Kirjoittaja Aihe: M: Sekalaista. Eleventy, Septieme Largeur.. Hinnat laskettu  (Luettu 6301 kertaa)

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Pidän nämä näillä hinnoilla myynnissä vielä viikonlopun. Lisäkuvia, mittoja jne infoa saa privalla.

1. Septieme Largeur, navyt tupsuloaferit, UK7
-Myyty


2. Eleventy topattu takki, oliivi, koko M.
-Ohut, mutta varsin lämmin. Sanoisin tämän olevan hyvä +10° ja -5° välisiin keleihin. Toppauksen puolesta kylmenpäänkin. Pitää tuulta.
-Pehmeät olkapäät, 3 nappia.
-Kuin uusi.
-Hinta 115 EUR +pk



[spoiler]http://thenordicfit.blogspot.fi/2013/01/afternoon-walk.html[/spoiler]


3. Turo raidallinen irtotakki, koko 48.
-50% villaa 50% pellavaa
-Ei liian slimmi leikkaus, sanoisin mutuna Drop 7.
-Aika kevyt eikä laatikoin Turo
-Hinta 29 EUR + pk



« Viimeksi muokattu: 31.01.13 - klo:20:27 kirjoittanut Uunottaja »

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Brooks Brothersssin paidat myyty ja tavaraa lisätty. Kuvia korvailtu.

elmo

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Pitäisköhän uunottajan ryhtyä ebay-myyjäksi. Kaikki edellytykset ainakin on.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Myynti-ilmoituksessa ei mainita näistä mitään, mutta jos on samasta rotsista kyse, niin saisko kuvat miltä nää palojäljet tällä hetkellä sit näyttää?

Voe voe. Luultavasti Jussin tai jonkun muun velhon vinkkejä kyselisin. Meikän puuvilla/pellavainen Cornelianin irtotakki oli kuivapesussa, ja kiinalaiset olivat tietenkin painaneet armottomat prässit käänteisiin tuonna ylimpään nappiin. Noteerasin myös hieman likajäljen näköisiä laikkuja painetuissa kohdissa. Lähdin itse suoristamaan käänteet omalla raudalla, ja painettuihin kohtiin ilmaantui heti uusia ja entistä näkyvämpiä jälkiä. Ihan kuin olisin polttanut kangasta (mielestäni tuolla ei ole mitään välissä, ei liinatuentaa eikä ainakaan liimaa). Mitäköhän tuo on, ja lähteekö pesussa? Näyttää kuin olisi kärventynyt. Alla kuva tragediasta:

[spoiler]

[/spoiler]

Rauta ei muuten ollut edes kuin puolilla tehoilla, ja muutenkin varsin heikko vekotin.

E: Kyllähän nuo palojälkiä ovat. Lueskelin erilaisia hiilauskonsteja, mitä foorumin velhot suosittelevat? Onko tuolla vetyperoksidilla helppo ryssiä takin väri tj helposti ja millaista vahvuutta suosittelisitte?

Kiitos jermu hyvästä salapoliisintyöstä. Noita jälkiä ei enää näy edes suurennuslasilla, vaan katosivat täysin vetyperoksidilla.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Pitäisköhän uunottajan ryhtyä ebay-myyjäksi. Kaikki edellytykset ainakin on.

Pistit viestiä vaan yhdellä aliaksella?

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Jos tarkoitit mua, niin väärin veikattu. Susta ei kyllä oo salapoliisiks. Sulle tosin harmillinen juttu, että mä muistan aika tarkasti lukemani/näkemäni. Et sinänsä turha onnitella salapoliisin työstä, koska noikin kuvat löytyy n. 2 sekunnissa kun vaan kirjoittaa hakuun "corneliani".

Jos myisit rehellisesti ja reilusti, niin mulla ainakaan ei olis mitään ongelmaa sen kanssa, että myyt "hyvään hintaan" tavaraa eteenpäin. Sen sijaan, jos jättää mainitsematta mahdolliset tiedossa olevat ongelmat/viat ja valehtelee käyttökerrat, niin itseä se häiritsee sen verran, että mielummin tuon ne julki kuin katson sivusta - vaikka lähtökohtaisesti itse olen myös sitä mieltä, ettei muiden myynti-ilmoituksiin pidä mennä huutelemaan.


Jos sulla on jotain kokemuksia että olisin myynyt epärehellisesti niin olet kyllä väärässä. Hinta on reilu ja hyvä, jos joku sen haluaa siihen hintaan ostaa. Jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse ostaa. Niin kauan kun et ole itse minulta ostanut jotain viallista tuotetta niin olisin hiljaa.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Tämä poislukien yksi moka Pasteurin kanssa, joka kyseisen herrasmiehen kanssa on jo sovittu.

pcck

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Saisiko lubiamista mittoja? Pit to pit, olkamitta, sekä selän- ja hihanpituudet?

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Voi luoja tätä draamaa.

Edit. Jatkan vielä sen verran, että minun mielestäni on kohtuutonta lyödä kusettajakortti pöytään, jos myyjä sanoo käyttäneensä kenkiä kaksi kertaa ja kuvatodisteiden mukaan käyttökertoja onkin ollut kolme.
« Viimeksi muokattu: 19.01.13 - klo:18:44 kirjoittanut Tommi »
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Pasteur

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 503
    • Profiili
Tämä poislukien yksi moka Pasteurin kanssa, joka kyseisen herrasmiehen kanssa on jo sovittu.
On! Tuote oli joka tapauksessa laadukas ja kuin uusi...

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili

4. Septieme Largeur, navyt tupsuloaferit, UK7
-OVH 275, käytetty kaksi kertaa.
-Aika slimmi lesti, mutta sanoisin silti olevan true-to-size
-"bevelled waist"-pohjat
-Hinta 135 EUR + pk


[spoiler]





[/spoiler]
Mikä näissä ei täsmää? Et valitettavasti mä en ole hiljaa, vaikka en sulta (yllättäen) ole mitään ostanut, niin kauan kuin joku muu voi tulla huijatuksi.


OK, kolme kertaa. Korjasin ilmoituksen. Helpottiko?

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Saisiko lubiamista mittoja? Pit to pit, olkamitta, sekä selän- ja hihanpituudet?

Lisäsin ilmoitukseen. :)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Onko Lubiamissa vähintään 2 cm pidennysvaraa hihoissa?

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Onko Lubiamissa vähintään 2 cm pidennysvaraa hihoissa?

Kääntöpuolella kangasta on 33mm hihan vuoren alkuun. Jos haluat voin vaikka pistää kuvan mitan kanssa s-postiin tms? Laita privaa.