Kirjoittaja Aihe: Luxire  (Luettu 152217 kertaa)

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #150 : 29.12.13 - klo:16:51 »
Ei minulla mitään mustaa vastaan ole, mutta ei kyllä tule hirveästi mieleen sellaisia kokonaisuuksia, jotka vaatisivat mustia speksattuja Luxiren chinoja, ellei nyt lähdetä vallan jotain kokomustaa/monokromaattista pikkutakkisettiä hassuttelumielessä kokoamaan. Niissä kasuaalimmissa street seteissäkin näkisin pikemminkin jotkut mustat Dickiesin duunarihousut. Mutta se, että minulle ei tule mieleen mihin tuollaiset yhdistäisin, ei tarkoita sitä, etteikö Don Pedrolla voisi olla asiasta selkeä ja kirkas visio.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #151 : 29.12.13 - klo:18:22 »
Noista puolen vuoden ikäisistä farkuista on tähän mennessä yksi vyölenkki irti ja perssauman vierestä kangas ratki, lahjepituutta on pesuissa kadonnut yli viisi senttiä. En nyt välttämättä ostaisi uudestaan.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #152 : 29.12.13 - klo:19:34 »
Toi lahjepituus on aika voittaja.

Muey

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 169
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #153 : 31.12.13 - klo:11:54 »
^^ huhhuh. Kai laitoit lafkalle palautetta asiasta?

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mustat chinot
« Vastaus #154 : 31.12.13 - klo:18:43 »
"Dear Don Pedro,
We have begun work on your order, unfortunately for the pant we have run out of the material for Black Chino With Silk and Lycra. Would you like to substitute the same with another ?
Apologies for the Inconvenience. Kindly let us know."

Epäilen suuresti, että keikariklubin jäsenet ovat käyneet Bangaloressa ostamassa kaiken mustan, silkillä ja lycralla terästetyn, kankaan loppuun.  
Oli miten oli.  Suomalainen mies, herrasmies varsinkin, vastaa huutoonsa ja nyt on teidän vuoro.  Kun minun valinta ei käynyt niin mikä sitten.  Alla on äänestys Luxiressa haravoimistani chino kankaista jotka tuntuivat ensinäkemältä sopivan tilanteeseen.  Äänestäkää ja kertokaa minulle mikä on se oikeia kangas chinoihin.  Aikaa tämä ja huominen päivä.  Laitan viimeistään torstaina Luxirelle vastauksen, että mistä kankaasta jatketaan.
Äänestäkää, sillä nukkuvien puolue on hävinnyt vaalit!
« Viimeksi muokattu: 01.01.14 - klo:14:39 kirjoittanut Don Pedro »

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Luxire
« Vastaus #155 : 10.01.14 - klo:22:40 »
Selasin Luxiren sivulla oxford kankaita uuteen tilaukseen ja Classic Grey Oxford kankaan selostukseen on tullut yksi hyvä kuva lisää.  Näköjään muutkin harrastavat läppätaskuja...ja vielä vasemmalla puolella.  Onkohan tuossa paidassa tasku myös oikealla.

Luxiren sivulta Oikealla minun paita

ps. laitoin kuvat toiselle saitille.  Kertokaa jos tulee epäasiallisia kuvia/mainoksia.
« Viimeksi muokattu: 10.01.14 - klo:22:50 kirjoittanut Don Pedro »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #156 : 10.01.14 - klo:23:01 »
DHL suvaitsi parin päivän kissa-ja-hiiri -leikin jälkeen toimittaa kaksi paitaani. Taustalla oli koepaitatilaus viime keväältä, ja nyt tilasin kaksi paitaa modattuna ensimmäisestä. Onnistumisprosentti 95, eli toinen paita (valkoinen obdc) onnistui 100% ja toinen paita, teräväntummansininen pukupaita 90%. Ohjeiden noudattamisessa oli pieniä ongelmia (obdc pyysin rintataskun, sain sen pyytämättä myös toiseen paitaan) ja myöskään mittamuutokset edelliseen verrattuna eivät menneen aivan putkeen,  mutta suht pienissä marginaaliessa mennään. Olen tyytyväinen ja asiakassuhde jatkunee ja kehittyy.
« Viimeksi muokattu: 11.01.14 - klo:12:17 kirjoittanut Laurentius »

Don

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #157 : 10.01.14 - klo:23:16 »
Selasin Luxiren sivulla oxford kankaita uuteen tilaukseen ja Classic Grey Oxford kankaan selostukseen on tullut yksi hyvä kuva lisää.  Näköjään muutkin harrastavat läppätaskuja...ja vielä vasemmalla puolella.  Onkohan tuossa paidassa tasku myös oikealla.

Luxiren sivulta Oikealla minun paita

ps. laitoin kuvat toiselle saitille.  Kertokaa jos tulee epäasiallisia kuvia/mainoksia.

