Kirjoittaja Aihe: Church's - case study  (Luettu 8446 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Church's - case study
« Vastaus #15 : 23.09.09 - klo:14:44 »
...vielä haluaisin muistuttaa, että pienellä vaivalla ja etsimisellä löytyy verkkokauppoja joista Church'sinsä saa Herringiäkin halvemmalla. Tämä tärppi erityisesti opiskelijoille ja piheille veijareille.

Mielelläni kuulisin jonkin tällaisen verkkokaupan nimen, sillä olen pihi opiskelija.
Suositellaan täysraittiutta.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Church's - case study
« Vastaus #16 : 24.09.09 - klo:23:10 »
Olenko ymmärtänyt oikein että Church'sin lestiä -73 myy yksinoikeudella Herring shoes?

Jos näin on, niin mikä on "business case"?

Ymmärtäisin jos esim valmistaja olisi myynnyt tuotannon siirryttyä -173 lestiin vanhan varaston Herringille.
Churchs kuitenkin edelleen valmistaa -73:sta ja sitä myydään Herringillä noin 30% halvemmalla kuin  -173:a.

Eikö tuotantokustannukset ja myynti jne kulut pitäisi olla suhtkoht samat ?
« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo:23:34 kirjoittanut supera »
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9276
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Church's - case study
« Vastaus #17 : 25.09.09 - klo:00:56 »
...vielä haluaisin muistuttaa, että pienellä vaivalla ja etsimisellä löytyy verkkokauppoja joista Church'sinsä saa Herringiäkin halvemmalla. Tämä tärppi erityisesti opiskelijoille ja piheille veijareille.

Mielelläni kuulisin jonkin tällaisen verkkokaupan nimen, sillä olen pihi opiskelija.