Kirjoittaja Aihe: CT:n päällystakit  (Luettu 12909 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #15 : 12.09.09 - klo:11:54 »
^Pystykaulukset, ticket pocket ja tummanlila vuori. Melkoisen jännittävä takki.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #16 : 12.09.09 - klo:11:59 »
CT:lle olikin tullut vielä yksi uusi takki johon heti ihastuin:

Upea takki! Ja erittäin halvalla. Bonuksena tuo näyttää mukavan ohuelta. Ainakaan helsingissä paksu takki on liian kuuma useimpina talvipäivinä.

Olen ottanut omaksi periaatteekseni välttää yksivärisiä mustia, tummansinisiä ja tummanharmaita villakangastakkeja.

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #17 : 12.09.09 - klo:13:40 »
Kyllä onkin erittäin hieno ja hieman tavanomaisuudesta poikkeava takki.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #18 : 12.09.09 - klo:15:22 »
Taidampa tilata tuollaisen, annan jälleen mielelläni kommentit kun takki saapuu :).

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #19 : 12.09.09 - klo:15:42 »
Taidampa tilata tuollaisen, annan jälleen mielelläni kommentit kun takki saapuu :).
Muutama kuvakin takista luonnossa kelpaisi. Hieno takki vaikkakin tuota covert coatia itse enemmän haikailen.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #20 : 14.09.09 - klo:10:14 »
Mikäli joku löytää linkin yritykselle, joka myy / valmistaa raglanhihaista, kolminappista villakangastakkia harmaana, pow check tms. ruudutuksellla, saa vinkata. Annan vihjepalkkion, eri toten, mikäli johtaa osumaan.
get your kicks on route six six six

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #21 : 22.09.09 - klo:21:53 »
Riku: erinomainen undercoverointi. Kiitokset raportista.

Supera: raportoithan macist kun se saapuu!



mac tuli ja lähti samantien takaisin !

Tuli tilattua pikkasen kinttana. Olisi pitänyt uskoa mittanauhaa eikä luottaa kokomerkintään.
Muuten "bresa" näytti ja vaikutti hyvältä, jopa hieman ylittikin odotustasoa.

Palaan kun 44 saapuu ja toivon mukaan pystyn antamaan tarkempaa faktaa käyttökokemuksen kanssa.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #22 : 10.10.09 - klo:14:00 »
Taidampa tilata tuollaisen, annan jälleen mielelläni kommentit kun takki saapuu :).

Takki saapui ja on ollut nyt käytössä. Vaikuttaa erittäin mukavalta. Kooltaan 40 ei kyllä sovi itselläni koon 40 puvun kanssa, pitäisi olla 42 kokoisena tämä takki vähintään silloin. Omaan käyttööni tätä onkin tarkoitus käyttää ilman puvuntakkia alla, ja paksun neuleenkin kera istuvuus on hyvä. Villakangas on aavistuksen "karkea" joka tuo tiettyä tweedimäistä rouheutta, halvoissa villatakeissa joissa on sekoitteena mm. kashmiria, voi ongelma olla myös nukkaantuminen mutta tämän en usko nukkaantuvankaan niin helposti eli kestävä arkitakki. Kivoja yksityiskohtia kuten takin ripustamiseen messinkinen ketju (kts. alta), viisi hihan nappia. Enpä usko että samanlaista kävelee vastaan kadulla, ellei joku Keikari.com foorumin käyttäjä innostuisi samanlaista tilaamaan ;).

Pitipä vuoren väriin sopiva huivikin hommata :).


Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #23 : 17.10.09 - klo:11:39 »
Minulta löytyy nyt parin sattumuksen takia CT:n Covert Coatia kahtena kappaleena, joista ylimääräiseksi jäi kokoa 40 oleva takki. Mikäli joku haluaa takin itselleen, olen valmis luopumaan takista CT:n hintoja edullisemmin, koska postimaksut Lontooseen Suomesta ovat ryöstöä. Takkia on sovitettu päälle sisätiloissa ja taskutkin ovat ratkomatta eli täysin uudenveroinen takki.

EDIT: Ja väri oli tosiaan Fawn.

EDIT2: Tein uuden ketjun laatutorille.
« Viimeksi muokattu: 23.10.09 - klo:16:31 kirjoittanut Elenkhos »

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #24 : 22.10.09 - klo:21:35 »
Riku: erinomainen undercoverointi. Kiitokset raportista.

