkyä ja erilaisia puistatuksia aiheuttavatkin. Mutta jospa nämä yksilöt kaulus- ja nappiövereistä toivuttuaan keksitsivät, että samalla rahalla saa jotain hillitympää ja monikäyttöisempääkin.

holipompeli

*
Edistynyt
Kirjattu
Eikö nää paidat ole juuri tarkoitettu kavereille, jotka haluavat räväyttää pukeutumisellaan, eli he tuskin kaipaavat hillyttyjä vaatteita. Jos olisin tällaista sorttia ja naista metsästämässä esim. pikkukaupungin yöelämässä, 7camicie saattaisi olla valintani. Ja saattaisipa olla hyvä valinta.

Paidan hinta on kuitenkin satasen luokkaa, joten ei näitä kaikkien päällä tulla näkemään.

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
^Epämiellyttävä totuus viestissäsi. Kamaliahan noi tietty on mutta jos mä lähtisin viemäriin töihin niin kyllä pistäisin suojapuvun päälle vaikka typerältä näyttääkin. Enkä nyt tarkoita tuota rinnastuksena yöelämän ja viemärin välillä vaan siten, että nää rättihommat on pakko mieltää harrastuksena, joka ei "niiden muiden" mielestä useinkaan johda halutun näköisiin tuloksiin.

Partasuti

Legenda
Kirjattu

Uudeksi kehitysyhteistyö- ja omistajaohjausministeriksi on valittu 7camicie. Onnittelut.

konda

Legenda
Kirjattu

Don Pedro

Vieras
Kirjattu
Tämä on ehkä kummallisin keskustelu mihin olen tässä foorumissa törmännyt!  

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu

Farmer John

Legenda
Kirjattu
^^Kyllä ton ikäsille kavereille melkeen saisi leventää lahkeita. Noihan hädin tuskin lepattaa tuulessa.