Ei välttämättä mee ihan klassisen tyylin puolelle tämä sun paitasi, mutta musta tää on spekseiltään törkeen siisti! Jos kaulus vielä rullaa kivasti ylänappi auki niin ehdottomasti multa 5/5. Voisin hyvin kuvitella tämän vaikka Epauletin paidaksi tyyliltään.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Luxire
« Vastaus #158 : 11.01.14 - klo:12:13 »


Ei välttämättä mee ihan klassisen tyylin puolelle tämä sun paitasi, mutta musta tää on spekseiltään törkeen siisti! Jos kaulus vielä rullaa kivasti ylänappi auki niin ehdottomasti multa 5/5. Voisin hyvin kuvitella tämän vaikka Epauletin paidaksi tyyliltään.
Kiitos kiitos!  Minäkin olen tuohon paitaan kaikkinensa tyytyväinen.  Kangas on paksua oxfordia, työ on hyvää, ja vaikka siinä nyt onkin nappikaulus ja kaksi rintataskua niin kyllä tuo irtotakin kanssa menee täysiä.  Mikään pukupaitahan tuo ei ole. 
Kaulus pelaa hyvin ja toimii myös kravatin kanssa.  Kauluksessa on kaksi kangasta ilman jäykisteitä.  Nekin siihen olisi saanut, mutta en halunnut.  Palaan tuohon kaulukseen ja Luxiren tarjontaan jäykisteessä vähän myöhemmin...

^^Laurentius.  Kyllä tuolta näyttää jokaiselle tulevan jotain pientä korjattavaa/säädettävää, mutta kyllä minäkin aioin jatkaa asiakassuhdetta.  Pari paitaa taitaa lähteä tilaukseen viikonloppuna. 
ps.  Luxirelle menee näköjään vähän huonosti tai hitaasti perille muutokset edellisestä tilauksesta.  Jouduin ensimmäistä housutilaustani (vakosametit) käyttämään ompelijalla, jonka jälkeen ne ovat hyvät.  Tein korjaukset mittoihin seuraavaan tilaukseen (chinot) ja pituutta sain mitä pyysin, mutta vyötäröön ei tullut lisätilaa, päinvastoin.  Ovat ompelijalla parast'aikaa.  Vaan pientähän tämä on, niin kauan kuin housuissa riittää saumavaraa korjaukseen.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #159 : 11.01.14 - klo:15:02 »
Maksaako Luxire nuo korjaukset? Tuntuisi älyttömältä käyttää mittatilausvaatteita ompelijalla omaan laskuun, jos virhe on ollut valmistajan.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Luxire
« Vastaus #160 : 11.01.14 - klo:17:47 »
Maksaako Luxire nuo korjaukset? Tuntuisi älyttömältä käyttää mittatilausvaatteita ompelijalla omaan laskuun, jos virhe on ollut valmistajan.
Ei maksanut enkä ole pyytänyt.  Pitäisikö? 
Katsotaan nyt mitä tämä meneillään oleva chinojen vyötärön laajennut tulee maksamaan.  Vakosamettihousut maksoivat 35€ mikä oli kallein lasku ompelijalta vähän aikaan.  Tosin, siinä jouduttiin tekemään melko lailla työtä.  Ensinnä vyötärön laajennus ja varmaakin työläämpänä housujen lyhennys.  Niissähän oli paitsi polvisilkit alas asti, myös upslaakit nappikiinnityksellä. 
Olen ajatellut, että en ala kitisemään pikkukorjauksista, mutta jos vaate on korjauskelvoton tai vaatii huomattavan ison korjauksen, heitän reklamaatiota Bangaloreen.
Kuinkas muut Keikarit ovat nämä korjaukset hoitaneet?

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #161 : 11.01.14 - klo:18:48 »
Minä olen yrittänyt tilata kerralla oikean kokoisia - sehän tuon homman pointti on. Jos haluan jotain sinne päin, niin käyn lähikaupasta hakemassa ja korjautan. Housut on ilmeisesti vaikeampi kuin paita.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Luxire
« Vastaus #162 : 13.01.14 - klo:20:42 »
Osaatteko suositella jotain paksuhkoa luonnonvalkoista pukupaitakangasta Luxiren valikoimasta.  Yhtä hyvää pukupaitaa puuttuu ja luonnonvalkoinen miellyttää paremmin kuin aivan valkoinen.  Enkä oikein tarkene kovin ohuesta kankaasta tehdyssä paidassa.

tjt

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #163 : 21.01.14 - klo:21:40 »
DHL suvaitsi parin päivän kissa-ja-hiiri -leikin jälkeen toimittaa kaksi paitaani. Taustalla oli koepaitatilaus viime keväältä, ja nyt tilasin kaksi paitaa modattuna ensimmäisestä. Onnistumisprosentti 95, eli toinen paita (valkoinen obdc) onnistui 100% ja toinen paita, teräväntummansininen pukupaita 90%. Ohjeiden noudattamisessa oli pieniä ongelmia (obdc pyysin rintataskun, sain sen pyytämättä myös toiseen paitaan) ja myöskään mittamuutokset edelliseen verrattuna eivät menneen aivan putkeen,  mutta suht pienissä marginaaliessa mennään. Olen tyytyväinen ja asiakassuhde jatkunee ja kehittyy.

Miten olette tehneet mittamuutokset seuraaviin tilauksiin - voiko esim. tilauslomakkeen huomautuskentässä viitata aiempaan tilaukseen + listata tarvittavat muutokset, vai pitääkö kaikki mitat merkitä uudelleen?

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Luxire
« Vastaus #164 : 21.01.14 - klo:23:28 »

Miten olette tehneet mittamuutokset seuraaviin tilauksiin - voiko esim. tilauslomakkeen huomautuskentässä viitata aiempaan tilaukseen + listata tarvittavat muutokset

Tein juuri näin ja pyysin erikseen kuittausta että toimiiko näin. Eli viittasin tilaukseen xxx ja pyysin seuraavia muutoksia: hiha +1cm, helma +1cm, jne., jne. Jokainen muutos ei onnistunut ihan 100% mutta riittävän lähelle päästiin. En tiedä olisiko tulos ollut parempi jos olisin listannut mitat alusta alkaen uudestaan.