Supera: raportoithan macist kun se saapuu!



mac tuli ja lähti samantien takaisin !

Tuli tilattua pikkasen kinttana. Olisi pitänyt uskoa mittanauhaa eikä luottaa kokomerkintään.
Muuten "bresa" näytti ja vaikutti hyvältä, jopa hieman ylittikin odotustasoa.

Palaan kun 44 saapuu ja toivon mukaan pystyn antamaan tarkempaa faktaa käyttökokemuksen kanssa.


Ok,

takki tuli alkuviikosta ja on käytössä testattu.
Työn jälki siistiä ja ei muutenkaan päällisin puolin moitittavaa.
Malli on kapeahko. Koko 44 on minulle varsin tyköistuva puvun takin kanssa
kun normaalisti käytän 42R kokoa.

Jos pitäisi ostaa tämä täyteen hintaan, niin olisin mielummin investoinnut
Aquascutumiin vaikkakin vähän kalliimpi.




Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #25 : 14.12.09 - klo:20:44 »
Onko kenelläkään kokemusta CT:n trenssistä? Onko tuossa selässä tuuletusaukko, millainen leikkaus? Pitäisi kevääksi hankkia trenssi, Burberryyn ei ole varaa ja Helsingistä saatavissa oleva Gantkin on turhan kallis ilman alennuksia. Haen erityisesti mustaa, Ebaysta löytyy pääasiassa vanhoja liian isoja ja pitkiä beessejä Burberryjä.

http://www.ctshirts.co.uk/ym-gbpdefault/yr-yd-Men's-Coats/yp-RC012BLK/Black-Trench-Coat/productdetail.aspx?ppp=12&sortBy=Relevance&page=1&back=False&canned=&browse=Y
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #26 : 15.12.09 - klo:23:17 »
Onko kenelläkään kokemusta CT:n trenssistä? Onko tuossa selässä tuuletusaukko, millainen leikkaus? Pitäisi kevääksi hankkia trenssi, Burberryyn ei ole varaa ja Helsingistä saatavissa oleva Gantkin on turhan kallis ilman alennuksia. Haen erityisesti mustaa, Ebaysta löytyy pääasiassa vanhoja liian isoja ja pitkiä beessejä Burberryjä.

http://www.ctshirts.co.uk/ym-gbpdefault/yr-yd-Men's-Coats/yp-RC012BLK/Black-Trench-Coat/productdetail.aspx?ppp=12&sortBy=Relevance&page=1&back=False&canned=&browse=Y

SF:ssä myy usein Aquascutumin ja Burberryn uusia tressejä "Fuji". Kaveri toimii UK:sta, kannattaa tsekata hänen tarjontansa.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #27 : 17.12.09 - klo:08:28 »
Käydessäni Lontoossa, sovitin CTn trenssiä. Pienenä miehenä (179 cm/n.75 kg) CT:n koon 38 trenssi oli minulle iso puvun takinkin kanssa. Muutenkin kyseinen takki tuntui epäsopivalta päälläni. Sen sijaan toisen valmistajan vähän slimmatty "Britton" koossa 50 oli sen sijaan täysin sopiva.

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #28 : 17.12.09 - klo:09:53 »
Käydessäni Lontoossa, sovitin CTn trenssiä. Pienenä miehenä (179 cm/n.75 kg) CT:n koon 38 trenssi oli minulle iso puvun takinkin kanssa. Muutenkin kyseinen takki tuntui epäsopivalta päälläni. Sen sijaan toisen valmistajan vähän slimmatty "Britton" koossa 50 oli sen sijaan täysin sopiva.
Kiitoksia! Itse olen 183/67, joten CT:n trenssi lienee minulle aivan liian iso.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #29 : 17.12.09 - klo:09:58 »
^ Loppupelissä kaikki riippuu vartalosi mitoista. Minulla on suorastaan naurettavan kapeat hartiat kokooni nähden. Ei auta vaikka olen harrastanut urheilua, jonka luulisi lisäävän hartiapankin kokoa (hiihto ja uinti). Olen yläkropastani ehkä kokoa S tai XS (46) irtotakki hartioiden kohdalta, housuissa ei auta pistää 32" pienempää, kun niitä ei saa jalkaan.